[E36] Compact 318Ti by Misiek
Oglądałem a nawet jechałem. Bardzo przyjemne i zadbane autko. Parę rzeczy do zrobienia ale znając Miśka nie od dziś na pewno się tym zajmie. Bezawaryjności bro! Mógłbyś jeszcze zrobić BH z przodu
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Siemano, od zakupu auta minęło już trochę czasu tak więc odświeżając temat, chciałbym Wam przedstawić mniej więcej co zostało zrobione i co będzie dalej modzone przy samochodzie.
Większość z Was lub nawet wszyscy radzili mi, abym pozbył się tego "baru" z tyłu, jednakże trzyma się on na kleju i boję się, że przy próbie demontażu pójdzie on razem z lakierem klapy... Na razie lakiernika wolałbym nie odwiedzać więc cudowny spojler zostanie i dzięki niemu auto będzie "jedyne w swoim rodzaju"
Więc tak.. Zrobione zostały nerki- czarny mat, zdemontowałem oba reflektory ze względu na to, iż wyglądały jak hmm..... "za mgłą", brudne okropnie. Auto zostało również zakonserwowane (umyte dokładnie i pomalowane Hammerite'm w potrzebnych miejscach oraz chlorokauczukiem). Zrobiony ręczny na 3 ząbki, wymieniona końcowa pucha, nabita klima ( okazało się, że odzyskało ponad 500g więc dobicie nie kosztowało mnie fortunę!). Z kompletowałem również narzędzia w bagażniku i dodałem trochę własnych dla wszelkiego spokoju. Środek został wyprany, odkurzony, zamontowałem ori radio BMW. Wymieniony został olej, filtr oleju, świece, filtr kabinowy, powietrza, paliwa. Z filtrem oleju był problem bo nie dało rady odkręcić tej obudowy filtra. Podjęta została próba nawet łańcuchem, niestety nie drgnęło. Związku z powyższym pojechałem do mechanika, gdzie odkręcił mi pokrywę. W wolnym czasie wymyłem komorę silnika i dziś auto zostało umyte i wypolerowane na praktyce. Całe 6h zabawy ;DDD Nie żałuję.
Nie obyło się również bez niespodzianek.
Pewnego pięknego dnia- zaraz po zakupie auta, również na praktyce podpiąłem auto pod kompa ( z ciekawości). Po usunięciu wszelakich błędów próba odpalenia auta, a tutaj lipa! Padł aku. Tak więc poprosiłem kolegę o podłączenie auta pod prostownik i to był mój ogromny błąd.... Podpiął źle klemy myląc + z -. Spalił na miejscu alternator i ten wyczyn był zwykłym szczęściem w nieszczęściu, dobrze, że komputer ocalał. Alternator nie nadawał się do regeneracji więc zakupiłem nowy.
Co chciałbym jeszcze przy aucie zrobić...
Na pewno pójdzie w dół o parę centów, nie będę się bawił w gwint. Wystarczą mi sprężyny Do zrobienia jest uszczelka pod zaworami ( poci się powoli), stuka z prawej wahacz, no i oczywiście KOŁO, soczewka.
Z tym jednak na razie zaczekam do września. Zbliżają się wakacje i jedziemy nad morze! Będzie okazja sprawdzić porządnie bestię. Do tego na 1000% będzie zrobiona zawiecha i ta uszczelka. Nad resztą będziemy myśleć w późniejszym czasie. W końcu nie od razu zbudowali Warszawę!
Proszę o szczere wypowiedzi- liczę na Wasze podpowiedzi co tu jeszcze pozmieniać.
Pozdrawiam.
Większość z Was lub nawet wszyscy radzili mi, abym pozbył się tego "baru" z tyłu, jednakże trzyma się on na kleju i boję się, że przy próbie demontażu pójdzie on razem z lakierem klapy... Na razie lakiernika wolałbym nie odwiedzać więc cudowny spojler zostanie i dzięki niemu auto będzie "jedyne w swoim rodzaju"
Więc tak.. Zrobione zostały nerki- czarny mat, zdemontowałem oba reflektory ze względu na to, iż wyglądały jak hmm..... "za mgłą", brudne okropnie. Auto zostało również zakonserwowane (umyte dokładnie i pomalowane Hammerite'm w potrzebnych miejscach oraz chlorokauczukiem). Zrobiony ręczny na 3 ząbki, wymieniona końcowa pucha, nabita klima ( okazało się, że odzyskało ponad 500g więc dobicie nie kosztowało mnie fortunę!). Z kompletowałem również narzędzia w bagażniku i dodałem trochę własnych dla wszelkiego spokoju. Środek został wyprany, odkurzony, zamontowałem ori radio BMW. Wymieniony został olej, filtr oleju, świece, filtr kabinowy, powietrza, paliwa. Z filtrem oleju był problem bo nie dało rady odkręcić tej obudowy filtra. Podjęta została próba nawet łańcuchem, niestety nie drgnęło. Związku z powyższym pojechałem do mechanika, gdzie odkręcił mi pokrywę. W wolnym czasie wymyłem komorę silnika i dziś auto zostało umyte i wypolerowane na praktyce. Całe 6h zabawy ;DDD Nie żałuję.
Nie obyło się również bez niespodzianek.
Pewnego pięknego dnia- zaraz po zakupie auta, również na praktyce podpiąłem auto pod kompa ( z ciekawości). Po usunięciu wszelakich błędów próba odpalenia auta, a tutaj lipa! Padł aku. Tak więc poprosiłem kolegę o podłączenie auta pod prostownik i to był mój ogromny błąd.... Podpiął źle klemy myląc + z -. Spalił na miejscu alternator i ten wyczyn był zwykłym szczęściem w nieszczęściu, dobrze, że komputer ocalał. Alternator nie nadawał się do regeneracji więc zakupiłem nowy.
Co chciałbym jeszcze przy aucie zrobić...
Na pewno pójdzie w dół o parę centów, nie będę się bawił w gwint. Wystarczą mi sprężyny Do zrobienia jest uszczelka pod zaworami ( poci się powoli), stuka z prawej wahacz, no i oczywiście KOŁO, soczewka.
Z tym jednak na razie zaczekam do września. Zbliżają się wakacje i jedziemy nad morze! Będzie okazja sprawdzić porządnie bestię. Do tego na 1000% będzie zrobiona zawiecha i ta uszczelka. Nad resztą będziemy myśleć w późniejszym czasie. W końcu nie od razu zbudowali Warszawę!
Proszę o szczere wypowiedzi- liczę na Wasze podpowiedzi co tu jeszcze pozmieniać.
Pozdrawiam.
No proszę... W końcu jaki up Z + i - do dzisiaj dużo śmiechu... Fajnie wyszła polerka a autko jak zwykle czyste w środku. Nagraj jakiś filmik jak Ci wydech gra
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
Jeśli chodzi o alumy to będą na pewno, a jakie? Hm.... Myślę nad szerokimi 16'stkami najlepiej z parapetem do wypolerowania Lub poszerzona stal?? Będzie to fajnie wyglądało?
Auto na pewno pójdzie na dół, na razie nie obniżyłem jeszcze i ma to swoje zalety.. Potrafię wjechać na parking przed szkołą i podłogę zostawić nienaruszoną..
Auto na pewno pójdzie na dół, na razie nie obniżyłem jeszcze i ma to swoje zalety.. Potrafię wjechać na parking przed szkołą i podłogę zostawić nienaruszoną..