No pewnie, że nie Cały czas śmigam na 4 biegu W poniedziałek zdemontowałem (po raz 12 albo 14 nie wiem już) deskę rozdzielczą i jak wszystko było wyjęte to niby błędu skrzyni nie było ale wywalało błąd check control i prawie nic nie było widać na licznikach. Szukam teraz schematów żeby wiedzieć gdzie mi prąd ucieka i dlaczego nie ma go na sterowniku.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Okazało się, że dziwnym trafem zaginęła wiązka łącząca wtyczkę 12 pin przy komputerze z wtyczką 10 pin przy sterowniku silnika. Jak podłączyłem to na krótko to okazało się, że dwa przewody różnią się kolorami było to sygnał obrotomierza i chyba prędkości pojazdu. Pojechałem z tym problemem do Szymona (gość robi tylko bmki, kiedyś był koło giełdy w Mysłowicach), zajęło mu to z 20 min przejrzał schematy wypisał sobie na karteczce który pin gdzie ma być podłączony i wyszło że była zmiana kolorów przewodów. Potem powiedział mi który przewód z którym połączyć i to by było na tyle auto śmiga