Strona 1 z 2

Klubowy list do swietego Mikolaja

: 2007-12-10, 21:15
autor: Admin
Tutaj piszcie swoje zycznia :)

: 2007-12-10, 21:28
autor: Krzys
zycze sobie oraz klubowi zadowolenia z naszych autek. Oraz tego zeby nasz klub byl najwiekszy na slasku :) Bez Was ktorzy tutaj sa nie osiagniemy tego. Trzeba mocno chciec i sie mobilizowac. A wiec spelnij to nasz swiety Mikolaju :) :santa:

: 2007-12-10, 21:56
autor: KeMaS
zeby moja Beti wrucila cala i zdrowa na nasze drogi :(

: 2007-12-11, 11:33
autor: Cris
Drogi sw. Mikolaju, w zwiazku z tym z caly roch bylem grzeczny... sluchalem mamy i odrabialem zadania domowe, a nawet pare razy bylem w kosciele, chcialbym cie prosic bys pozwolil mi wkoncu zdac egzamin na prawojazdy. chce nareszcie jezdzic po drogach na legalu :D:D:D

: 2007-12-11, 11:45
autor: daro 16v
porsche cayenne ,audi Q7 ,mercedes g,bmw x5....ale mikolaja i tak na to nie stac wiec trzeba samemu dalej robic...

: 2007-12-11, 15:35
autor: adamwsb
hehehe a ja sobie Mikolaju zycze tego co Krzys :) bo jednak jakby nie to forum to nawet bysmy sie nie znali i niech nas jest coraz wiecej :D a co do najwiekszego klubu bmw na slasku to mysle ze uda sie to zrobic :D mamy caly nowy rok na to zeby sie o to postarac :D

: 2007-12-11, 18:17
autor: przemek
a ja Mikolaju prosze zeby benzyna byla po 20groszy i o kase zeby zrobic moja bawarke na cacy

: 2007-12-11, 18:34
autor: Ficek
Ja bym prosil Pana Mikolaja Swietego o 100.000.000 $

: 2007-12-11, 18:38
autor: Cris
a nie lepiej £ ??

: 2007-12-11, 19:59
autor: adamwsb
przy tej ilosci to i dolary moga byc :P

: 2007-12-11, 22:14
autor: przemek
Ale teraz dolar nisko stoi to lepiej w € lub £

: 2007-12-12, 09:22
autor: KeMaS
wystarczy wygrac w lotka jakies pare milionkow :D

: 2007-12-12, 14:51
autor: Ficek
dobra niech beda funty :)

: 2007-12-12, 16:20
autor: dave
moje:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kilka slow z prasy o tym cacku
W przypadku Alpiny slowo „tuning” jest nie na miejscu. Firma z Buchloe raczej uszlachetnia pojazdy BMW, nadajac im indywidualne cechy. Oto ich najnowsze dzielo – Alpina B3 Coupe. Baze stanowila „trojka” coupe z doskonalym 6-cylindrowym silnikiem o mocy 306 KM i dwiema turbosprezarkami. Alpina zmienila oprogramowanie jednostki sterujacej i zamontowala wspaniale brzmiacy sportowy uklad wydechowy. W efekcie moc wzrosla do 360 KM, a maksymalny moment obrotowy do 500 Nm. Zrezygnowano z seryjnego ogranicznika predkosci maksymalnej, dzieki czemu na lewym pasie autostrady licznik „trojki” B3 zatrzymuje sie dopiero przy 285 km/h. To nawet szybciej niz seryjny model M3 ograniczony elektronicznym „kagancem” do 250 km/h. W sprincie do 100 km/h M3 i Alpina B3 ida niemalze blotnik w blotnik, osiagajac te wartosc przed uplywem 5 sekund od startu. W przeciwienstwie do dzikiej BMW M3, w Alpinie zawieszenie i dlugosci przelozen w 6-biegowej automatycznej skrzyni zostaly dostrojone tak, by zapewnic kierowcy maksymalny komfort.

Z zewnatrz auta Alpiny nie wyrozniaja sie krzykliwymi spoilerami w stylu Hammanna. Pakiet ćrodynamiczny w modelu B3 coupe, to przedni zderzak ze spoilerem i skrzydlo dociskowe harmonijnie wkomponowane w tylna klape. Sa jeszcze charakterystyczne dla Alpiny pasy biegnace wzdluz nadwozia i oznaczenie modelu, ale z obu tych elementow mozna zrezygnowac. Szyku dodaja 19-calowe obrecze kol z oponami 235/35 z przodu oraz 265/30 z tylu. W Alpinie B3 nie znajdziemy mechanizmu roznicowego o ograniczonym tarciu, przez co trudno bedzie o tak efektowne poslizgi na jakie stac BMW M3. Ale klienci niemieckiego tunera to raczej koneserzy i wiekszosc z nich miala juz okazje wyszalec sie w przeszlosci.


: 2007-12-12, 16:43
autor: Ficek
:( czemu ja niejestem milonerem :(