Honik, gosc chce wkadac to w bude z Dieslem

Trzeba przlozyc wszystko z benzyny. A pozatym Darex robi Swapy na okraglo i wiem ile co kosztuje. Mozna wsadzic 3.5 za 8 000 i bedzie to jezdzic. ja mowie o KOMPLETNYM Swapie. A nie drutowaniu. Silnik ze skrzynia manualna to masz okolo 7000. Podstawowe czesci, ktore powinno sie robic przy swapie V8 to masz kolejne 3000. Do tego wszystie przewody paliwowe, pompy, bak, przekazniki, bezpieczniki, licznik itd. Dalej hamulce od v8 i zawias. I oczywiscie robocizna.
Chcialem ladowac S62 do mnie jeszcze przed v12. I wiem ile co kosztuje. A najwiekszy problem to znalezc kogos kto to wzloy i to bedzie dzialac.
Za 40 000 to kupisz emke, ale e36.
jak masz gdzies e39 m5 po lifcie (bo jak zapewne wiesz przedlifty sie nie nadaja) za 15 000, to daj znac. jutro po to jade.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.