Ciapek540 pisze:Nie żebym się czepiał, ale moment obrotowy wyszedł mega niski
Przed remapem proponuję doszukać się przyczyny spadku momentu oraz usunąć tą usterkę
Nie wiem czemu taki NM ale samochod byl podpinany pod kompa i zero bledow... wiec nie wiem czemu...
Jakies pomysly??
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
Ja bym się przyjrzał turbosprężarce (jaki jest jej stan), nie jestem ekspertem ale jestem przekonany że coś mocno kuleje w twoim samochodzie.
W moim byłym e46 320d przed remapem miałem większy moment od twojego 3.0d. A dokładnie wypluł 151km / 345nm (wtryski sprawdzone na maszynie, wszystko w perfekcyjnym stanie)
Tak że proponuje najpierw doprowadzić serię do dobrego stanu a później myśleć o remapie.
Ciapek540 pisze:Ja bym się przyjrzał turbosprężarce (jaki jest jej stan), nie jestem ekspertem ale jestem przekonany że coś mocno kuleje w twoim samochodzie.
W moim byłym e46 320d przed remapem miałem większy moment od twojego 3.0d. A dokładnie wypluł 151km / 345nm (wtryski sprawdzone na maszynie, wszystko w perfekcyjnym stanie)
Tak że proponuje najpierw doprowadzić serię do dobrego stanu a później myśleć o remapie.
No to bede musial zobaczyc czy z nia wszystko ok...
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach
A wiec dzis odwiedzilem kolege Marzok-a i hamowalismy ciele jeszcze raz i rezultaty takie ze odrazu wpadla mala niespodzianka
przygotowana do hamowania xD
wynik seri i czip-sa
a tu wpadlem na kawe do Marcina Taxi i na podworku ponad 400km
Teraz dopiero czuc ze bunia jedzie
Jak dostane wykres od Marzok-a to wkleje go tutaj
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach