[E36] Sebek - Fejk 1.8 r6 "chrupek"
czy wygląda bardzo dobrze? hmm....szłoby się kłócić!! może po prostu "wygląda" bo dość roboty jeszcze z nim jest...może jak się uda to w zimę będzie coś z blacharki porobione, no ale zobaczymy co się uda zrobić, planów jeszcze mam mnóstwo i nie mam zamiaru się z tym autem rozstawać więc mam co robić
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
Długo długo nic...więc czas na jakieś tam uaktualnienie tematu....
co się działo? Hmmm....na początku było tak że coś zaczynało świszcześ-szeleścić, więc maska do góry i szukanie przyczyny, pierwsza myśl? Rolki na napinaczach(coś tam świszczały jak były kręcone luzem bez paska) a więc odrazu wymiana na nowe, okazało się że to nie to...szukanie dalej i jest!! łożysko na alternatorze!! a więc zamawiam nowy wkładam i......CISZA!! ale.....następnego dnia rano po całej nocy, znowu słysze durny świst :/ no to znowu wszystko demontaż rolki OK alternator OK, pompa wspomagania? W zbiorniczku coś "ala" płyn, więc szybko spuszczam jeden płucze układ zalewam nowym...jest cisza, nie mineło 5 min i znowu delikatnie coś tam se świszczy została ostatna opcja...PASEK!! zamawiam DAYCO!! i jak ręką odjął! Więc zamienione zostało na nowo DODAM ZE PO NIECAŁYK ROKU CZASU!! ALTERNATOR, ROLKI, PASEK, PŁYN WSPOMAGANIA!
Ale to nie wszystko, bo w ramach walki z nudą zamówiłem sobie nowy OSUSZACZ klimatyzacji, jako że moja klima była jakiś tam czas odłączona, więc postanowiłem go wymienić tym bardziej że podobno zostawiony nawet nowy osuszacz na 3 godziny i założony do auta i tak nie działa!! bo zaciągnie wilgoć z powietrza! Klima oczywiście nabita na nowo po raz 2 w tym roku,cały układ odgrzybiony i do wymiany znowu po niecałym roku filtr kabinowy ( zawsze zmieniam 2 razy w roku)
hmmm....co tu jeszcze? Wpadł xenon 6000k brzydkie żarówki postojowe które nie pasowały do xenona zostały zmienione na led, wpadły brzydkie koła ziomowe aż nie moge zaglądać na te auto teraz i to chyba na tyle z tego co zostało zrobione, za niedługo zabieram się za glinkowanie całego auta, potem polerka i jakiś porządny wosk żeby zabezpieczyć całe auto przed "ziomwymi pogodami"
AAAAAA NO I NAJWAŻNIEJSZE!! AUTO W KOŃCU PO PRZESZŁO 2 LATACH JEŹDZI NA TABLICACH " SWD "
a tu parę fotek....
ostatnio na trasie udało się ustrzelić
a tak oszkliwie wygląda to na zimówkach :/...trzeba o przeboleć byle do wiosny
i prezent urodzinowy...
jakieś tam plany dalej są ale to będzie znowu za jakiś czas jak się coś uzbiera i będzie chwila żeby uaktualnić temat
co się działo? Hmmm....na początku było tak że coś zaczynało świszcześ-szeleścić, więc maska do góry i szukanie przyczyny, pierwsza myśl? Rolki na napinaczach(coś tam świszczały jak były kręcone luzem bez paska) a więc odrazu wymiana na nowe, okazało się że to nie to...szukanie dalej i jest!! łożysko na alternatorze!! a więc zamawiam nowy wkładam i......CISZA!! ale.....następnego dnia rano po całej nocy, znowu słysze durny świst :/ no to znowu wszystko demontaż rolki OK alternator OK, pompa wspomagania? W zbiorniczku coś "ala" płyn, więc szybko spuszczam jeden płucze układ zalewam nowym...jest cisza, nie mineło 5 min i znowu delikatnie coś tam se świszczy została ostatna opcja...PASEK!! zamawiam DAYCO!! i jak ręką odjął! Więc zamienione zostało na nowo DODAM ZE PO NIECAŁYK ROKU CZASU!! ALTERNATOR, ROLKI, PASEK, PŁYN WSPOMAGANIA!
Ale to nie wszystko, bo w ramach walki z nudą zamówiłem sobie nowy OSUSZACZ klimatyzacji, jako że moja klima była jakiś tam czas odłączona, więc postanowiłem go wymienić tym bardziej że podobno zostawiony nawet nowy osuszacz na 3 godziny i założony do auta i tak nie działa!! bo zaciągnie wilgoć z powietrza! Klima oczywiście nabita na nowo po raz 2 w tym roku,cały układ odgrzybiony i do wymiany znowu po niecałym roku filtr kabinowy ( zawsze zmieniam 2 razy w roku)
hmmm....co tu jeszcze? Wpadł xenon 6000k brzydkie żarówki postojowe które nie pasowały do xenona zostały zmienione na led, wpadły brzydkie koła ziomowe aż nie moge zaglądać na te auto teraz i to chyba na tyle z tego co zostało zrobione, za niedługo zabieram się za glinkowanie całego auta, potem polerka i jakiś porządny wosk żeby zabezpieczyć całe auto przed "ziomwymi pogodami"
AAAAAA NO I NAJWAŻNIEJSZE!! AUTO W KOŃCU PO PRZESZŁO 2 LATACH JEŹDZI NA TABLICACH " SWD "
a tu parę fotek....
ostatnio na trasie udało się ustrzelić
a tak oszkliwie wygląda to na zimówkach :/...trzeba o przeboleć byle do wiosny
i prezent urodzinowy...
jakieś tam plany dalej są ale to będzie znowu za jakiś czas jak się coś uzbiera i będzie chwila żeby uaktualnić temat
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
-
- Małopiszący
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-02-10, 21:10
- Lokalizacja: Piece/Rybnik
Bloku - dzięki za miłe słowo, ale ja nie mogę patrzeć na te auto na tych stalówkach...chyba na przyszły sezon będę myślał nad jakimś "alumem" na zimę
Pampik - prałem to w pracy bo miałem dostęp do rożnych specjalnych i profesjonalnych środków do prania, ale nie powiem bo po ostatnim praniu, swapie(gdzie wszystko leżało w aucie i każdy zmazany tam wsiadał co prawda tragedii niema) i małym dziecku, znowu przydało by się uprać siedzenia
Pampik - prałem to w pracy bo miałem dostęp do rożnych specjalnych i profesjonalnych środków do prania, ale nie powiem bo po ostatnim praniu, swapie(gdzie wszystko leżało w aucie i każdy zmazany tam wsiadał co prawda tragedii niema) i małym dziecku, znowu przydało by się uprać siedzenia
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
NO TO UP.....
MAŁE CZYSZCZENIE....
SWD 19950 A PRZEBIEG 199500 - JAKA BLACHA TAKIE PRZEBIEG ;P GDYBY NIE TE OSTATNIE ZERO OCZYWIŚCIE
I PARĘ FOTEK POD TYTUŁEM - " PASJA HOBBY ZAJAWKA....NAZYWAJ TO JAK CHCESZ I RÓB JAK CHCESZ!!JEDNI IDĄ W DÓŁ DRUDZY CISNĄ W GÓRĘ LICZY SIĘ EFEKT KOŃCOWY
195/40/17 VS. 285/75/16
195/40/17 VS. 285/75/16
JESZCZE TROCHĘ NIŻEJ I SIĘ ZMIESZCZĘ POD CIEBIE
a na koniec filmik ;D;D
https://www.youtube.com/watch?v=u7u_IByf6yQ
MAŁE CZYSZCZENIE....
SWD 19950 A PRZEBIEG 199500 - JAKA BLACHA TAKIE PRZEBIEG ;P GDYBY NIE TE OSTATNIE ZERO OCZYWIŚCIE
I PARĘ FOTEK POD TYTUŁEM - " PASJA HOBBY ZAJAWKA....NAZYWAJ TO JAK CHCESZ I RÓB JAK CHCESZ!!JEDNI IDĄ W DÓŁ DRUDZY CISNĄ W GÓRĘ LICZY SIĘ EFEKT KOŃCOWY
195/40/17 VS. 285/75/16
195/40/17 VS. 285/75/16
JESZCZE TROCHĘ NIŻEJ I SIĘ ZMIESZCZĘ POD CIEBIE
a na koniec filmik ;D;D
https://www.youtube.com/watch?v=u7u_IByf6yQ
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING