ale nei zawse musi to bnbyc kombinowane ja do vectry tez miałem dwie ksiazki serwisowe bo gosciu zgubił orginalna wyrobi l nowa a potem znalazł orginalna i wszytsko z przebiegami pasowało takze byla nowa tylko dlatego ze naprawde zgubilAurel pisze:to trzeba być jeszcze bardziej cfanym i spojrzeć na date wyprodukowania książeczki serwisowej, jak nie zgadza sie z rocznikiem auta to juz kombinowanePabloDevil pisze:Bardzo prosta sprawa szukasz na schrocie licznika z mniejsza wartoscia kilometrow niz masz na orginale i go zmieniasz albo jak chcesz mozesz go cofnać kompem u nich jest to koszt paru groszy, po czym wjezdzasz na kanał odkrecasz powiedzmy ostatni tłumik i przykrecasz go spowrotem (chodzi o to zeby byly slady ze był zdejmowany ) jedziesz do TUV-u czyli na najzwyklejsza stacje diagnostyczna i mowisz ze zmieniles tłumik i chcesz zrobic przeglad oni robia przeglad i przychodzi do wbicia pieczatki w ksiazke serwisowa jakze uwielbiana przez naszych importerów a ty im mowisz ze zgubiłes ja czy pies ci zjadł czy cokolwiek w kadym rfazie niemas jej wiec oni zakładają ci nową ksiązke i wpisuja przebieg ktory jest aktualnie na liczniku bo nikt nie bedzie [przecierz miał całego sprzetu do sprawdzania przebiegu ktory masz w aucie a pozatym jak moznaby bylo nie uwierzyc prawemu obywatelowi i tym spoosbem mamy nową ksiązke serwisowa z przebiegiem jaki chcemy sam bylem swiadkiem takiej operacji w austrii w oplu vectrze którzy orginalnie miał 340tyś a po 2 godzinach miał cos kolo 140tys i tu są nasze kochane ksiązki serwisowe które zreszta w polsce mozna kupic pod kazde auto z jakim przebiegiem chceszPrzygoda pisze:Pablo to teraz Ty sprzedaj nam ten sposob
A pozatym powiedzmy Mercedes w roku 2004 wyprodukował 1.000.000 ksiazek serwisowych a ty kupiles S klase z 2006 i ksiazka ma date 2004 to tez bylo kombinowane??
W sumie to temat rzeka kazdy ma troche racji