Strona 1 z 2

chip

: 2012-05-30, 19:36
autor: kamcio19881
co sadzicei warto jakie maciezadanie o takich zeczach ....


http://allegro.pl/chip-tuning-box-cyfro ... 62372.html

: 2012-05-30, 19:58
autor: Honik
O kant dupy to rozbić :)

: 2012-05-30, 20:17
autor: kamcio19881
a wogule chip ?

: 2012-05-30, 20:34
autor: Honik
A masz diesla czy benzyne?

Do diesla spoko.
Do benzyniaka też można ale to już grubsza sprawa, trzeba nowy program wgrać itp. Na pewno tego na allegro nie znajdziesz :)

: 2012-05-30, 20:47
autor: FaTuM
jezdze dieslem ktory miał boxa uratowałem go w ostatniej chwili BOXY to smierć dla turba . Ewentualnie jakis dobry program ale to musisz sie dowiedziec do jakiego motora ile maks chyba cos okolo 15% .

olej te boxy smierc dla DIESLA

te chipy działają na takich laików jak na słabych facetów psychicznie tabletki na porost przyrodzenia :zdziwko:

: 2012-05-30, 22:07
autor: Marcin
FaTuM pisze: na porost przyrodzenia :zdziwko:
a czym to przyrodzenie miałoby porastać?? :DDD


















kamcio19881, daj se spokój z takimi wynalazkami ;)
250 przeznacz na polerkę, albo czarne szyby ;)

: 2012-05-31, 18:36
autor: GERMAN
Są firmy które sprzedają kości gotowe Załaduj kość z mapą i gitara czasami można takie kości dostać na necie do tego wywalisz niepotrzebny balast tłumików kata silnik od samego dołu zacznie ci dychać.. :wink: to coś nad czym się zastanawiasz daje dobre wyniki ale jest nieinteligentne katuje elektronikę a elektronika silnik i kolo się zamyka moja rada usuń z obserwowanych. :bmw:

: 2012-05-31, 18:50
autor: kamcio19881
ok ok juz rozumie chłopaki ....
a takie coś http://allegro.pl/bmw-e36-320i-325i-328 ... 38627.html
bo chciałbym troszke moc podniesc ale tak zeby to tez jakoś wygldało ....

: 2012-05-31, 18:51
autor: kamcio19881
jakis storzek mam ale ma ktoś :m: pomysł jakgo zamontować by było dobrze?

: 2012-05-31, 19:23
autor: LUCKY
jaki masz silnik benzin czy diesel? Ja w swoim oplu 2,0 DTi 101km seria bez allegrowych chipow i innych [na forum nie przeklinamy] zwiekszylem moc do 136km nie wielkim kosztem

: 2012-05-31, 19:25
autor: GERMAN
Z tym kolektorem całkiem niezły projekt po nim przejście na 2,5' rura i ostatni tłumik powinno być dobrze.
Co do storzka proponuje wkładkę z KN są całkiem przyzwoite bez przeróbek dolotu zostaje oryginalna pucha wystarczy ci na bardzo długo jakieś 100 tyś.km do tego map komp.Z pewnością odczujesz różnice.Jakby ci było mało zainwestuj w interc.i turbo z SCANI r 380 kręci na ok 1,2 do 1,4 bar ale podstawa to dobry silnik bo może ci tłoki wyssać i wypluć przez nowe kolektory. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2012-05-31, 19:36
autor: kamcio19881
2.5 benzyna

: 2012-05-31, 20:05
autor: Glodek
PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW

Postprzez Bagor » 17 Sty 2009 19:30
I. Oferta dla silników 2.0d. 2.5d i 3.0d:
Ceny (promocyjne):
E46, E39 2.0d 136KM - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525d 2.5d 163KM - 330zł (normalna cena 380zł).
E46, E39, E38, X5 3.0d, 184KM, 193KM - 330zł (normalna cena 380zł).

Opis oferty dla silników 2.0d, 2.5d i 3.0d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Razem z interfejsem wysyłam instrukcję i oprogramowanie. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.

Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 6zł. Jeżeli ktoś woli rozbierać sterownik i lutować to cena pozostaje taka sama, ale to jest nieopłacalne, bo samo lutowanie może kosztować tyle co interfejs.

Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 450zł. Szczegóły na PW lub email.

W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.

II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 200zł (normalna cena 250zł).
E36 325TD, 325TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E34 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E39 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E38 725TDS - 250zł (normalna cena 300zł).

Potrzebny jest numer ze sterownika: http://img501.imageshack.us/img501/7440/80919146nj3.jpg
Oraz te numery z chipów: http://img501.imageshack.us/img501/564/81671628cq4.jpg

Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.

Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.

III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł

Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).

Ceny promocyjne (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E36 325TD, 325TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E34 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E38 725TDS - 300zł (normalna cena 350zł).

Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.

Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.

IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)

V. Kontakt:
bagorps@gmail.com lub prywatna wiadomość.

benzyne tez robi



tu sie za logój http://bmw-diesel.pl//viewtopic.php?f=4 ... 98cab0ef28

: 2012-05-31, 21:27
autor: Honik
wy czytacie?

Po co ma się logować na bmw-diesel skoro ma benzyniaka? ;D

: 2012-05-31, 21:34
autor: pazura
kamcio różnica zasadnica box i remap:
box ustawia na sztywno parametry np. odczyt z sondy lambda i innych czujników, a remap zczytuje aktualne stany pracy silnika, czyli box-y odpadają, remap jak najbardziej. W przypadku benzyny niewielki jest przyrost.