ppatryk -->> e92 LCI M-Pakiet
Tłumik już na miejscu
montaż dosyć sprawnie poszedł
oto zdjęcia:
i jak? mnie się bardzo podoba
a jak gada? fajnie i nie za głośno, jak chciałem - na pewno wrzucę wkrótce filmik
zapytacie się pewnie jaki to wydech
jest to proex, robiony na zamówienie, chciałem taki wygląd, chciałem taki dźwięk i to otrzymałem cena bardzo dobra, a gdyby coś się stało za rok czy dwa to się po prostu wymieni :cwaniak:
samą jakość tłumika oceniam na bardzo dobrą, na pewno nie jest to MG, ale czy aż taka różnica by była? wątpię, lub czas pokaże
muszę go jeszcze wyczyścić, ale to przy okazji mycia samochodu
montaż dosyć sprawnie poszedł
oto zdjęcia:
i jak? mnie się bardzo podoba
a jak gada? fajnie i nie za głośno, jak chciałem - na pewno wrzucę wkrótce filmik
zapytacie się pewnie jaki to wydech
jest to proex, robiony na zamówienie, chciałem taki wygląd, chciałem taki dźwięk i to otrzymałem cena bardzo dobra, a gdyby coś się stało za rok czy dwa to się po prostu wymieni :cwaniak:
samą jakość tłumika oceniam na bardzo dobrą, na pewno nie jest to MG, ale czy aż taka różnica by była? wątpię, lub czas pokaże
muszę go jeszcze wyczyścić, ale to przy okazji mycia samochodu
Pomysł na nawigację:
-Kuda Phonebase
-nawigacja 5" HD (myślałem o 7" ale chyba by było już zbyt ceglasto)
-ładowarka podłączona pod gniazdko zapalniczki i schowana pod tunelem środkowym (zasilanie tylko gdy jest włączony zapłon)
-kabel schowany pod pasikami
-miejsce wyjścia kabla z nawiewu, aczkolwiek zastanawiam się czy może puścić inaczej lub zmienię nawigację, która zasilanie pobiera z uchwytu, a kabelek można by puścić pod konsolą Kuda, temat na przyszłość do rozwiązania
-całość jest moim zdaniem dobrze spasowana
-zaletą jest możliwość zdemontowania całości w każdej chwili bez uszkadzania elementów deski
-tak to troszkę wygląda jak w niektórych nowych modelach aut
-kolejną zaletą jest montaż bez śrub i bez klejenia czegokolwiek
-srebrna ramka nawigacji na równi ze srebrną listwą ozdobną w samochodzie
Przedstawiam zdjęcia:
Co o tym sądzicie? Wydaje się rozsądne rozwiązanie.
-Kuda Phonebase
-nawigacja 5" HD (myślałem o 7" ale chyba by było już zbyt ceglasto)
-ładowarka podłączona pod gniazdko zapalniczki i schowana pod tunelem środkowym (zasilanie tylko gdy jest włączony zapłon)
-kabel schowany pod pasikami
-miejsce wyjścia kabla z nawiewu, aczkolwiek zastanawiam się czy może puścić inaczej lub zmienię nawigację, która zasilanie pobiera z uchwytu, a kabelek można by puścić pod konsolą Kuda, temat na przyszłość do rozwiązania
-całość jest moim zdaniem dobrze spasowana
-zaletą jest możliwość zdemontowania całości w każdej chwili bez uszkadzania elementów deski
-tak to troszkę wygląda jak w niektórych nowych modelach aut
-kolejną zaletą jest montaż bez śrub i bez klejenia czegokolwiek
-srebrna ramka nawigacji na równi ze srebrną listwą ozdobną w samochodzie
Przedstawiam zdjęcia:
Co o tym sądzicie? Wydaje się rozsądne rozwiązanie.
Wrzucam filmiki jak sprawuje się tłumik...
1. Do 3-3,5 tys. obrotów
http://youtu.be/hq2Jea_k07M
2. Powyżej 3-3,5 tys. obrotów
http://youtu.be/JmUALR0jtUM
I jak się Wam podoba?
Mi bardzoooo... jest tak jak chciałem: podczas normalnej jazdy ma być w miarę cicho, ale delikatnie słyszalne, a jak przycisnę to może pokazać pazura.
Teraz możecie poszukać na YouTube e90 320i performance sound... i porównać
1. Do 3-3,5 tys. obrotów
http://youtu.be/hq2Jea_k07M
2. Powyżej 3-3,5 tys. obrotów
http://youtu.be/JmUALR0jtUM
I jak się Wam podoba?
Mi bardzoooo... jest tak jak chciałem: podczas normalnej jazdy ma być w miarę cicho, ale delikatnie słyszalne, a jak przycisnę to może pokazać pazura.
Teraz możecie poszukać na YouTube e90 320i performance sound... i porównać
Malutka aktualizacja:
Wymiana profilaktyczna - napinacz łańcucha, numer części 11 31 7 567 680
Objawów przed wymianą brak, jednak na zagranicznych forach polecali wymianę, więc to zrobiłem.
Cześć kupiłem firmy SWAG - po otworzeniu pudełka okazało się, że jest to OE bez znaczka. Koszt 82 zł. Czas wymiany 20 minut. Polecam zrobić to każdemu posiadaczowi N43.
Porównując stary do nowego, to nowy na pewno lepiej się "wciskał" oraz wydawał się sztywniejszy.
Numer 7 z rysunku:
Tak wygląda nowy:
Wymiana profilaktyczna - napinacz łańcucha, numer części 11 31 7 567 680
Objawów przed wymianą brak, jednak na zagranicznych forach polecali wymianę, więc to zrobiłem.
Cześć kupiłem firmy SWAG - po otworzeniu pudełka okazało się, że jest to OE bez znaczka. Koszt 82 zł. Czas wymiany 20 minut. Polecam zrobić to każdemu posiadaczowi N43.
Porównując stary do nowego, to nowy na pewno lepiej się "wciskał" oraz wydawał się sztywniejszy.
Numer 7 z rysunku:
Tak wygląda nowy:
trochę o oleju napiszę:
poprzednio olej to był castrol 5w30, teraz jest shell 5w30
mam wrażenie jakby ciszej chodził, a na poprzednim przejechałem dokładnie 9500km
był castrol, bo taki wlał poprzednik...
swoją drogą bardzo polecam oleje Shell, są dobre cenowo, jest to pełen syntetyk (a nie technologia syntetyczna), i sam osobiście zrobiłem na poprzednim samochodzie porządny test długodystansowy tego oleju
lałem go do e92 320d (przejechałem na nim ok 200.000km - nowy właściciel teraz robił rozrząd i silnik w środku bez nagarów, osadów, bez czegokolwiek niepokojącego), turbina fabryka (300.000km)
leję też teraz do e39, tylko 5W40
poprzednio olej to był castrol 5w30, teraz jest shell 5w30
mam wrażenie jakby ciszej chodził, a na poprzednim przejechałem dokładnie 9500km
był castrol, bo taki wlał poprzednik...
swoją drogą bardzo polecam oleje Shell, są dobre cenowo, jest to pełen syntetyk (a nie technologia syntetyczna), i sam osobiście zrobiłem na poprzednim samochodzie porządny test długodystansowy tego oleju
lałem go do e92 320d (przejechałem na nim ok 200.000km - nowy właściciel teraz robił rozrząd i silnik w środku bez nagarów, osadów, bez czegokolwiek niepokojącego), turbina fabryka (300.000km)
leję też teraz do e39, tylko 5W40