[E46] 330Ci by Tomash
Przejezdzasz czesto przez Gieraltowice moze?
AUTO DUŚ
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
44-193 Knurów ul. Rybnicka 57
kom: 790223971
NIP: 6312501318
www.autodus.pl, warsztat@autodus.pl
- tomash
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 2008-04-04, 22:56
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Huh... dawno mnie tutaj nie było
Minęły niedawno 4 lata odkąd mam to auto.
Postanowiłem z tej okazji zebrać do kupy wszystko co się działo w ciągu ostatniego roku
Zacznijmy od przykrych niespodzianek:
- udało mi się zgubić lampę z tylnej klapy podczas jazdy w ulewie i wichurze
- w święta komuś komuś spodobały się moje lusterka tak bardzo, że postawnowił sobie zabrać jedno ze sobą. A drugie uszkodzić
Z mechaniki:
- chłodnica jak w każdej E46 się wybrzuszyła i zaczęła ciec. Na jej miejsce wpadła nowa Niessens'a.
- układ hamulcowy został odnowiony:
Wpadły tarcze, klocki, czujniki, zestawy naprawcze ręcznego oraz zacisku, płyn hamulcowy, przewody w stalowym oplocie oraz miedziane (nie wszystko jest na zdjęciach).
"Tuningi":
- Opony z przodu zostały zmienione z 215/40 na 215/35
- Udało się w końcu skompletować Mpak. Fajnie, że w kolorze więc wrzuciłem na auto. Lusterka które dokupiłem również są z Mpakietu (trójkąty w shadowline)
- Zaciski hamulcowe zostały pomalowane na złoto
- Na tył wpadły LEDy Depo
- Z przodu lampy zostały przemalowane na czarno, dołożone zostały krzyże black hella oraz ringi SMD
Na koniec parę fotek jak auto się prezentuje w całości.
Oczywiście do ideału daleko. Pomysłów jest bardzo dużo, ale wszystko w swoim czasie. Nauczyłem się już nie planować za bardzo bo i tak to nie wychodzi
Chciałbym jeszcze podziękować Grześkowi (Greg_V8) za pomoc przy "budowaniu" tego trupa
Minęły niedawno 4 lata odkąd mam to auto.
Postanowiłem z tej okazji zebrać do kupy wszystko co się działo w ciągu ostatniego roku
Zacznijmy od przykrych niespodzianek:
- udało mi się zgubić lampę z tylnej klapy podczas jazdy w ulewie i wichurze
- w święta komuś komuś spodobały się moje lusterka tak bardzo, że postawnowił sobie zabrać jedno ze sobą. A drugie uszkodzić
Z mechaniki:
- chłodnica jak w każdej E46 się wybrzuszyła i zaczęła ciec. Na jej miejsce wpadła nowa Niessens'a.
- układ hamulcowy został odnowiony:
Wpadły tarcze, klocki, czujniki, zestawy naprawcze ręcznego oraz zacisku, płyn hamulcowy, przewody w stalowym oplocie oraz miedziane (nie wszystko jest na zdjęciach).
"Tuningi":
- Opony z przodu zostały zmienione z 215/40 na 215/35
- Udało się w końcu skompletować Mpak. Fajnie, że w kolorze więc wrzuciłem na auto. Lusterka które dokupiłem również są z Mpakietu (trójkąty w shadowline)
- Zaciski hamulcowe zostały pomalowane na złoto
- Na tył wpadły LEDy Depo
- Z przodu lampy zostały przemalowane na czarno, dołożone zostały krzyże black hella oraz ringi SMD
Na koniec parę fotek jak auto się prezentuje w całości.
Oczywiście do ideału daleko. Pomysłów jest bardzo dużo, ale wszystko w swoim czasie. Nauczyłem się już nie planować za bardzo bo i tak to nie wychodzi
Chciałbym jeszcze podziękować Grześkowi (Greg_V8) za pomoc przy "budowaniu" tego trupa
- tomash
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 679
- Rejestracja: 2008-04-04, 22:56
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Hej,
ostatnio stuknęło nam 5 lat razem więc pora na nowości
Tym razem za cel postawiłem sobie ogarnięcie M54.
Część planów z tym związanych już udało się zrealizować. Wpadło:
- OCT D1 Spec
- nowa odma
- zestaw naprawczy DISy od German Auto Solutions
Wybrałem się również do Leo, który zregenerował Vanosa i ustawił rozrząd.
Ponadto:
- nowe łożyska przód
- nowa chłodnica
- nowa obudowa wentylatora
- "nowy" wentylator
- spryskiwacze szyby z polifta
Czego mi się jeszcze nie udało ogarnąć to:
- Barany Schmiedmanna (Leo nie miał czasu spawać )
- doprowadzenie powietrza z wlotu tarczy hamulcowej do puszki filtra
Oczywiście nie obyło się bez przygód
Wentylator uszkodził w miarę nową chłodnicę i zostałem z gotującym się autem na trasie
A na koniec coś co chciałem osiągnąć już długo
Udało mi się w końcu znaleźć drugą sztukę 9". Potem już poszło
Dzięki pomocy ///david'a tylne felgi zostały poszerzone do 10.7"
Ostateczny setup na ten moment to 9" 205/40/18 oraz 10.7" 235/35/18
Tak to teraz wygląda:
Powoli zaczynam myśleć o sprzedaży...
ostatnio stuknęło nam 5 lat razem więc pora na nowości
Tym razem za cel postawiłem sobie ogarnięcie M54.
Część planów z tym związanych już udało się zrealizować. Wpadło:
- OCT D1 Spec
- nowa odma
- zestaw naprawczy DISy od German Auto Solutions
Wybrałem się również do Leo, który zregenerował Vanosa i ustawił rozrząd.
Ponadto:
- nowe łożyska przód
- nowa chłodnica
- nowa obudowa wentylatora
- "nowy" wentylator
- spryskiwacze szyby z polifta
Czego mi się jeszcze nie udało ogarnąć to:
- Barany Schmiedmanna (Leo nie miał czasu spawać )
- doprowadzenie powietrza z wlotu tarczy hamulcowej do puszki filtra
Oczywiście nie obyło się bez przygód
Wentylator uszkodził w miarę nową chłodnicę i zostałem z gotującym się autem na trasie
A na koniec coś co chciałem osiągnąć już długo
Udało mi się w końcu znaleźć drugą sztukę 9". Potem już poszło
Dzięki pomocy ///david'a tylne felgi zostały poszerzone do 10.7"
Ostateczny setup na ten moment to 9" 205/40/18 oraz 10.7" 235/35/18
Tak to teraz wygląda:
Powoli zaczynam myśleć o sprzedaży...