[E36] Sebek - Fejk 1.8 r6 "chrupek"
Już to widzę, codziennie kręcenie w dół w robocie, bo przecież jeszcze jeden mm się da zejść
PS. Ale kopa to to nie ma, mój czincz jednak lepiej pali z dwóji hahaha
PS. Ale kopa to to nie ma, mój czincz jednak lepiej pali z dwóji hahaha
BYŁO: E30 M20B27 M50B20 SEDAN
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
BYŁO: E39 M62B35 SEDAN
BYŁO: E36 M52B20 M52B28 TOURING
BYŁO: E36 M43B18 CABRIO
BYŁO: E36 M50B25 GRUZCOUPE
BYŁO: E36 M50B20 GRUZSEDAN
JEST: E36 M43B16 SEDAN
JEST: E38 M62B35 M SPORT
z fotami będzie ciężko....robię to w wolnej chwili na szybkiego w robocie więc nie zawsze jest czas na wyciągnięcie tel. żeby cokolwiek cyknąć....a druga sprawa tel poszedł na serwis więc i tak nie mam czym tego cyknąć a nie chce mi się też nosić aparatu do roboty ;P
Alexof ty już nie podpuszczaj, bo teraz będzie wersja zima...już mam wszędzie stal ;P ustawie se auto optymalnie na zimę a po zimie się zobaczy co się zrobi ;P
Alexof ty już nie podpuszczaj, bo teraz będzie wersja zima...już mam wszędzie stal ;P ustawie se auto optymalnie na zimę a po zimie się zobaczy co się zrobi ;P
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
kto to wie.....się zobaczy co i jakAlexof pisze:Rozumiem, że nieco odbiegniesz od "optymalnie" w nd
jak na razie, wkładając gwint przód jest 1 cm niżej niż było tył został tak samo, i to wkładane tak na pałe bez żadnego specjalnego regulowania i ustawiania
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
Przeczytalem caly temat i stwierdzilem 2 rzeczy:
1. Felgi masz zle zalozone
2. Zaden z forumowych znawcow nie zauwazyl ze to nie sa zadne M Systemy tylko jakies chinskie podrobki...
1. Felgi masz zle zalozone
2. Zaden z forumowych znawcow nie zauwazyl ze to nie sa zadne M Systemy tylko jakies chinskie podrobki...
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
zgodze sie ze jedna byla zalozona nie na ta strone co powinna,teraz i tak sa zdjete i zalozone stalowki;) co do ich oryginalnosci to niewiem...z tylu sa wszystkie znaki ktore stwierdzaja ze na pewno nie jest to chinska podroba, made in german jak bykMystic888 pisze:Przeczytalem caly temat i stwierdzilem 2 rzeczy:
1. Felgi masz zle zalozone
2. Zaden z forumowych znawcow nie zauwazyl ze to nie sa zadne M Systemy tylko jakies chinskie podrobki...
Ale klocic sie nie bede mowi tylko co tam jest napisane
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
to sa M Systemy I >>>Sebek pisze:Niechce sie klocic,ale wydaje mi sie ze te felgi co pokazales PRIMO, to sa M-system2 i mialy faktycznie plastikowe nakladki, ale niewiem czy 1tez tak mialy, moze sie myle wiec sory
sprawdz sobie >>> http://felgenkatalog.auto-treff.com
NO SPEED NO FUN
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
1. Rotor w MSII jest metalowy. Plastikowa jest tylko oslona na sruby w kole.
2. MSI i MSII sa takie same, roznica jest tylko w rotorach.
3. Ori MS byly 2 wersje kuta i odlewana. Mozna latwo rozpoznac po czesci do ktorej przylega piasta.
4. MS wychodzily tylko w 8j-ET 20 i 9j-ET 19/22/26.
Sebek, Twoje to sa najzwyklejsze DARE MS, a to ze jest na nich napisane Made in Germany to nic nie znaczy.
2. MSI i MSII sa takie same, roznica jest tylko w rotorach.
3. Ori MS byly 2 wersje kuta i odlewana. Mozna latwo rozpoznac po czesci do ktorej przylega piasta.
4. MS wychodzily tylko w 8j-ET 20 i 9j-ET 19/22/26.
Sebek, Twoje to sa najzwyklejsze DARE MS, a to ze jest na nich napisane Made in Germany to nic nie znaczy.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
uuuu hu hu....dawno się tu nic nie działo, z racji braku czasu a że dziś się coś czasu znalazło więc mały UP
Auto ma się świetnie jeździ nic się z nim złego nie dzieje(odpukać), ale coś się tam przy nim robi na tyle ile jest czasu i kasy.
co się zmieniło? po nieszczęśliwym rozpoczęciu sezonu 2014, i połamaniu listew ze zderzaka skompletowałem nowe,do kompletu nowe ślizgi zderzaka które mi połamało na szczęście w nieszczęściu zderzak został cały!do kompletu brakuje jeszcze halo ale to kwestia dopadnięcia całych ramek bo jak na razie wszystkie które znalazłem były połamane,wpadła też nowa manetka z wycieraczek bo stara przestała działać, no i do tego zamiast zwykłego zegarka małe OBC + czujnik temp (będzie 18 ale to kwestia czasu, a że to trafiło się za przysłowiowe PIWO szkoda było nie wziąć)
Alu zostały założone ale zmieniła mi się koncepcja więc aktualnie są zdjęte i robione na nowo myślę że efekt będzie dość ciekawy, pokręciłem trochę gwintem i aktualnie wygląda wszystko tak.
jako że tył był dość wysoko koła zostały ściągnięte i pokręciłem z tyłu w dół i siedzi to tak
docelowo auto poleci jeszcze nieco w dół ale to dopiero na moim kole po ustawieniu kątów i potem dopiero zobaczymy ile jest miejsca bo już ociera a moje koła wystają nieco bardziej niż te RH
i przodek bez tablicy na chwile obecna jeżdżę tak, szukam jakiegoś dobrego patentu na przód oczywiście bez M-Paka
Auto ma się świetnie jeździ nic się z nim złego nie dzieje(odpukać), ale coś się tam przy nim robi na tyle ile jest czasu i kasy.
co się zmieniło? po nieszczęśliwym rozpoczęciu sezonu 2014, i połamaniu listew ze zderzaka skompletowałem nowe,do kompletu nowe ślizgi zderzaka które mi połamało na szczęście w nieszczęściu zderzak został cały!do kompletu brakuje jeszcze halo ale to kwestia dopadnięcia całych ramek bo jak na razie wszystkie które znalazłem były połamane,wpadła też nowa manetka z wycieraczek bo stara przestała działać, no i do tego zamiast zwykłego zegarka małe OBC + czujnik temp (będzie 18 ale to kwestia czasu, a że to trafiło się za przysłowiowe PIWO szkoda było nie wziąć)
Alu zostały założone ale zmieniła mi się koncepcja więc aktualnie są zdjęte i robione na nowo myślę że efekt będzie dość ciekawy, pokręciłem trochę gwintem i aktualnie wygląda wszystko tak.
jako że tył był dość wysoko koła zostały ściągnięte i pokręciłem z tyłu w dół i siedzi to tak
docelowo auto poleci jeszcze nieco w dół ale to dopiero na moim kole po ustawieniu kątów i potem dopiero zobaczymy ile jest miejsca bo już ociera a moje koła wystają nieco bardziej niż te RH
i przodek bez tablicy na chwile obecna jeżdżę tak, szukam jakiegoś dobrego patentu na przód oczywiście bez M-Paka
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING
mały UP! Auto nadal ze mną jeździ i ma się dobrze, wszystko z nim w porządku jakiś miesiąc jak nie więcej przeszedł kompletny serwis olejów filtrów klimy itd itp i co najważniejsze w końcu zostało wymienione sprzęgło na takie jak powinno(wcześniej siedziało stare sprzęgło z 1. wpadło nowe kompletne SACHS (tarcza docisk łożysko)+ zmiana koła zamachowego na "dwumase"od 325, do tego poduszki pod skrzynie, łącznik elastyczny wału itd itd...więc typowa mechanika, uzupełnienie zderzaka w listwy i halo, no i jakaś tam poprawa audio, coś już zaczyna fajnie w środku grać
jakieś tam "naciąg"
łącznik elastyczny wału
uzupełnienie zderzaka
w końcu tak jak powinno być
i parę takich tam fotek
pozdro SEBA, DAREK , KOWAL, TARGET NOCNY SPOT SWD-TEAM.PL
jakieś tam "naciąg"
łącznik elastyczny wału
uzupełnienie zderzaka
w końcu tak jak powinno być
i parę takich tam fotek
pozdro SEBA, DAREK , KOWAL, TARGET NOCNY SPOT SWD-TEAM.PL
BYŁO - E36 318i SEDAN BYŁO - E36 323/325i SEDAN JEST E36 TOURING