[E36] Compakt

Tu zamieszczamy fotki i szczegółowy opis naszych beemek
przemo820
Zaawansowany forumowicz

[E36] Compakt

Post autor: przemo820 »

Witam i przedstawiam mojego compakta E36 316i wyprodukowanego 1994 roku, kolor niebieski metalik. Czysty ekonomiczny silnik M43B16,felgi 17" style 141, z wyposażenia to nie ma nic szczególnego oprócz szyber-dachu i hak maskowany pod zderzakiem. Jest to moje pierwsze BMW które sprowadziłem parę lat temu z Niemiec i trzymam je z sentymentu i braku awaryjności. Co do planów na przyszłość wobec tego samochodu to na razie nie mam żadnych bo poświęcam czas mojemu E36 cabrio ale to odrębny temat :wink: Compakt otrzymał ode mnie parę gadżetów w postaci lamp tuningowych z przodu i co prawda nie jestem z nich zadowolony i raczej powrócę do ori, lampy tylne diodowe, lusterka ala "M", strumiennica, filtr stożkowy, tłumik końcowy Ulter, jeżeli chodzi o audio to jest troche bałaganu ale jestem samoukiem w tej sprawie i chciałem żeby dobrze grało więc jest centralna jednostka clarion z 7"wyświetlaczem, głośniki przód JBL tył hertz+gwizdki w słupkach, wzmak blaupunkt gta 475+tuba seria gt.
Na koniec parę fotek :
tutaj jeszcze zaraz po przywozie z Niemiec
Obrazek
wygląda jak brzydkie kaczątko
Obrazek
a tutaj już po małej przemianie
Obrazek
Obrazek
a tu jak wygląda aktualnie
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Obrazek
Kubok
Maniak forumowy

Post autor: Kubok »

Wszystko ładnie pięknie, trochę gleby by się przydało, no i z jednym w Twoim opisie się nie zgodzę - ten silnik NIE JEST ekonomiczny ;p
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin

Post autor: Marcin »

:shock: :shock: :shock:
A gdzie Ty takie lampy dorwałeś???
Głośniki w tylnej części drzwi??? :/

Ogólnie dziwny com-pact.
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
przemo820
Zaawansowany forumowicz