[E36] Compakt
[E36] Compakt
Witam i przedstawiam mojego compakta E36 316i wyprodukowanego 1994 roku, kolor niebieski metalik. Czysty ekonomiczny silnik M43B16,felgi 17" style 141, z wyposażenia to nie ma nic szczególnego oprócz szyber-dachu i hak maskowany pod zderzakiem. Jest to moje pierwsze BMW które sprowadziłem parę lat temu z Niemiec i trzymam je z sentymentu i braku awaryjności. Co do planów na przyszłość wobec tego samochodu to na razie nie mam żadnych bo poświęcam czas mojemu E36 cabrio ale to odrębny temat Compakt otrzymał ode mnie parę gadżetów w postaci lamp tuningowych z przodu i co prawda nie jestem z nich zadowolony i raczej powrócę do ori, lampy tylne diodowe, lusterka ala "M", strumiennica, filtr stożkowy, tłumik końcowy Ulter, jeżeli chodzi o audio to jest troche bałaganu ale jestem samoukiem w tej sprawie i chciałem żeby dobrze grało więc jest centralna jednostka clarion z 7"wyświetlaczem, głośniki przód JBL tył hertz+gwizdki w słupkach, wzmak blaupunkt gta 475+tuba seria gt.
Na koniec parę fotek :
tutaj jeszcze zaraz po przywozie z Niemiec
wygląda jak brzydkie kaczątko
a tutaj już po małej przemianie
a tu jak wygląda aktualnie
Na koniec parę fotek :
tutaj jeszcze zaraz po przywozie z Niemiec
wygląda jak brzydkie kaczątko
a tutaj już po małej przemianie
a tu jak wygląda aktualnie
Dzięki, o glebie na pewno pomyślę. Objechałem tym autem trochę Europy i biorąc pod uwagę lata i przebieg to w moim przypadku chyba jeszcze jest
[ Dodano: 26 Listopad 2010, 22:40 ]
a z głośnikami to było tak że były tam zupełnie inne które od razu wywaliłem i nie mogłem nigdzie znaleźć tapicerki w tym kolorze więc wsadziłem nowe głośniki
[ Dodano: 26 Listopad 2010, 22:40 ]
rozumiem że o przód nie pytasz Długo na nie polowałem www.chromemaster.plA gdzie Ty takie lampy dorwałeś???
a z głośnikami to było tak że były tam zupełnie inne które od razu wywaliłem i nie mogłem nigdzie znaleźć tapicerki w tym kolorze więc wsadziłem nowe głośniki