[E36] 316i
- Sabretooth
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 2010-11-26, 11:06
- Lokalizacja: Katowice-Ligota
[E36] 316i
Dobra, czas się pochwalić moim nabytkiem, zakupionym 25.XI.2010r.
Moje wozidełko to BMW E36 316i Compact "urodzone" 30.I.1997 z przebiegiem 147013km i 102KM. Jestem 4-tym właścicelem ogólnie (w kraju 3-cim).
Dane które uzyskałem dzięki uprzejmości Marcina (jeszcze raz dzięki )
Numer podwozia: WBACG11050KD64237
Kod typu: CG11
Typ: 316I (EUR)
Typoszereg: E E36 (5)
Seria: 3
Rodzaj konstrukcji: COMP
Układ kierowniczy: LL
Drzwi: 3
Silnik: M43
Pojemność skokowa: 1.60
Moc: 75
Napęd: HECK
Skrzynia biegów: MECH
Kolor: COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Tapicerka: STOFF JACQUARD M.SW/ANTHRAZIT (E2AT)
Data prod. 1997-01-22
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S242A DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną
S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Siłownik szyby elektryczny przedni
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik akumulatora
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
A tutaj już moje:
Wyposażenie:
- książka serwisowa
- ABS
- elektrycznie sterowane szyby, lusterka i lampy (te ostatnie przynajmniej były- nie ma silniczków)
- 4x AIRBAG
- wspomaganie
- oryginalne rario BMW (w pudełku), obecnie założone SONY (niewiem jakie- poprzedni właścicel je zakładał)
- lampy z ringami (clear'y z czarnym wypełnieniem połączone z migaczami- na zdjęciach jeszcze ich nie ma bo dopiero co je założyłem)
- tapicerka skóra (czarne boczki i zagłówki) + welur (czerwone środki)
- klimatyzajca
- lampki kierunkowe w podsufitce z przodu (do czytania )
- alufelgi 15"
- centralny zamek
- alarm + pilot
i to by było chyba na tyle...
Może nie jest to szczyt, ale jak na pierwszą "Bawarkę" mnie w zupełności wystarczy
Poniżej kilka zdjęć zrobionych na szybko komórką (niemam cyfrówki, więc od razu przepraszam za ich marną jakość). Od razu uprzedzam- autko nie było myte. Powód- wyjżyjcie za okno
Wiem, że na zdjęciach widać na klapie znaczek 323ti... Najwyraźniej poprzedni właściciel myślał, że będzie dzięki temu szybciej jeździł XD
Plany:
- wymiana teleskopów tylnej klapy (spada mi na głowę)
- założenie halogenów
- zamontowanie sportowego zawieszenia (niewiem jeszcze, czy gwint- chcę aby było poprostu twardsze)
- zakup jakichś ładniejszych i większych felg
- wymiana jednostki grającej i głośników
- przywrócenie elektrycznej regulacji świateł
- zabiegi kosmetyczne (koło nerki mam malutkie wgniecenie, którego się nawet na zdjęciach pokazać nieda i trochę mnie to wnerwia; wymiana popękanych i zniszczonych uszczelek oraz plastikowego podszybia)
Ale niestety na razie muszę to odłożyć. Wiadomo będzie kasa- będą mody... Powoli i bidnie, grunt, że solidnie
Pozdro dla wszystkich
Moje wozidełko to BMW E36 316i Compact "urodzone" 30.I.1997 z przebiegiem 147013km i 102KM. Jestem 4-tym właścicelem ogólnie (w kraju 3-cim).
Dane które uzyskałem dzięki uprzejmości Marcina (jeszcze raz dzięki )
Numer podwozia: WBACG11050KD64237
Kod typu: CG11
Typ: 316I (EUR)
Typoszereg: E E36 (5)
Seria: 3
Rodzaj konstrukcji: COMP
Układ kierowniczy: LL
Drzwi: 3
Silnik: M43
Pojemność skokowa: 1.60
Moc: 75
Napęd: HECK
Skrzynia biegów: MECH
Kolor: COSMOSSCHWARZ METALLIC (303)
Tapicerka: STOFF JACQUARD M.SW/ANTHRAZIT (E2AT)
Data prod. 1997-01-22
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S242A DRIVER AIR BAG+SERIES STRG WHL RIM(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną
S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Siłownik szyby elektryczny przedni
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S530A AIR CONDITIONING Klimatyzacja
S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S818A MAIN BATTERY SWITCH Główny wyłącznik akumulatora
S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa
S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki
A tutaj już moje:
Wyposażenie:
- książka serwisowa
- ABS
- elektrycznie sterowane szyby, lusterka i lampy (te ostatnie przynajmniej były- nie ma silniczków)
- 4x AIRBAG
- wspomaganie
- oryginalne rario BMW (w pudełku), obecnie założone SONY (niewiem jakie- poprzedni właścicel je zakładał)
- lampy z ringami (clear'y z czarnym wypełnieniem połączone z migaczami- na zdjęciach jeszcze ich nie ma bo dopiero co je założyłem)
- tapicerka skóra (czarne boczki i zagłówki) + welur (czerwone środki)
- klimatyzajca
- lampki kierunkowe w podsufitce z przodu (do czytania )
- alufelgi 15"
- centralny zamek
- alarm + pilot
i to by było chyba na tyle...
Może nie jest to szczyt, ale jak na pierwszą "Bawarkę" mnie w zupełności wystarczy
Poniżej kilka zdjęć zrobionych na szybko komórką (niemam cyfrówki, więc od razu przepraszam za ich marną jakość). Od razu uprzedzam- autko nie było myte. Powód- wyjżyjcie za okno
Wiem, że na zdjęciach widać na klapie znaczek 323ti... Najwyraźniej poprzedni właściciel myślał, że będzie dzięki temu szybciej jeździł XD
Plany:
- wymiana teleskopów tylnej klapy (spada mi na głowę)
- założenie halogenów
- zamontowanie sportowego zawieszenia (niewiem jeszcze, czy gwint- chcę aby było poprostu twardsze)
- zakup jakichś ładniejszych i większych felg
- wymiana jednostki grającej i głośników
- przywrócenie elektrycznej regulacji świateł
- zabiegi kosmetyczne (koło nerki mam malutkie wgniecenie, którego się nawet na zdjęciach pokazać nieda i trochę mnie to wnerwia; wymiana popękanych i zniszczonych uszczelek oraz plastikowego podszybia)
Ale niestety na razie muszę to odłożyć. Wiadomo będzie kasa- będą mody... Powoli i bidnie, grunt, że solidnie
Pozdro dla wszystkich
Ostatnio zmieniony 2012-04-22, 12:38 przez Sabretooth, łącznie zmieniany 9 razy.
Przyjemne autko, jeśli będziesz wszystko robił solidnie tak jak mówisz to będzie niezłe cacko
[URL=http://www.fotosik.pl]
- Sabretooth
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 2010-11-26, 11:06
- Lokalizacja: Katowice-Ligota
Rozumiem, że chodzi Ci o tył- planuję nabyć drogą kupna lampy black&red (tam gdzie jest wsteczny i migacze będą szkła dymione- ale broń Boże nie clear). Przód już zmienione:bujal pisze:Wszystko super tylko lampy ori z białym kierunkiem ew. pomarańczka tylko nie cleary
Wiem, że niewszystkim się te lampy podobają ale mnie akutar tak (już taki mój spaczony gust ). Wewnątrz nich żarówki Philips Blue Vision.
Co do czarnej nerki- jest w planach, spokojnie.
12.01.2011
Hmm... Tak sobie ostatnio przystanąłem przy samochodzie, kiedy go chowałem do garażu i stwierdziłem, że te lampy na przód były chybionym zakupem ... Cóż, każdy się uczy na błędach. Jak tylko będzie trochę wolnej gotówki (a narazie się na to nie zanosi- w maju wyjazd na Operację BORNEO ) to zaraz lampy idą out ...
- Sabretooth
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 2010-11-26, 11:06
- Lokalizacja: Katowice-Ligota
Wbs- miałem tam wcześniej te lampy co widać na pierwszysch zdjęciach (ori to nie były ale miały soczewkę). Lampy napewno wsadzę z soczewką i najchętniej z ringami CCFL. Ale niestety na razie muszą zostać te, bo portfel z głodu zdycha. Niewiem, czy założę oruginalne lampy czy jakieś stylizowane na ori, bo szczeże mówiąc te fabryczne lampy są dosyć monotonne, ale jeszcze się nad tym głęboko zastanowie- mam czas.
- Sabretooth
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 135
- Rejestracja: 2010-11-26, 11:06
- Lokalizacja: Katowice-Ligota
No i (prawie) po sprawie.
Mam już lampy- kultowe (bo chyba mogę tak napisać) lampy BOSCH'a z soczewką oraz silniczkami do regulacji . Niestety ze względu na to jakie mam teraz lampy założone w aucie, nie jestem w stanie ich sam założyć (konieczna była przeróka wtyczek), więc poczekam z tym aż dokupię białe kierunki i ringi ccfl i wtedy wszytko trafi do elektryka (mam nadzieję, że będzie to jak najszybciej). I wkońcu będzie tak, jak powinno być od samego początku.
[ Dodano: 24 Luty 2011, 18:36 ]
O.K. ... Sprawa się ma tak:
Lampy: są
Kierunki: są
razem się prezentują tak:
ringi CCFL: są
wiem, że jeszcze nie poskładane ale projekt będzie dwuetapowy:
1) lampy i ringi idą na weekend do znajomego elektryka i on składa to do kupy
2) po spełnieniu pkt 1. przyjeżdżam do niego autem i składa mi wszystko na gotowo
A tutaj jeszcze taki mały gadżet przy okazji dzisiejszej wizyty w serwisie (nie mogłem się oprzeć )
Edit: 26.03.2011
Wiem, że trochę czasu minęło ale w końcu coś ruszyło w moim aucie.
Więc tak:
Zdjęcie jeszcze na starych lampach (nie mogłem się oprzeć- auto jest na nim takie czyste )
A tuaj już po zmianie lamp (i nie tylko )
Efekt w całkowitych ciemnościach (auto zamknięte w garażu )
Wiem, że nie jest tego dużo ale cóż- ważne żeby szło do przodu.
[ Dodano: 3 Maj 2011, 10:12 ]
No i znów zmiany...
Na początek nowe ringi i zmieniona lewa lampa (teraz obie są poliftowe):
nabyłem także skórzany podłokietnik
W (oficjalnych) planach mam także zakup większych felg- niestety z powodu ostatniej wizyty w serwisie, moje plany nieco się zmieniły... Felgi będą ale dopiero w czerwcu lub lipcu ... Na razie to by było na tyle.
Narodził się w mej głowie w końcu porządny projekt - powoli zaczynam się do niego zabierać. Trochę zmian we wnętrzu, trochę na zewnątrz ...
Poczekam. Jestem cierpliwy. Moja Chupacabra jest tego warta.
[ Dodano: 6 Czerwiec 2011, 17:44 ]
No i nadchodzą zmiany...
Na początek mała sesja z maskotką jednej ze stacji
a tutaj zdjęcie zrobione podczas postoju w drodze powrotnej
i w końcu prace ruszyły
i po pracy
kierownica trafi do auta dopiero po obszyciu.
Mam już lampy- kultowe (bo chyba mogę tak napisać) lampy BOSCH'a z soczewką oraz silniczkami do regulacji . Niestety ze względu na to jakie mam teraz lampy założone w aucie, nie jestem w stanie ich sam założyć (konieczna była przeróka wtyczek), więc poczekam z tym aż dokupię białe kierunki i ringi ccfl i wtedy wszytko trafi do elektryka (mam nadzieję, że będzie to jak najszybciej). I wkońcu będzie tak, jak powinno być od samego początku.
[ Dodano: 24 Luty 2011, 18:36 ]
O.K. ... Sprawa się ma tak:
Lampy: są
Kierunki: są
razem się prezentują tak:
ringi CCFL: są
wiem, że jeszcze nie poskładane ale projekt będzie dwuetapowy:
1) lampy i ringi idą na weekend do znajomego elektryka i on składa to do kupy
2) po spełnieniu pkt 1. przyjeżdżam do niego autem i składa mi wszystko na gotowo
A tutaj jeszcze taki mały gadżet przy okazji dzisiejszej wizyty w serwisie (nie mogłem się oprzeć )
Edit: 26.03.2011
Wiem, że trochę czasu minęło ale w końcu coś ruszyło w moim aucie.
Więc tak:
Zdjęcie jeszcze na starych lampach (nie mogłem się oprzeć- auto jest na nim takie czyste )
A tuaj już po zmianie lamp (i nie tylko )
Efekt w całkowitych ciemnościach (auto zamknięte w garażu )
Wiem, że nie jest tego dużo ale cóż- ważne żeby szło do przodu.
[ Dodano: 3 Maj 2011, 10:12 ]
No i znów zmiany...
Na początek nowe ringi i zmieniona lewa lampa (teraz obie są poliftowe):
nabyłem także skórzany podłokietnik
W (oficjalnych) planach mam także zakup większych felg- niestety z powodu ostatniej wizyty w serwisie, moje plany nieco się zmieniły... Felgi będą ale dopiero w czerwcu lub lipcu ... Na razie to by było na tyle.
Narodził się w mej głowie w końcu porządny projekt - powoli zaczynam się do niego zabierać. Trochę zmian we wnętrzu, trochę na zewnątrz ...
Poczekam. Jestem cierpliwy. Moja Chupacabra jest tego warta.
[ Dodano: 6 Czerwiec 2011, 17:44 ]
No i nadchodzą zmiany...
Na początek mała sesja z maskotką jednej ze stacji
a tutaj zdjęcie zrobione podczas postoju w drodze powrotnej
i w końcu prace ruszyły
i po pracy
kierownica trafi do auta dopiero po obszyciu.