e46 Compot Aka Ciapek
: 2015-03-08, 11:38
Witam!
Chciałem wam przedstawić swoje oczko w głowie jakim jest mój Compi!
Compot jest z 06/2002r, zakupiony został z przebiegiem 179,500.
Pod maska siedzi m47n (150km) po lekkich modyfikacjach na 192km/400nm
VIN: WBAAT71040KR04387
Type code: AT71
Model: 320TD (EUR)
E-F-R series: E46 5
Series: 3
Type: COMP
Steering: LL
Doors: 3
Engine: M47DO
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: MEC
Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC
Upholstery code: H2AT - STOFF INTERNATIO
Prod.date: 2002-06-26
S210 Dynamic stability control III
S262 ITS - Head airbag
S315 Rear window wiper
S321 Exterior parts in vehicle colour
S354 Green windscreen, green shade band
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S441 Smoker package
S473 Armrest front
S488 Lumbar support, driver and passenger
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S550 On-board computer
S650 CD player
S661 Radio BMW Business (C43)
S785 White direction indicator lights
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S818 Battery master switch
S832 Battery in luggage compartment
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
S915 Omission of outer-skin preservation
Compi przeszedł wiele modyfikacji optycznych oraz mechanicznych.
Auto przy zakupie było zwykłym golasem, jedyny bajer to pompowane fotele.
W aucie nie było nic z wersji //M
Aktualne wyposażenie wewnętrzne:
- Fotele sportsize czarna skóra (elektrycznie regulowane z pamięcią)
- Czarna podsufitka //M
- Gałka zmiany biegów //M
- Listwy progowe //M
- Kierownica multifunkcyjna //M (dodatkowo samodzielnie zamontowany tempomat)
- Welurowe dywaniki
- Listwy kokpitu oklejone folią Carbon 3M
Aktualne wyposażenie zewnętrzne:
- Przedni zderzak //M
- Xenon
- PDC tylny
- Wydech 2 rurka
- Większy IC widoczny w zderzaku
- Lotka na dachu
- Tylne lampy RED-WHITE
- Alufelgi Styling 63 2x 9j 225/35/19 / 2x 10j 235/35
- Dystanse na koła 4x 20mm
- Zrolowane tylne nadkola
- Zawieszenie gwintowane
- Rozpórka kielichów
Nagłośnienie:
- Radio Pioneer DEH-6000UBB
- Fabryczne Tweetery
- Przednie głośniki HERTZ DCX 165.3
- Tylne głośniki HERTZ DCX 690.3
- Wzmacniacz Ground Zero GZIA 1600HPX
- Skrzynia Basowa Clarion SW3013b
- Kondensator Renegade RX1200
Modyfikacja mechaniczne:
- Większy IC FMIC
- Wydech przelotowy (wycięte katy)
- Końcowy wydech RM Motors RM3
- EGR OFF
- Turbo boost (wskaźnik doładowania)
- Program na 192km/400nm Powered by TC-Performance
Jeśli chodzi o mechanikę to w planach jest swap na 3.0d (204km) + dalsze jego modyfikacje. Interesuje mnie moc rzędu 290-300km która nie stanowi większego problemu dla silnika 3.0d o oznaczeniu m57n
Również rozmyślam nad montażem większej turbiny GT2056V
Wizualnie planuję zmienić:
- Tylny zderzak na wersje //M który już jest kupiony lecz czeka na lakierowanie
- Obszycie kierownicy skórą oraz trój kolorowymi nićmi z palety //M
- Przyciemnienie tylnych szyb
- Pasy 3 punktowe (taki mały widzimiś)
- Polerka lakieru
Stacja Multimedialna widoczna na zdjęciach została zastąpiona Pioneerem DEH-6000UBB
Chciałem wam przedstawić swoje oczko w głowie jakim jest mój Compi!
Compot jest z 06/2002r, zakupiony został z przebiegiem 179,500.
Pod maska siedzi m47n (150km) po lekkich modyfikacjach na 192km/400nm
VIN: WBAAT71040KR04387
Type code: AT71
Model: 320TD (EUR)
E-F-R series: E46 5
Series: 3
Type: COMP
Steering: LL
Doors: 3
Engine: M47DO
Displacement: 2.00
Power: 110 (149 hp)
Drive: HECK
Transmission: MEC
Paint code: 354 - TITANSILBER METALLIC
Upholstery code: H2AT - STOFF INTERNATIO
Prod.date: 2002-06-26
S210 Dynamic stability control III
S262 ITS - Head airbag
S315 Rear window wiper
S321 Exterior parts in vehicle colour
S354 Green windscreen, green shade band
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S441 Smoker package
S473 Armrest front
S488 Lumbar support, driver and passenger
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S550 On-board computer
S650 CD player
S661 Radio BMW Business (C43)
S785 White direction indicator lights
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S818 Battery master switch
S832 Battery in luggage compartment
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
S915 Omission of outer-skin preservation
Compi przeszedł wiele modyfikacji optycznych oraz mechanicznych.
Auto przy zakupie było zwykłym golasem, jedyny bajer to pompowane fotele.
W aucie nie było nic z wersji //M
Aktualne wyposażenie wewnętrzne:
- Fotele sportsize czarna skóra (elektrycznie regulowane z pamięcią)
- Czarna podsufitka //M
- Gałka zmiany biegów //M
- Listwy progowe //M
- Kierownica multifunkcyjna //M (dodatkowo samodzielnie zamontowany tempomat)
- Welurowe dywaniki
- Listwy kokpitu oklejone folią Carbon 3M
Aktualne wyposażenie zewnętrzne:
- Przedni zderzak //M
- Xenon
- PDC tylny
- Wydech 2 rurka
- Większy IC widoczny w zderzaku
- Lotka na dachu
- Tylne lampy RED-WHITE
- Alufelgi Styling 63 2x 9j 225/35/19 / 2x 10j 235/35
- Dystanse na koła 4x 20mm
- Zrolowane tylne nadkola
- Zawieszenie gwintowane
- Rozpórka kielichów
Nagłośnienie:
- Radio Pioneer DEH-6000UBB
- Fabryczne Tweetery
- Przednie głośniki HERTZ DCX 165.3
- Tylne głośniki HERTZ DCX 690.3
- Wzmacniacz Ground Zero GZIA 1600HPX
- Skrzynia Basowa Clarion SW3013b
- Kondensator Renegade RX1200
Modyfikacja mechaniczne:
- Większy IC FMIC
- Wydech przelotowy (wycięte katy)
- Końcowy wydech RM Motors RM3
- EGR OFF
- Turbo boost (wskaźnik doładowania)
- Program na 192km/400nm Powered by TC-Performance
Jeśli chodzi o mechanikę to w planach jest swap na 3.0d (204km) + dalsze jego modyfikacje. Interesuje mnie moc rzędu 290-300km która nie stanowi większego problemu dla silnika 3.0d o oznaczeniu m57n
Również rozmyślam nad montażem większej turbiny GT2056V
Wizualnie planuję zmienić:
- Tylny zderzak na wersje //M który już jest kupiony lecz czeka na lakierowanie
- Obszycie kierownicy skórą oraz trój kolorowymi nićmi z palety //M
- Przyciemnienie tylnych szyb
- Pasy 3 punktowe (taki mały widzimiś)
- Polerka lakieru
Stacja Multimedialna widoczna na zdjęciach została zastąpiona Pioneerem DEH-6000UBB