zmiana koloru auta - folia
: 2010-01-05, 22:28
cos takiego bylo chyba w filmie TAXI niepamietam ktora część ale napewno niebyly to BMW tylko mercedesy podjechali czerwonymi ... wjechali do tirow i auto stalo sie czarne po zdjeciu foliiKoNiK pisze:yyyyyyyyy było takie coś w jakimś filmie, czerwona m5 podjechali pod bank, okradli, odjechali, staneli na uboczu oderwali folie i odjechali białym m5
No dokładnie, niezłe niezłe heheKrisstoff pisze:Czyli tak jak napisałem 3 posty wyżej
Swoją drogą niezłe laseczki się tą bunią woziły
Witam!
W chwili obecnej koszt standardowej zmiany koloru takiego samochodu możemy wycenić na 3 tys. zł za całe auto (oferta promocyjna obejmująca rabat -500 PLN). Cena obejmuje użycie najwyższej jakości specjalistycznej samochodowej folii wylewanej firmy ORACAL z serii Wrapping PremiumCAST 970 Extreme dedykowanej wyłącznie do zmiany koloru nadwozia. Operacja jest całkowicie odwracalna, a trwałość folii sięga 8-10 lat. Jako ekspert w aplikacjach całościowych zapewniamy najwyższą profesjonalną jakość całej realizacji, a na aplikację udzielamy 12 miesięcznej gwarancji. Standardowo kolory są dostępne w wykończeniu błysk i mat.
Powyższa oferta jest ograniczona czasowo, standardowa wycena oscyluje w okolicach 3,5-4 tys. zł. Podano ceny netto.
Zaletą foliowania zamiast lakierowania jest to, że nie będzie się posądzanym o jakąś historię wypadkową auta co ma znaczenie przy sprzedaży auta. Folia zabezpiecza również oryginalny lakier przed zużyciem (brud, myjka, promienie UV). No i nie trzeba demontować całego auta do lakierowania, także nie będzie aż takiej ingerencji w auto.
Czas wykonania zmiany koloru to zwykle ok. 3 dni. Terminy uzależnione są głównie od transportu folii, którą ściągamy specjalnie na zamówienie z Niemiec - w Polsce te folie jeszcze nie funkcjonują lub są sporadycznie wykorzystywane, częściej używane są folie niższej klasy, które nie do końca są przeznaczone do całościowych aplikacji na pojazdach - folia którą używamy jest wyłącznie do zmiany koloru auta! Zwykle należy umawiać się z wyprzedzeniem ok. 2 tygodni.
W załączniku nasze ostatnie realizacje - lamorghini gallardo, porsche carrera, bmw X6, bmw X5, mercedes CL600...
Jeśli chodzi o odporność na myjnie to oczywiście zalecamy mycie ręczne jednak folie są przygotowane do normalnej eksploatacji czyli mycia również na szczotkach - w tym wypadku jednak z czasem mogą się pojawić mikrozarysowania (jak na lakierze) widoczne pod światło. Producent nie zaleca jednak mycia karcherem chyba że pod mniejszym ciśnieniem i nie w gorącej wodzie. My nasze auto (w czarnym macie) myjemy na szczotkach i karcherem i nic się nie dzieje. Po prostu zawsze należy brać pod uwagę należytą ostrożność, zresztą tak samo jak przy lakierze - który też można bardzo łatwo zarysować i zniszczyć. Przy myciu ręcznym folia powinna przez kilka lat być w niezmienionym stanie (producent deklaruje 10 lat trwałości).
Pozdrawiam,
Marcin Paszkiewicz
STREFA REKLAMY [WROCŁAW]
nowy_adres ::: bielany_wrocławskie: [domasław, ul.wrocławska 43b] - tel_071/3743826 | fax_071/7220405 | gsm_501448570 | www.reklamawizualna.pl