[E46] 320Ci lift M-pakiet Coupe
: 2010-12-26, 17:01
Witam Przedstawiam wam moje Sreberko
Bmw 320Ci Coupe
Silnik 2,2
Rok 2004
M pakiet
Carbon
Alcantara
Led
Tak auto wygladało gdy je kupiłem!
Poczatkowo nie podobał mi sie kolor srebrny. Jak dla mnie to czarny i niebieski jest najladniejszy do coupe!
Gdy je obnizylem i przyciemnilem to i ten srebny nie jest najgorszy.
Zmiany jakie dokonałem to:
Zawieszenie gwintowe
Ringi na zegary
Ringi CCFL
Przyciemnione 5 szyb
Aktualnie auto wyglada tak:
Szyby przyciemnione Przód 65% Tył 80%. Przyciemniałem w Jaworznie www.autofan.info (Polecam)
W Coupe i Cabrio po lifcie lampy sa klejone! Potrzebna jest opalarka lub piekarnik, zeby otworzyc lampe. Ja wybrałem opalarke! Lampy jak narazie nie paruja! Nie dawałem zadnego nowego silikonu!
Tak było na ori zawieszeniu
A tak na gwincie.
Gdy jest na max skrecony opona ociera o błotnik przy skrecie.
Oryginalne łaczniki stabilizatora maja 30cm. Do gwintu potrzeba 17-19cm, wiec je sam skróciłem - zaoszczedzone około 170zł (Zrobiłem juz okolo 15tys km. Jak na razie nic sie nie dzieje)
Tył na ori zawieszeniu
A tak na max skręconym gwincie
Jest opcja obnizenia jeszcze o około -12mm, gdy sie nie włozy gwintu pod sprezyne!
A tu mała sesja
Aktualnie wyglada tak
Troche sie tu rozpisalem i dalem tych foto, moze kiedys cos komus sie przyda!
A tu pare moich poprzednich aut..
E36 Compact 1,6 (2006r)
E36 Coupe 2,5 (2007r)
E36 Cabrio 2,8 (2008r)
E46 Coupe 2,5 (2009r)
E39 Sedan 3,0D (2009r)
E30 Coupe 2,8 M52 (2009/11r)
Czekam na opinie.
Pozdroo..
Bmw 320Ci Coupe
Silnik 2,2
Rok 2004
M pakiet
Carbon
Alcantara
Led
Tak auto wygladało gdy je kupiłem!
Poczatkowo nie podobał mi sie kolor srebrny. Jak dla mnie to czarny i niebieski jest najladniejszy do coupe!
Gdy je obnizylem i przyciemnilem to i ten srebny nie jest najgorszy.
Zmiany jakie dokonałem to:
Zawieszenie gwintowe
Ringi na zegary
Ringi CCFL
Przyciemnione 5 szyb
Aktualnie auto wyglada tak:
Szyby przyciemnione Przód 65% Tył 80%. Przyciemniałem w Jaworznie www.autofan.info (Polecam)
W Coupe i Cabrio po lifcie lampy sa klejone! Potrzebna jest opalarka lub piekarnik, zeby otworzyc lampe. Ja wybrałem opalarke! Lampy jak narazie nie paruja! Nie dawałem zadnego nowego silikonu!
Tak było na ori zawieszeniu
A tak na gwincie.
Gdy jest na max skrecony opona ociera o błotnik przy skrecie.
Oryginalne łaczniki stabilizatora maja 30cm. Do gwintu potrzeba 17-19cm, wiec je sam skróciłem - zaoszczedzone około 170zł (Zrobiłem juz okolo 15tys km. Jak na razie nic sie nie dzieje)
Tył na ori zawieszeniu
A tak na max skręconym gwincie
Jest opcja obnizenia jeszcze o około -12mm, gdy sie nie włozy gwintu pod sprezyne!
A tu mała sesja
Aktualnie wyglada tak
Troche sie tu rozpisalem i dalem tych foto, moze kiedys cos komus sie przyda!
A tu pare moich poprzednich aut..
E36 Compact 1,6 (2006r)
E36 Coupe 2,5 (2007r)
E36 Cabrio 2,8 (2008r)
E46 Coupe 2,5 (2009r)
E39 Sedan 3,0D (2009r)
E30 Coupe 2,8 M52 (2009/11r)
Czekam na opinie.
Pozdroo..