[E36] Sebek - Fejk 1.8 r6 "chrupek"
Na razie kipsko z kasa wiec kolo budzetowe choc w realu wyglada w pozadku , bo jest dosc wklesle . Troche wasko z tylu , ale mysle , ze do zimy przezyje z 8,5' i 215Sebek pisze:jakieś inne te felgi mi się wydawały i duuuużo szerszy rant, może to tylko złudzenie, bo widziałem Jego tylko przejazdem mam podobne ACS u siebie w sedanieKaper pisze: Sebek napisał/a:
co masz na tyle za felgę? bo widziałem Cię ostatnio i był tam spory rant) chyba że mi się tylko wydawało
MA ACS takie jak w podpisie
Na przednie opony jeszcze czekam , ale mysle , ze do konca tygodnia ogarne temat no i moze posadze przod na podoszkac z z4 ( zawsze to jakies 2cm )
Odnosnie motorowni to idz , albo w 3.0 , albo jak ma byc troche taniej 2,5 ( dzwiek wynagrodzi Ci wszystko )
Ostatnio zmieniony 2012-07-31, 18:32 przez M E R O, łącznie zmieniany 1 raz.
- znam to z kąś ja na moich ASC 8.5' mam gumki 205 i nie jest źle;)M E R O pisze:Na razie kipsko z kasa wiec kolo budzetowe choc w realu wyglada w pozadku , bo jest dosc wklesle . Troche wasko z tylu , ale mysle , ze do zimy przezyje z 8,5' i 215
a koła jak do Twojego auta pasują idealnie(jak dla mnie)...chociaż wiem po sobie że jednak z tyłu te 8.5 to stanowczo za mało, na moich M-SYSTEM'ach (chyba też 8.5) mam oponki 215, wszystko jest w porządku ale jednak jak stoję i patrze na nią od tyłu to brakuje mi tam szerszej felgi...no ale jak się niema co się lubi itd...
wiem jak potrafi ryknąć 2.5 mam )M E R O pisze:Odnosnie motorowni to idz , albo w 3.0 , albo jak ma byc troche taniej 2,5 ( dzwiek wynagrodzi Ci wszystko )
co do większego motora np.3.0 tak jak piszesz to czemu by nie!! ale jest jedno "ALE"...jeśli tylko ja bym miał się tym autem poruszać to nawet bym się nie zastanawiał, tylko tym autem też jeździ moja małżonka z dzieckiem (a dla niej 1.8 okazał się za mocny, bo w pewien deszczowy dzień na zakręcie ją obróciło o 180- za szybko se wzięła zakręt) na 2.5 nabrała już respektu i jeździła dużo ostrożniej,a jak padało to prawie wcale nie jeździła ;P dla tego najbardziej optymalne dla mnie było by właśnie 2.8
ale jak już mówiłem-pisałem zobaczymy co z tego wyjdzie;) w ostateczności wpadnie mój M52B25
no to śmigamy dalej bo trochę kurzem zarosło...więc jak wspominałem o hamulcach tak też zrobiłem pare łądnych godzin pracy i "mordęgi"(śruby pozapiekane i parę pękniętych kluczy, trzeba dokupić MOCNIEJSZE klucze ) ale UDAŁO SIĘ! na auto tak jak mówiłem wpadły hamulce z 325i...tył był już tak zajechany że wydaje mi się ze szczęki chyba nigdy niebyły mienione
było....
jednym słowem masakra, jeszcze chwila i wszystkie sprężynki i inne rozsypały by się w drobny mak...
na tył wpadły tarcze + klocki MEYLE i do tego szczęki mniej znanej firmy(ważne że jest już ręczny wcześniej wcale nie działał) MAXGEAR + cały nowy zestaw naprawczy(wszystkie sprężynki itd tarcze klocki są "używane" ale tak na prawde auto zrobiło na nich zaledwie "parę" km więc szkoda by było żeby się marnowały)
zdjęcie klocków zapożyczone z google
niestety zapomniałem pocykać zdj. tarcz, ale chyba każdy wie jak wyglądają
z przodu tragedii nie było widać że ktoś coś kiedyś tam wymieniał . co nie zmienia faktu że też zrobiliśmy wszystko wymiana tarcz ze zwykłych na wentylowane do tego całe zaciski klocki itd itp oczywiście do 325
tutaj już niestety nie mam tylu fotek bo padał mi tel
było...
jest...
cały układ oczywiście odpowietrzony, teraz w końcu mam hamulec ręczny(chociaż tak na prawdę wcale do szczęścia nie jest/był mi potrzebny), prace cały czas jakieś tam trwają cały czas coś powoli się tam dzieje...
teraz przede mną trochę zabawy w elektrykę bo ktoś narobił niezłego bajzlu i przede wszystkim szykowanie całości pod najbardziej oczekiwaną przeze mnie rzecz SWAP!!ale jeszcze trochę roboty przed tym jest, więc powoli a do celu
no i oczywiście wielkie podziękowania dla mojego BRATA MAJKA, który oczywiście robił ze mną całą przekładkę
i parę fotek po polerce z soboty...
i wpadły wlepki będzie więcej...wiem ze większości się to nie spodoba ale to ma się podobać MI na razie tylko 2 mam jeszcze jedną tylko kombinuje cały czas gdzie ją wkleić..
ps. takie małe pytanko!? jakie wychodziły oznaczenia SZPERY? wiem że na pewno 3.15..i czy to prawda że każdy dyfer ze szperę przed CYFERKAMI miał literke " S ",
było....
jednym słowem masakra, jeszcze chwila i wszystkie sprężynki i inne rozsypały by się w drobny mak...
na tył wpadły tarcze + klocki MEYLE i do tego szczęki mniej znanej firmy(ważne że jest już ręczny wcześniej wcale nie działał) MAXGEAR + cały nowy zestaw naprawczy(wszystkie sprężynki itd tarcze klocki są "używane" ale tak na prawde auto zrobiło na nich zaledwie "parę" km więc szkoda by było żeby się marnowały)
zdjęcie klocków zapożyczone z google
niestety zapomniałem pocykać zdj. tarcz, ale chyba każdy wie jak wyglądają
z przodu tragedii nie było widać że ktoś coś kiedyś tam wymieniał . co nie zmienia faktu że też zrobiliśmy wszystko wymiana tarcz ze zwykłych na wentylowane do tego całe zaciski klocki itd itp oczywiście do 325
tutaj już niestety nie mam tylu fotek bo padał mi tel
było...
jest...
cały układ oczywiście odpowietrzony, teraz w końcu mam hamulec ręczny(chociaż tak na prawdę wcale do szczęścia nie jest/był mi potrzebny), prace cały czas jakieś tam trwają cały czas coś powoli się tam dzieje...
teraz przede mną trochę zabawy w elektrykę bo ktoś narobił niezłego bajzlu i przede wszystkim szykowanie całości pod najbardziej oczekiwaną przeze mnie rzecz SWAP!!ale jeszcze trochę roboty przed tym jest, więc powoli a do celu
no i oczywiście wielkie podziękowania dla mojego BRATA MAJKA, który oczywiście robił ze mną całą przekładkę
i parę fotek po polerce z soboty...
i wpadły wlepki będzie więcej...wiem ze większości się to nie spodoba ale to ma się podobać MI na razie tylko 2 mam jeszcze jedną tylko kombinuje cały czas gdzie ją wkleić..
ps. takie małe pytanko!? jakie wychodziły oznaczenia SZPERY? wiem że na pewno 3.15..i czy to prawda że każdy dyfer ze szperę przed CYFERKAMI miał literke " S ",
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
Przeciesz szpere mozesz przelozyc a przelozenie ( sloneczko i atakujacy ) przekrecic i bedzieszm mial FD jakie chcesz .
PS: wez katowe i opierdziel ta koncowe wydechu na rowno
PS: wez katowe i opierdziel ta koncowe wydechu na rowno
Ostatnio zmieniony 2012-08-12, 08:38 przez M E R O, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Wystarczy by go obciąć na tym zgięciu żeby nie sterczał do góry będzie krócej prosto i na jakiś czas nikt sie do niego nie doczepi Sebek pisał że i tak w przyszłości zmieni ten wydech jak tylko się upora z tym co najbardziej potrzebuje uwagiWaldek100581 pisze:czekam tylko jak zmienisz ten wydech i zapraszam na wspólną foto sesje
pozdro
Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
dokladnie tak jak pisalem tłumik zniknie z auta:) ale wszyatko po kolei...hamukce juz porobione teraz chyba kokejna rzecz jaka bedzie robiina/poprawiana po poprzednim włascicielu to wyrzucenie tego zawieszenia co jest teraz i wpakowanie gwintu:) (z tylu juz padaja amory wiec polecimy odrazu ze wszystkim zeby zawias byl zrobiony,do wymiany chyba tez szykuje sie jakas końcówka drążka. potem jakies oleje swiece kable ogarniecie mechaniczne,i jak dobrze pujdzie to cos na.czym zalezy mi najbardziej czyli SWAP wiec spokojnie a do celu.W miedzyczasie dzis pozmienialem glosniki w nogach ze zwyklych standardowych wpadly JBL i teraz powiedzmy ze cos tam gra....chociaz musze wymyslic co by tu wpakowac na tyl w ori miejsce zeby pojawilo sie cos basu,dodam ze skrzynie tuby i inne dziwactwa odpadaja bo jezdze z dzieckiem i wózkiem w bagazniku
ps.waldek mieszkasz na wyszynskim?bo czesto widuje tam twoje auto (moja babcia mieszka nie daleko)
ps.waldek mieszkasz na wyszynskim?bo czesto widuje tam twoje auto (moja babcia mieszka nie daleko)
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2012-02-23, 19:26
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
z racji tego że dawno się tu nic nie działo, odświeżam trochę temat...mianowicie mój zimowy plan co do swapowania przeszedł na dalszy plan( z racji tego że 2 miesiące siedziałem na bezrobociu, i duuuuużo duuuuuuuużo innych powodówktórzy nie którzy znają) postanowiłem coś zrobić niewielkim nakładem finansowym przy aucie...
ostatnio borykałem się z paroma bolączkami, typu tłumik który postanowił się urwać itd itp. a z racji zbliżającej się wiosny postanowiłem popracować nad kołami
udało się przejeździć prawie całą zimę na letnich aż w końcu postanowiły odmówić posłuszeństwa i się skończyć ;P
postanowiłem też nieco odświeżyć felgi i zdrapać z nich cały lakier i malować na nowo, i wypolerować ranty
było :
jest ( jestem dalej w trakcie prac więc nie jest to efekt końcowy
i dla porównania 2 felgi jedna już ze zdartym lakierem i przejechana papierami od 320 do 1200....
i teraz też rodzi się pewne pytanie...myślałem nad malowaniem rotorów w kolor GRAFIT'owy, ale jeszcze nie mam zdecydowanego na 100% w jakim kolorze będą felgi, i tu też pytanie do was - dawać je w grafit? czy standardowo srebrny? ja osobiście jestem bardziej nad grafitem, ale chciałbym się też was co nieco poradzić
2 sprawa felgi od środka są strasznie zajechane,(nie da się ich niczym doszorować) i tu też mam dylemat, co zrobić z wewnętrzną stroną felgi i w jaki kolor ją pomalować?
fotka jak to wygląda od środka....
ostatnio borykałem się z paroma bolączkami, typu tłumik który postanowił się urwać itd itp. a z racji zbliżającej się wiosny postanowiłem popracować nad kołami
udało się przejeździć prawie całą zimę na letnich aż w końcu postanowiły odmówić posłuszeństwa i się skończyć ;P
postanowiłem też nieco odświeżyć felgi i zdrapać z nich cały lakier i malować na nowo, i wypolerować ranty
było :
jest ( jestem dalej w trakcie prac więc nie jest to efekt końcowy
i dla porównania 2 felgi jedna już ze zdartym lakierem i przejechana papierami od 320 do 1200....
i teraz też rodzi się pewne pytanie...myślałem nad malowaniem rotorów w kolor GRAFIT'owy, ale jeszcze nie mam zdecydowanego na 100% w jakim kolorze będą felgi, i tu też pytanie do was - dawać je w grafit? czy standardowo srebrny? ja osobiście jestem bardziej nad grafitem, ale chciałbym się też was co nieco poradzić
2 sprawa felgi od środka są strasznie zajechane,(nie da się ich niczym doszorować) i tu też mam dylemat, co zrobić z wewnętrzną stroną felgi i w jaki kolor ją pomalować?
fotka jak to wygląda od środka....
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
Szczotka druciana na szlifierkę lub wiertarkę i wio!
http://allegro.pl/szczotka-druciana-dru ... 55480.html
lub
http://allegro.pl/szczotka-druciana-65m ... 84110.html
Ewentualnie dać do piaskowania całość, ale to sie wiąże z kosztami, a że zacząłeś sam, to spróbuj tą szczotką drucianą na szlifierkę, albo na wiertarkę i delikatnie! Ja bym tak spróbował, na pewno inni mają też inny pomysł
http://allegro.pl/szczotka-druciana-dru ... 55480.html
lub
http://allegro.pl/szczotka-druciana-65m ... 84110.html
Ewentualnie dać do piaskowania całość, ale to sie wiąże z kosztami, a że zacząłeś sam, to spróbuj tą szczotką drucianą na szlifierkę, albo na wiertarkę i delikatnie! Ja bym tak spróbował, na pewno inni mają też inny pomysł