A komore na kolo zapasowe wycinacie?? duzo ludzi w sumie ja tnie i wstawiaja albo normalna prosta blache albo spotkalem sie kiedys na necie z takim czyms ze plexi wsadzili poprostu naokolo objechane klejem do szyb zeby woda nie leciala i looz
kisol pisze:ladnie no mi sie podoba wreszcie jakies normalne auto sie buduje .Wpadne zobaczyc osobiscie
czekamy jutro
Pablo pisze:A komore na kolo zapasowe wycinacie?? duzo ludzi w sumie ja tnie i wstawiaja albo normalna prosta blache albo spotkalem sie kiedys na necie z takim czyms ze plexi wsadzili poprostu naokolo objechane klejem do szyb zeby woda nie leciala i looz
bedzie wyciete, ale na to jest czas i raczej bedzie spawane bo w tym miejscu bedzie nowy bak
heble z R6 zalozone, nowe amory i springi rowniez, otrzymalismy od kolegi Mariusza ze sklepu www.ravenautosport.pl za free wszystkie elementy zawieszenia poliruetanowe
Zbiornik będziesz miał specjalnie robiony pod auto czy kupujesz jakiegoś gotowca? Swirl pot'a będziesz zakładał?
Auto będzie można zobaczyć gdzieś na zawodach w 2011r?
¯ołnierz pisze:Uczcie się jeździć na zawodach - najszybciej zdobywa się tam umiejętności Nie ma to w ogóle porównania do kaleczenia boków po mieście
W sumie masz rację, ale często jest tam tak beznadziejna nawierzchnia, że z samochodu po jednym sezonie może wiele nie zostać .
Na początek duże i puste place i parkingi wskazane .
¯ołnierz pisze:Uczcie się jeździć na zawodach - najszybciej zdobywa się tam umiejętności Nie ma to w ogóle porównania do kaleczenia boków po mieście
W sumie masz rację, ale często jest tam tak beznadziejna nawierzchnia, że z samochodu po jednym sezonie może wiele nie zostać .
Na początek duże i puste place i parkingi wskazane .
Nie wiem skąd wziąłeś takie bzdury, ale nie wylewaj ich publicznie