Allegro...

Sprawy o różnej tematyce
zawias

Post autor: zawias »

a niema manualnej ? :shock: wydaje mi sie ze to manual...
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

To mechaniczna skrzynia zautomatyzowana SMG zdaje sie ze ze sprzeglem hydraulicznym przerzuca biegi sprawnie jakby to robil za ciebie jakis doswiadczony kierowca ale jak sie zepsuje wtedy jest walek bo czesci do tego tylko w BMW ,a czytalem ze skrzynie SMG byly dopracowane dopiero w e 46 ale ja wole byc nawet o sekunde pozniej a cieszyc sie przelaczaniem biegow w manualnej przekladni :)
Ostatnio zmieniony 2007-11-04, 11:49 przez dave, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
KeMaS

Post autor: KeMaS »

piekna bunia a w srodku miodzio :lol: rewelacja
Ficek

Post autor: Ficek »

skrzynia wyglada na manual a sprzegla niema :roll:
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

Tak to dziala (cytat z netu )
W manualu zmieniasz biegi wciskajac sprzeglo i wrzucajac wielka wajcha wybrany bieg. Tutaj jest lepiej- komputer operuje za ciebie sprzeglem, a ty wrzucasz bieg malutka lopatka na kierownicy. Sprzeglo dziala na tej samej zasadzie co w manualu, nawet jest bardzo podobnej konstrukcji, tylko bawi sie nim komputer zamiast ciebie.
Nie komputer steruje, ktorym biegiem jedziesz, tylko IDENTYCZNIE jak w manualu- kierowca. Mozna wystartowac z obrotow, mozna ruszyc z dwojki, zredukowac z 5 na 2, mozna wybrac szybkosc przelozen- wszystko robiac krotkim ruchem palca.

Dla zainteresowanych- nic prostrzego, jak obejrzec wyscigi F1, ktore leca w ogolnodostepnej telewizji. Czesto robia zblizenia na lopatki, jak kierowcy redukuja w zakretach, przyspieszaja na prostych, itd.

SMG to nie tiptronic, to nie automat, to manual ze zautomatyzowanym sprzeglem.
Obrazek
KeMaS

Post autor: KeMaS »

fajneee :D
Ficek

Post autor: Ficek »

dobra sprawa :)
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

Moze i dobra sprawa jak sie nie psuje ale ja i tak wole normalne sprzeglo i skrzynie manual :wink:
Obrazek
Ficek

Post autor: Ficek »

ja tak samo :)
zawias

Post autor: zawias »

dave pisze:Tak to dziala (cytat z netu )
W manualu zmieniasz biegi wciskajac sprzeglo i wrzucajac wielka wajcha wybrany bieg. Tutaj jest lepiej- komputer operuje za ciebie sprzeglem, a ty wrzucasz bieg malutka lopatka na kierownicy. Sprzeglo dziala na tej samej zasadzie co w manualu, nawet jest bardzo podobnej konstrukcji, tylko bawi sie nim komputer zamiast ciebie.
Nie komputer steruje, ktorym biegiem jedziesz, tylko IDENTYCZNIE jak w manualu- kierowca. Mozna wystartowac z obrotow, mozna ruszyc z dwojki, zredukowac z 5 na 2, mozna wybrac szybkosc przelozen- wszystko robiac krotkim ruchem palca.

Dla zainteresowanych- nic prostrzego, jak obejrzec wyscigi F1, ktore leca w ogolnodostepnej telewizji. Czesto robia zblizenia na lopatki, jak kierowcy redukuja w zakretach, przyspieszaja na prostych, itd.

SMG to nie tiptronic, to nie automat, to manual ze zautomatyzowanym sprzeglem.

dzieki Dave za wyjasnienie :wink: chyba odpuscilbym bym sobie taka forme sprzegla , wole normalne niz potem bawic sie w zakupy jeszcze do Emki za pewnie koszty rzedu 4-5tys
Awatar użytkownika
dave
Maniak forumowy
Posty: 1130
Rejestracja: 2006-12-04, 07:42
Lokalizacja: radlin

Post autor: dave »

Prosze :wink:
Obrazek
KeMaS

Post autor: KeMaS »

nie ma to jak sobie "powajchowac" ja mialem ponad rok automat i brakowalo mi manuala :( no i mam :D
Ficek

Post autor: Ficek »

jak tam nigdy w zyciu niechcialbym automata :?
adamwsb

Post autor: adamwsb »

automat fajna rzecz :D
zawias

Post autor: zawias »

adamwsb pisze:automat fajna rzecz :D
Boj sie Boga , co ty mowisz , chyba Cie ostatnio nikt wazelinka nie wysmarowal :lol:
ODPOWIEDZ