Strona 1 z 2

E36 Jakie?

: 2013-03-16, 12:59
autor: DriveFast
Witam,

Od dluzszego czasu zastanawialem sie nad tylna napedowym autem o stosunkowo duzej mocy. Mieszkam w Holandii wiec nie bylo by problemu zarejestrowac skyline czy tez tanio kupic supre jednak mam jakis taki sentyment do e36 i latwiej bedzie od czegos zaczac. Chcialbym kupic cos na poczatek co z czasem chcialbym rozbudowac do +/- 400km. Jaki silnik bedzie w tym wypadku najlepszy do pozniejszych modyfikacji?

: 2013-03-16, 13:04
autor: MIRAS
jak masz możliwość i pieniądze to nie kombinuj i tylko i wyłącznie M3 silnik s50 b32 o mocy 321KM. czyli blisko twojej oczekiwanej mocy i jest to silnik wolnossący zawsze możesz dalej dłubać ale to kosztowna zabawa .takie jest moje zdanie.

: 2013-03-16, 13:07
autor: DriveFast
Tzn u mnie jest tak ze budzet na start bede mial na cos okolice 325-328. Czy lepiej zbierac?

: 2013-03-16, 13:10
autor: Krisstoff
To na skyline czy supre Cię stać a na M3 już nie? Ja na Twoim miejscu brałbym M3, szkoda kasy na 325 czy 328

: 2013-03-16, 13:15
autor: DriveFast
Skyline tanszy od M3 a SUPRA NA = M3, co to znaczy szkoda kasy? Wolalbym od czegos zaczac i to rozbudowac - nauczyc sie jezdzic :)

: 2013-03-16, 14:11
autor: PRIMO
M3 tez sie nauczysz jezdzic, jak podejdziesz do auta z pokora i szacunkiem a nie lapniesz ponad 300km i bedziesz świrować... Jak masz takie nastawienie w sensie mocy, bralbym M3 i tyle...

: 2013-03-16, 14:55
autor: MIRAS
z drugiej strony to zawsze jakaś lokata kapitału m3 e36 już nie będą tańsze

: 2013-03-16, 15:07
autor: DriveFast
No tak tylko 328/325 kosztuje 2k euro a M3 od 6k ;) Jak juz to wolalbym teraz kupic 328i pojezdzic dozbierac 4k i zamienic na m3.

: 2013-03-16, 16:02
autor: Turbo
jak chcesz zaczac z tylnim napedem to kup na początek 318 bo do niektórych to juz jest demon... ;) ( nie no). Z 328 przeróbka na M3 to nie opłacalna rzecz z tego co wiem.. ale to tylko moje zdanie lepiej dozbierać i zaraz kupic M3 i zaczać zabawe w przeróbki.. ;) a osobiscie bym wolał Supre ;) :bmw:

: 2013-03-16, 21:10
autor: DriveFast
Nie no 318 jest w tej samej cenie co 325 i 328 do tego jezdzilem troche roznymi autami z tym ze takimi co mialy nie wiecej niz 150ps

: 2013-03-16, 21:48
autor: Mystic888
Zalezy o jakim Skaju i Suprze gadamy. Czy o wersjach topowych czy o biedakach? Jak nie masz kasy na M3 toeraz totylko m50b25. Masa czesci do uturbienia, wszystkie szlaki przetarte. Spokojnie wyciagniesz 350 koni bez kucia.

: 2013-03-16, 22:42
autor: DriveFast
Wiadomo ze mowie ze nie o skyline R lub suprze z turbo :) wlasnie o takie cos mi chodzilo tzn gdzies kiedys czytalem ze taniej i prosciej rozbudowac 2.5 niz 2.8

: 2013-03-16, 22:52
autor: Mystic888
Tu nie chodzi co taniej i prociej, ale m50 jest wytrzymalsze. Zawsze mozna pozniej isc w M50B28. Jezdzi taka E30 u nas w Zorach i podaje konkretnie. Ale tam jest chyba +400.
Z tego co sie orientowalem, bo kiedys chcielismy takie cos robi w e34, to za czesci wyjdzie okolo 7000zł. Do tego pare [na forum nie przeklinamy], spawania itd. Mowie o bezpiecznym setupie 320-350KM.

: 2013-03-16, 22:54
autor: DriveFast
Mam zamiar ja tez odchudzic. Na co warto zwrocic uwage przy zakupie? Czy sa rozne wersje 325i?

: 2013-03-16, 22:58
autor: Mystic888
Najlepiej wersja bez Vanosow i po automacie. Jesli chcesz isc w turbo.