E30 by ApsikE30
E30 by ApsikE30
Witam !
Zacznijmy od jego narodzin na zagranicznych oraz polskich drogach. Data pierwszej rejestracji sięga 10.05. 1988 roku, rzecz jasna za granicą Pierwsza rejestracja w kraju nastąpiła 01.07. 2004 r.
Zostałem posiadaczem BMW E30, jako piąty właściciel dnia 25.07.2011 r.
Po zakupie samochodu zastałem:
- zarwany fotel kierowcy
- tylna kanapa poszarpana
- wybite sworznie wahaczy
- podziurawiony jak sito wydech
Usterki zostały szybko usunięte, samochód na dzień dzisiejszy ma śmigać bezawaryjnie
i cieszyć jazdą po polskich dziurawych drogach.
Przez zarwany i popsuty fotel kierowcy uznałem, że wymienię cały środek na pół skóry sportsitze z e36. Wymieniłem felgi na Borbet RST przód 7,5 205/45/16, tył 9 215/40/16.
Plany są, lecz wszystko zależy od stanu finansowego, szykuję się na :
- wymianę zawieszenia - obecnie jest (Ta-technics -40) na gwintowane
- remont blach oraz lakierowanie
- zamontowanie lamp black hella
- wymiana pasa przedniego
- swap?
Rozkodwany VIN :
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAAA510802773474
Kod typu 1151
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 95
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ATLANTISBLAU (207)
Tapicerka (0270)
Data prod. 1988-04-18
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S612 BMW BAVARIA DIGITAL II MONO
S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Zacznijmy od jego narodzin na zagranicznych oraz polskich drogach. Data pierwszej rejestracji sięga 10.05. 1988 roku, rzecz jasna za granicą Pierwsza rejestracja w kraju nastąpiła 01.07. 2004 r.
Zostałem posiadaczem BMW E30, jako piąty właściciel dnia 25.07.2011 r.
Po zakupie samochodu zastałem:
- zarwany fotel kierowcy
- tylna kanapa poszarpana
- wybite sworznie wahaczy
- podziurawiony jak sito wydech
Usterki zostały szybko usunięte, samochód na dzień dzisiejszy ma śmigać bezawaryjnie
i cieszyć jazdą po polskich dziurawych drogach.
Przez zarwany i popsuty fotel kierowcy uznałem, że wymienię cały środek na pół skóry sportsitze z e36. Wymieniłem felgi na Borbet RST przód 7,5 205/45/16, tył 9 215/40/16.
Plany są, lecz wszystko zależy od stanu finansowego, szykuję się na :
- wymianę zawieszenia - obecnie jest (Ta-technics -40) na gwintowane
- remont blach oraz lakierowanie
- zamontowanie lamp black hella
- wymiana pasa przedniego
- swap?
Rozkodwany VIN :
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAAA510802773474
Kod typu 1151
Typ 320I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 95
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ATLANTISBLAU (207)
Tapicerka (0270)
Data prod. 1988-04-18
Składanie Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S612 BMW BAVARIA DIGITAL II MONO
S680A RADIOANTENNE MANUELL Antena radiowa ręczna
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Nie mam pieniędzy, ani strachu...