[E36] Compi by PRIMO
Wszystko co miałem założyłem, więc tak...
Nowa atrapa pod grill, spryski, ori pomarańczowe lampy na tył, oponki 205/40
Musze jeszcze obszyć podsufitkę, z ważniejszych rzeczy:)
Gdzieś tam jeszcze wpadły nowe sworznie do wahaczy i zbieżność u Wiesia Polnika...
Co dalej ? Już chyba tylko kilometry i eksploatacja,a może wydech jeszcze...
Wszystko na zdjęciach poniżej, robił je Sebastian Zając - BAD HABIT
Nowa atrapa pod grill, spryski, ori pomarańczowe lampy na tył, oponki 205/40
Musze jeszcze obszyć podsufitkę, z ważniejszych rzeczy:)
Gdzieś tam jeszcze wpadły nowe sworznie do wahaczy i zbieżność u Wiesia Polnika...
Co dalej ? Już chyba tylko kilometry i eksploatacja,a może wydech jeszcze...
Wszystko na zdjęciach poniżej, robił je Sebastian Zając - BAD HABIT
NO SPEED NO FUN
dobrze że go z daleka widziałeś Dużo jeszcze trzeba przy nim porobićDante182 pisze:W srode albo w czwartek widzialem jak stal pod Inter w Strumieniu i musze powiedziec ze robi mega robote! Lakier bardzo dopieszczony i blysk jest taki ze trzeba okulary przeciwsloneczne zakladac Jeszcze raz gratuluje tak utrzymanego Compacta
Na zrobienie BH czekaja lampy bosch stare mają słabą kondycje odbłyśników, serwis olejowy musze zrobić, zamek w klapie wymieniony, gumy i łączniki stabilizatora czekają więc w tym tyg. będzie mały up
NO SPEED NO FUN
Compi cały czas żre kilometry i tak już na pykło 300 tyś. km na liczniku, razem ponad 50 tysi.
Jakiś czas temu już wymieniłem zamek tylnej klapy na nowy z ASO,
łączniki stabilizatora Lemforder.
No i dzisiaj założyłem Bilstein B8 na przód + H&R -60/-30 ponieważ amory z gwintu sie wylały z tyłu amor został z AP bo jeszcze trzymie. Do tego nowe górne mocowania Lemforder, gumy pod sprężyny, nowe talerzyki i podkładki pod łożyska z ASO.
Jak ktoś coś potrzebuje z gwintu marki AP to pisać !!
[shadow=darkred][/shadow]
Jakiś czas temu już wymieniłem zamek tylnej klapy na nowy z ASO,
łączniki stabilizatora Lemforder.
No i dzisiaj założyłem Bilstein B8 na przód + H&R -60/-30 ponieważ amory z gwintu sie wylały z tyłu amor został z AP bo jeszcze trzymie. Do tego nowe górne mocowania Lemforder, gumy pod sprężyny, nowe talerzyki i podkładki pod łożyska z ASO.
Jak ktoś coś potrzebuje z gwintu marki AP to pisać !!
[shadow=darkred][/shadow]
NO SPEED NO FUN
Compi ma sie dobrze pukło mu na liczniku 308 tyś. km i kolejny serwis zrobiłem, niestety znowu pociła sie pokrywa zaworów więc wleciała nowiutka uszczelka i świeżutki olej Valvoline 5W-50 zdjęci nie ma
na przód jeszcze wpadły tarcze i klocki textar z tego powodu że zapiekł się jeden cylinderek zjadł roczne klocki do zera i lekko pokrzywił tarcze więc cały komplet przód nowy...
Próby mrozów nie wytrzymał boczek pasażera i "puścił" się drzwi
z braku tych fantów na sztuki wpadł pomysł zakupić komplet skórzanych, czekam na pogode i będzie montaż
na przód jeszcze wpadły tarcze i klocki textar z tego powodu że zapiekł się jeden cylinderek zjadł roczne klocki do zera i lekko pokrzywił tarcze więc cały komplet przód nowy...
Próby mrozów nie wytrzymał boczek pasażera i "puścił" się drzwi
z braku tych fantów na sztuki wpadł pomysł zakupić komplet skórzanych, czekam na pogode i będzie montaż
Ostatnio zmieniony 2017-03-13, 17:22 przez PRIMO, łącznie zmieniany 2 razy.
NO SPEED NO FUN