E36 Jakie?

DriveFast
Małopiszący
Posty: 10
Rejestracja: 2013-03-15, 21:51
Lokalizacja: Holandia

E36 Jakie?

Post autor: DriveFast »

Witam,

Od dluzszego czasu zastanawialem sie nad tylna napedowym autem o stosunkowo duzej mocy. Mieszkam w Holandii wiec nie bylo by problemu zarejestrowac skyline czy tez tanio kupic supre jednak mam jakis taki sentyment do e36 i latwiej bedzie od czegos zaczac. Chcialbym kupic cos na poczatek co z czasem chcialbym rozbudowac do +/- 400km. Jaki silnik bedzie w tym wypadku najlepszy do pozniejszych modyfikacji?
MIRAS
Maniak forumowy
Posty: 1413
Rejestracja: 2008-01-22, 17:11
Lokalizacja: RYBNIK

Post autor: MIRAS »

jak masz możliwość i pieniądze to nie kombinuj i tylko i wyłącznie M3 silnik s50 b32 o mocy 321KM. czyli blisko twojej oczekiwanej mocy i jest to silnik wolnossący zawsze możesz dalej dłubać ale to kosztowna zabawa .takie jest moje zdanie.
DriveFast
Małopiszący
Posty: 10
Rejestracja: 2013-03-15, 21:51
Lokalizacja: Holandia

Post autor: DriveFast »

Tzn u mnie jest tak ze budzet na start bede mial na cos okolice 325-328. Czy lepiej zbierac?
Awatar użytkownika
Krisstoff
Maniak forumowy
Posty: 812
Rejestracja: 2008-08-05, 21:21
Lokalizacja: Czernica

Post autor: Krisstoff »

To na skyline czy supre Cię stać a na M3 już nie? Ja na Twoim miejscu brałbym M3, szkoda kasy na 325 czy 328
Obrazek
DriveFast
Małopiszący
Posty: 10
Rejestracja: 2013-03-15, 21:51
Lokalizacja: Holandia

Post autor: DriveFast »

Skyline tanszy od M3 a SUPRA NA = M3, co to znaczy szkoda kasy? Wolalbym od czegos zaczac i to rozbudowac - nauczyc sie jezdzic :)
PRIMO
Przyjaciel klubu
Posty: 2331
Rejestracja: 2011-08-10, 21:26
Lokalizacja: Pielgrzymowice / SJZ

Post autor: PRIMO »

M3 tez sie nauczysz jezdzic, jak podejdziesz do auta z pokora i szacunkiem a nie lapniesz ponad 300km i bedziesz świrować... Jak masz takie nastawienie w sensie mocy, bralbym M3 i tyle...
NO SPEED NO FUN ;)
Obrazek
MIRAS
Maniak forumowy
Posty: 1413
Rejestracja: 2008-01-22, 17:11
Lokalizacja: RYBNIK

Post autor: MIRAS »

z drugiej strony to zawsze jakaś lokata kapitału m3 e36 już nie będą tańsze
DriveFast
Małopiszący
Posty: 10
Rejestracja: 2013-03-15, 21:51
Lokalizacja: Holandia

Post autor: DriveFast »

No tak tylko 328/325 kosztuje 2k euro a M3 od 6k ;) Jak juz to wolalbym teraz kupic 328i pojezdzic dozbierac 4k i zamienic na m3.
Awatar użytkownika
Turbo
Zaawansowany forumowicz
Posty: 549
Rejestracja: 2010-11-07, 23:40
Lokalizacja: Denver/Colorado

Post autor: Turbo »

jak chcesz zaczac z tylnim napedem to kup na początek 318 bo do niektórych to juz jest demon... ;) ( nie no). Z 328 przeróbka na M3 to nie opłacalna rzecz z tego co wiem.. ale to tylko moje zdanie lepiej dozbierać i zaraz kupic M3 i zaczać zabawe w przeróbki.. ;) a osobiscie bym wolał Supre ;) :bmw:
Obrazek
Niebezpiecznie to jest wsadzać kutasa do turbiny na odpalonym silniku.
DriveFast
Małopiszący
Posty: 10
Rejestracja: 2013-03-15, 21:51
Lokalizacja: Holandia

Post autor: DriveFast »

Nie no 318 jest w tej samej cenie co 325 i 328 do tego jezdzilem troche roznymi autami z tym ze takimi co mialy nie wiecej niz 150ps
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Zalezy o jakim Skaju i Suprze gadamy. Czy o wersjach topowych czy o biedakach? Jak nie masz kasy na M3 toeraz totylko m50b25. Masa czesci do uturbienia, wszystkie szlaki przetarte. Spokojnie wyciagniesz 350 koni bez kucia.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
DriveFast
Małopiszący
Posty: 10
Rejestracja: 2013-03-15, 21:51
Lokalizacja: Holandia

Post autor: DriveFast »

Wiadomo ze mowie ze nie o skyline R lub suprze z turbo :) wlasnie o takie cos mi chodzilo tzn gdzies kiedys czytalem ze taniej i prosciej rozbudowac 2.5 niz 2.8
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Tu nie chodzi co taniej i prociej, ale m50 jest wytrzymalsze. Zawsze mozna pozniej isc w M50B28. Jezdzi taka E30 u nas w Zorach i podaje konkretnie. Ale tam jest chyba +400.
Z tego co sie orientowalem, bo kiedys chcielismy takie cos robi w e34, to za czesci wyjdzie okolo 7000zł. Do tego pare [na forum nie przeklinamy], spawania itd. Mowie o bezpiecznym setupie 320-350KM.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
DriveFast
Małopiszący
Posty: 10
Rejestracja: 2013-03-15, 21:51
Lokalizacja: Holandia

Post autor: DriveFast »

Mam zamiar ja tez odchudzic. Na co warto zwrocic uwage przy zakupie? Czy sa rozne wersje 325i?
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Najlepiej wersja bez Vanosow i po automacie. Jesli chcesz isc w turbo.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
ODPOWIEDZ