[E46] Rodzinne kombi by Tomek -> 320d -> 330d
Bez jaj , ale dac 2k za tarcze z M3 ??? A gdzie zaciski , kocki i reszta ? To juz wole sie przemeczyc na 325mm z 3.0 + jakies male brembo z 4 tloczkami za 500pln .
Co do kola to siedzi idealnie , 20 moze byc ciut za duzo . Pamietaj za nim zaczniesz klepac nadkola wyczysc z tej gumy od srodka rant wtedy i a zyletke mozna zrolowac.
Musze cos podgonic z tymi adapterami to wpadne na przymiarki
Co do kola to siedzi idealnie , 20 moze byc ciut za duzo . Pamietaj za nim zaczniesz klepac nadkola wyczysc z tej gumy od srodka rant wtedy i a zyletke mozna zrolowac.
Musze cos podgonic z tymi adapterami to wpadne na przymiarki
No właśnie o tym mówie... Tarcze są drogie a szału nie maM E R O pisze:Bez jaj , ale dac 2k za tarcze z M3 ??? A gdzie zaciski , kocki i reszta ? To juz wole sie przemeczyc na 325mm z 3.0 + jakies male brembo z 4 tloczkami za 500pln .
Co do kola to siedzi idealnie , 20 moze byc ciut za duzo . Pamietaj za nim zaczniesz klepac nadkola wyczysc z tej gumy od srodka rant wtedy i a zyletke mozna zrolowac.
Musze cos podgonic z tymi adapterami to wpadne na przymiarki
Wiem, wiem że tą gumę trzeba wydrapać
A co do dystansu to tak jak mówiłem - najpierw opona, negatyw a potem rolowanie i dobór dystansu Myślę że powinno być jak należy
sory za OT, ale Mystic to wg ciebie guma nie puchnie w przewodach podczasz ostrego hamowania? Oplot nie powoduje tego ze te cisnienie idzie na zacisk czym sie objawia ze szybciej zareaguje taki hamulec?
No chyba ze przewody w oplocie kupuje sie po to zeby tylko guma nie pekla?
A co do hamulcow z M3 to mialem na mysli te z e36
No chyba ze przewody w oplocie kupuje sie po to zeby tylko guma nie pekla?
A co do hamulcow z M3 to mialem na mysli te z e36
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
Aha No bo my tu mówimy o tych z e46 M3 Tarcza ksoztuje 800-1000zł sztuka a szału nie ma w porównaniu z tym o czym myślimy z kolegą M E R OKrzys pisze:sory za OT, ale Mystic to wg ciebie guma nie puchnie w przewodach podczasz ostrego hamowania? Oplot nie powoduje tego ze te cisnienie idzie na zacisk czym sie objawia ze szybciej zareaguje taki hamulec?
No chyba ze przewody w oplocie kupuje sie po to zeby tylko guma nie pekla?
A co do hamulcow z M3 to mialem na mysli te z e36
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Krzys, mam przewody w oplocie ponad rok i nic takiego nie zauwazylem. Oplot poprawia sile hamowania na mocno rozgrzanym plynie oraz przy kilukrotnym hamowaniu z wysokich predkosci. W warunkach drogowych ciezko tak mocno zagrzac plyn. Wiem jak zachowywaly sie moje stare hamulce po paru hamowaniach ~200-100. Poprostu sie tracily. Na oplocie juz tego nie ma. Nie wiem jaka sila musialbys wcisnac pedal zeby guma zaczela puchnac, wiem ze w 550i mam hydraulicznie wspomagane hamulce z 750i i napewno nie jestem w stanie tego zrobic. W motocyklu owszem, czuc bylo wyraznie twardsza klamke, ale w samochodzie jest to niezauwazalne. Amen
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.