[E82] 120d by Dante182
Dzidek, jak cos to bede pisał Ja tez musze sprobowac wprowadzic pare modow, zobaczymy czy czas pozwoli ;/
PRIMO, jedynka była na akcji serwrisowej w Bielsku i tam wymieniali rozrząd Co prawda dolny lancuch zostawili bo niby nie wykazywał zuzycia... Moze w przyszłym roku sie temu przyjrze, zeby nie bylo zaskoczenia
PRIMO, jedynka była na akcji serwrisowej w Bielsku i tam wymieniali rozrząd Co prawda dolny lancuch zostawili bo niby nie wykazywał zuzycia... Moze w przyszłym roku sie temu przyjrze, zeby nie bylo zaskoczenia
Cześć i czołem!
Widze ze poprzednie fotki wygasly wiec postaram sie odswiezyc galerie
Troszkę ostatnio podziałałem przy jedynce wiec trzeba coś dodać
Byłem zmuszony kupić przednie poduszki amorów. Kupiłem z Lemfordera, żeby mieć spokój Jedna już miała dość i było słychać, że obraca się sprężyna... Po wyciągnięciu okazało się, że obie mają spore luzy na boki. Po założeniu nie ma już stuków w zawieszeniu przy poprzecznych nierównościach a byłem pewny, że to coś w zawieszeniu wybite :O
Czujnik kąta skrętu nie dawał spokoju, więc pierwszym krokiem było ustawienie zbieżności. Okazało się, że po wymianie sprężyn całe auto się rozjechało ;/
W międzyczasie udałem się na Raceism. Co tu dużo mowić... Kto był ten wie o co chodzi Osobiście uważam, że za dużo było Audi A4/A5. Czesto bardzo podobne projekty na Vossenach albo Rotiformach. W drodze do Wrocka nagrywałem starcie 330cd z Maserati Ghibli :hurra: Jeśli będzie zgoda na publikacje to wkleje filmik
Auto robiło niesamowite wrażenie. Kawał dobrej roboty :padam: :padam:
Zbliżał się wyjazd na wakacje i trzeba było zadbać o serwis Z wyborem oleju miałem dylemat do samego końca Oglądałem różne testy, czytałem opinie i było jeszcze gorzej ze zdecydowaniem sie. Poprzednio cały czas zalewane było Liqui Moly Top Tec 4600 z dodatkiem Archoila 9200. Trochę się wybiłem i zamówiłem Xado 5w30 504/507 + płukanke Vita Flush też z Xado. Wcześniej też robiłem płukanki tylko ze produktami z Liqui Moly i miały zazwyczaj konsystencje mocno wodnista. Gdy otworzyłem tą z Xado mocno się zdziwiłem :szok: Myślałem ze to dodatek do oleju a nie płukanka, ponieważ była bardzo gęsta Żeby nie przynudzać to trochę fotek
A tu wspomniana płukanka
Z ciekawostek to olej ma bardzo ciekawy zapach Zalatuje jakaś cytryna :rotfl:
Przed wyjazdem koniecznie chciałem ogarnąć czujnik kąta skrętu, który swiecił się już cały czas ;/
Udałem się do My Bimmer - kodowanie Ruda Śląska. Bardzo polecam chłopaków bo znają się na rzeczy i konkretnie podchodzą do sprawy. Gdyby ktoś chciał sam naprawić ten czujnik to niech odpuści temat ;/
Wypad na Chorwacje bardzo pozytywnie
Obyło się bez usterek z autem Pierwsza dłuższa trasa zaliczona
Spalanie mnie trochę zaskoczyło. Liczyłem średnio 7l na 100km. Lepiej za dużo niż za mało...
Pierwsze 500km to średnia 5,2l. Wynik dla mnie bomba. Spodziewałem się, że będzie o litr wiecej. Następne 500km już właśnie tyle było, ale to przez :cenzura: korki i spora temperature.
W jedna strone ok 18h a w druga niecałe 11h
Dużo wcześniej wziałem jedynke drugi raz na testy Był lekki niedosyt po pierwszej próbie a wiedziałem ze da się coś urwac :cwaniak:
Tak wygląda setka - zmiany z odpuszczaniem gazu, bez kopania w sprzegło
100-200 bez zmian. Potrzeba IC bo seria mocno niedomaga. Przy 24,5stopniach w dolocie ok 65-69 stopni.
1/4
Widze ze poprzednie fotki wygasly wiec postaram sie odswiezyc galerie
Troszkę ostatnio podziałałem przy jedynce wiec trzeba coś dodać
Byłem zmuszony kupić przednie poduszki amorów. Kupiłem z Lemfordera, żeby mieć spokój Jedna już miała dość i było słychać, że obraca się sprężyna... Po wyciągnięciu okazało się, że obie mają spore luzy na boki. Po założeniu nie ma już stuków w zawieszeniu przy poprzecznych nierównościach a byłem pewny, że to coś w zawieszeniu wybite :O
Czujnik kąta skrętu nie dawał spokoju, więc pierwszym krokiem było ustawienie zbieżności. Okazało się, że po wymianie sprężyn całe auto się rozjechało ;/
W międzyczasie udałem się na Raceism. Co tu dużo mowić... Kto był ten wie o co chodzi Osobiście uważam, że za dużo było Audi A4/A5. Czesto bardzo podobne projekty na Vossenach albo Rotiformach. W drodze do Wrocka nagrywałem starcie 330cd z Maserati Ghibli :hurra: Jeśli będzie zgoda na publikacje to wkleje filmik
Auto robiło niesamowite wrażenie. Kawał dobrej roboty :padam: :padam:
Zbliżał się wyjazd na wakacje i trzeba było zadbać o serwis Z wyborem oleju miałem dylemat do samego końca Oglądałem różne testy, czytałem opinie i było jeszcze gorzej ze zdecydowaniem sie. Poprzednio cały czas zalewane było Liqui Moly Top Tec 4600 z dodatkiem Archoila 9200. Trochę się wybiłem i zamówiłem Xado 5w30 504/507 + płukanke Vita Flush też z Xado. Wcześniej też robiłem płukanki tylko ze produktami z Liqui Moly i miały zazwyczaj konsystencje mocno wodnista. Gdy otworzyłem tą z Xado mocno się zdziwiłem :szok: Myślałem ze to dodatek do oleju a nie płukanka, ponieważ była bardzo gęsta Żeby nie przynudzać to trochę fotek
A tu wspomniana płukanka
Z ciekawostek to olej ma bardzo ciekawy zapach Zalatuje jakaś cytryna :rotfl:
Przed wyjazdem koniecznie chciałem ogarnąć czujnik kąta skrętu, który swiecił się już cały czas ;/
Udałem się do My Bimmer - kodowanie Ruda Śląska. Bardzo polecam chłopaków bo znają się na rzeczy i konkretnie podchodzą do sprawy. Gdyby ktoś chciał sam naprawić ten czujnik to niech odpuści temat ;/
Wypad na Chorwacje bardzo pozytywnie
Obyło się bez usterek z autem Pierwsza dłuższa trasa zaliczona
Spalanie mnie trochę zaskoczyło. Liczyłem średnio 7l na 100km. Lepiej za dużo niż za mało...
Pierwsze 500km to średnia 5,2l. Wynik dla mnie bomba. Spodziewałem się, że będzie o litr wiecej. Następne 500km już właśnie tyle było, ale to przez :cenzura: korki i spora temperature.
W jedna strone ok 18h a w druga niecałe 11h
Dużo wcześniej wziałem jedynke drugi raz na testy Był lekki niedosyt po pierwszej próbie a wiedziałem ze da się coś urwac :cwaniak:
Tak wygląda setka - zmiany z odpuszczaniem gazu, bez kopania w sprzegło
100-200 bez zmian. Potrzeba IC bo seria mocno niedomaga. Przy 24,5stopniach w dolocie ok 65-69 stopni.
1/4
Powoli trzeba zaczac zbierac graty, zeby nie nudzilo sie w dlugie zimowe wieczory
Wczesniej sprawdzalem ile jest miejsca, bo wszyscy pisali ze jest problem z wlozeniem czegos innego niz dedykowane zestawy i to najlepiej Wagnera...
Moim rekwizytem jest decha o wymiarach 700x260. Jak widac miesci sie
Zlocik zaliczony i nawet pogoda dopisala
Atmosfera jak zawsze super! Szkoda ze nie udalo sie ogarnac pare rzeczy z jedynka na zlot, ale na przyszly juz mysle bedzie lepiej Nawet zlapalem sie na jakiś fotkach...
Wczesniej sprawdzalem ile jest miejsca, bo wszyscy pisali ze jest problem z wlozeniem czegos innego niz dedykowane zestawy i to najlepiej Wagnera...
Moim rekwizytem jest decha o wymiarach 700x260. Jak widac miesci sie
Zlocik zaliczony i nawet pogoda dopisala
Atmosfera jak zawsze super! Szkoda ze nie udalo sie ogarnac pare rzeczy z jedynka na zlot, ale na przyszly juz mysle bedzie lepiej Nawet zlapalem sie na jakiś fotkach...
CHUDY, nie ma co porównywać do poprzednich bo przepaść straszna
Dzięki za opinie Według mnie tez super się z wpasowaly i na żywo jest wiecej niz przyjemnie Pozostało tylko kupić jakies opinki. Ktoś coś poleca? Teraz miałem Hankooki ventus v12 Evo i nie mogę złego slowa powiedzieć. Trakcyjnie bardzo dobrze, na mokrym również.
Dzięki za opinie Według mnie tez super się z wpasowaly i na żywo jest wiecej niz przyjemnie Pozostało tylko kupić jakies opinki. Ktoś coś poleca? Teraz miałem Hankooki ventus v12 Evo i nie mogę złego slowa powiedzieć. Trakcyjnie bardzo dobrze, na mokrym również.
PRIMO, tez sie jaram Teraz z tym IC w zderzaku wygląda przynajmniej na 300km Zrobię fote po pracy
Głodek, póki co niech będzie mala zagadka
Ale ogolnikowo...
Wtryski wieksze tj. 123d polift albo 535d f10 lift
Turbo
Wydech: DP 2,5"---> 2,75" i reszta 2,5" z jakims fajnym końcowym tłumikiem
Pompa wtryskowa albo 123d lift albo 535d f10 lift albo zostanie ori Z pompa od 535d jest większy problem bo ma 2 tłoczki a nie jeden jak 123d lub u mnie. To wiązało by sie z przeróbka listwy. Ile wyjdzie? Nie chce zapeszac Możemy typowac wyniki
Głodek, póki co niech będzie mala zagadka
Ale ogolnikowo...
Wtryski wieksze tj. 123d polift albo 535d f10 lift
Turbo
Wydech: DP 2,5"---> 2,75" i reszta 2,5" z jakims fajnym końcowym tłumikiem
Pompa wtryskowa albo 123d lift albo 535d f10 lift albo zostanie ori Z pompa od 535d jest większy problem bo ma 2 tłoczki a nie jeden jak 123d lub u mnie. To wiązało by sie z przeróbka listwy. Ile wyjdzie? Nie chce zapeszac Możemy typowac wyniki