[E30] Takie tam 316i
: 2010-05-17, 21:26
Pierwsze auto jakie w życiu kupiłem i chyba szybko się z nim nie rozstanę
316i w podstawowej wersji, bez elektryki i innych zbędnych cudów wyglądało początkowo tak:
Kilka delikatnych przeróbek:
No i obecnie jest tak:
foto: Łukasz Szewczyk
foto: Jajnik
Uploaded with ImageShack.us
http://www.youtube.com/watch?v=xGSNUCf0_3Q
Silnik:
• M60b40
Układ napędowy:
• Sprzęgło typu ‘spiek’
• Wzmocniony docisk
• Koło dwumasowe przerobione na jednomas
• Szpera 100%
Zawieszenie:
• Przednie zawieszenie gwintowane H&R
• Tylne zawieszenie Apex’i
• Konwersja zawieszenia na 5x120 (połączenie BMW m3 36 przód, compact e36 tył)
• Pełne, acentryczne tuleje teflonowe przednich wahaczy
• Stabilizator przedni 21mm
• Poliuretanowe elementy zawieszenia
Układ hamulcowy:
• Hydrauliczny hamulec ręczny
• Przednie hamulce BMW E36 M3
• Tylne hamulce BMW E36 323ti
• Przewody w stalowym oplocie
Układ kierowniczy:
• Przekładnia kierownicza BMW E36
• Zmniejszony promień skrętu
Wnętrze:
• Fotel kierowcy Bimarco Expert z homologacją FIA
• Fotel pasażera Mirco
• Pasy Sparco z homologacją FIA
• Kierownica skórzana MOMO z homologacją drogową
• Wskaźniki temperatury wody i oleju Auto Gauge
• Przebudowana deska rozdzielcza
• Główny wyłącznik prądu
• Usunięta tapicerka
• Usunięte maty wygłuszające
Inne modyfikacje:
• Dodatkowy wentylator elektryczny Spal
• Szyby oraz szyberdach zastąpione poliwęglanem
• Usunięta wnęka koła zapasowego
• Akumulator przeniesiony do bagażnika
• Przyciemnione światła tylne
• Światła przednie Black Hella
• Światła drogowe usunięte
• Rozpórki przód + tył
316i w podstawowej wersji, bez elektryki i innych zbędnych cudów wyglądało początkowo tak:
Kilka delikatnych przeróbek:
No i obecnie jest tak:
foto: Łukasz Szewczyk
foto: Jajnik
Uploaded with ImageShack.us
http://www.youtube.com/watch?v=xGSNUCf0_3Q
Silnik:
• M60b40
Układ napędowy:
• Sprzęgło typu ‘spiek’
• Wzmocniony docisk
• Koło dwumasowe przerobione na jednomas
• Szpera 100%
Zawieszenie:
• Przednie zawieszenie gwintowane H&R
• Tylne zawieszenie Apex’i
• Konwersja zawieszenia na 5x120 (połączenie BMW m3 36 przód, compact e36 tył)
• Pełne, acentryczne tuleje teflonowe przednich wahaczy
• Stabilizator przedni 21mm
• Poliuretanowe elementy zawieszenia
Układ hamulcowy:
• Hydrauliczny hamulec ręczny
• Przednie hamulce BMW E36 M3
• Tylne hamulce BMW E36 323ti
• Przewody w stalowym oplocie
Układ kierowniczy:
• Przekładnia kierownicza BMW E36
• Zmniejszony promień skrętu
Wnętrze:
• Fotel kierowcy Bimarco Expert z homologacją FIA
• Fotel pasażera Mirco
• Pasy Sparco z homologacją FIA
• Kierownica skórzana MOMO z homologacją drogową
• Wskaźniki temperatury wody i oleju Auto Gauge
• Przebudowana deska rozdzielcza
• Główny wyłącznik prądu
• Usunięta tapicerka
• Usunięte maty wygłuszające
Inne modyfikacje:
• Dodatkowy wentylator elektryczny Spal
• Szyby oraz szyberdach zastąpione poliwęglanem
• Usunięta wnęka koła zapasowego
• Akumulator przeniesiony do bagażnika
• Przyciemnione światła tylne
• Światła przednie Black Hella
• Światła drogowe usunięte
• Rozpórki przód + tył