[E36] 318i TURBO by Krzysiu134
: 2010-05-08, 21:56
WITAM WSZYSTKICH !!
Chciałbym przedstawić moje BMW , fotki zrobione są telefonem jak pogoda się poprawi to powklejam porządne . Co do auta do Polski trafiło w 2005 roku jest w bardzo dobrym stanie technicznym , ja posiadam je od dwóch lat i jeszcze mnie nie zawiodło . Poprzedni właściciel był fanem M3 (z silnikiem 1.8 ) dlatego miałem całe auto w emblematach które poszły do usunięcia , obecnie już ich nie ma .
PLANY:
-swap silnika – czeka już w garażu
-swap zawieszenia – czeka w garażu
-swap - hamulce przód z e46 330i ( 325mm)
- nowe opony TOYO lub YOKOHAMA
-turbo – etap zbierania gratów i funduszy
-UTRZYMANIE W STANIE IDEALNYM
Kod typu CA31
Typ 318I (EUR)
Typoszereg E E36 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M40
Pojemność skokowa 1.80
Moc 83
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0388)
Data prod. 1991-01-28
Składanie Wyposażenie
Nazwa (ETK)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
Zawieszenie które kupiłem było wszystko zapieczone i całe zardzewiałe.
Ale było w idealnym stanie jeśli chodzi o zużycie tarcz ,klocków i wszystkich tuleji
Po kilku godzinach czyszczenia i malowania wygląda tak :
Jeszcze zdjęcie dawcy i silnika M52B25
Chciałbym przedstawić moje BMW , fotki zrobione są telefonem jak pogoda się poprawi to powklejam porządne . Co do auta do Polski trafiło w 2005 roku jest w bardzo dobrym stanie technicznym , ja posiadam je od dwóch lat i jeszcze mnie nie zawiodło . Poprzedni właściciel był fanem M3 (z silnikiem 1.8 ) dlatego miałem całe auto w emblematach które poszły do usunięcia , obecnie już ich nie ma .
PLANY:
-swap silnika – czeka już w garażu
-swap zawieszenia – czeka w garażu
-swap - hamulce przód z e46 330i ( 325mm)
- nowe opony TOYO lub YOKOHAMA
-turbo – etap zbierania gratów i funduszy
-UTRZYMANIE W STANIE IDEALNYM
Kod typu CA31
Typ 318I (EUR)
Typoszereg E E36 (4)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M40
Pojemność skokowa 1.80
Moc 83
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0388)
Data prod. 1991-01-28
Składanie Wyposażenie
Nazwa (ETK)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S354A GREEN STRIPE WINDSCREEN Szyba przednia ziel. z klinem ziel.
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
Zawieszenie które kupiłem było wszystko zapieczone i całe zardzewiałe.
Ale było w idealnym stanie jeśli chodzi o zużycie tarcz ,klocków i wszystkich tuleji
Po kilku godzinach czyszczenia i malowania wygląda tak :
Jeszcze zdjęcie dawcy i silnika M52B25