Strona 1 z 3

e46 318td by blackfly (DaMerGarage)

: 2015-07-24, 08:15
autor: blackfly
Data for vehicle identification number: WBAAT91060KS16323
Model description: 318td
Market: Europa
Type: AT91

E-Code: E46 (5)

Chassis: compact
Steering: links
Doors: 3
Engine: M47D20U1 - 2,00l (85kW)

Drive: Heckantrieb
Transmission: manuell
Body Color: Schwarz 2 (668)

Upholstery: Stoff International/anthrazit (H2AT)
Production date: 11.07.2003
Assembled in: München

•
Code Serienausstattung Standard Equipment
S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control
S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer
S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment
S851A Sprachversion deutsch Language version German
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S262A ITS-Kopfairbag ITS - Head airbag
S315A Heckscheibenwischer Rear window wiper
S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S441A Raucherpaket Smoker package
S473A Armlehne vorne Armrest front
S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning
S650A CD-Laufwerk CD player
S661A Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)
L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

modyfikacje które już wykonałem:
* wymiana foteli na sporty
* kierownica m
* galka m
* zawieszenie gwintowane
* koło 18" ACS z opona dunlop 225/40
* czarny sufit
* downpipe
* polerka lakieru

plany:
* skrzynia i wał pod 6b wraz z dwumasem i sprzeglem
* podniesienie mocy
* na pewno mocniejsze hamulce
* mpakiet zewnetrzny albo jakieś dokładki
* wydech - przelot

jest to daily wiec szalu tu na pewno nie bedzie.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2015-07-24, 19:57
autor: M E R O
a zdj ?

: 2015-07-24, 20:59
autor: PRIMO
nie chodzą :D zdjecia

: 2015-07-25, 15:21
autor: blackfly
juz powinny działać

: 2015-07-25, 16:14
autor: ppatryk
bardzo fajny compact :)
będę się przyglądał postępom prac :)

: 2015-07-25, 20:25
autor: PRIMO
jest szeroko na ACS nie przyciera tył ?
Dobry dupowóz widziałem na żywo i zwraca na siebie uwage :)

: 2015-07-25, 20:58
autor: Ksawer
Piękny "brzydal" :bmw:

: 2015-07-25, 23:02
autor: KolaK
Jak na najbrzydsze BMW jakie powstało to całkiem fajne :D

: 2015-07-26, 16:39
autor: blackfly
coś tam przyciera ale mam jedna tuleje zapieczona a niestety brak czasu zeby ją wymienić... podobnie jest z rolowaniem nadkoli, ale jak to mówią szef w dziurawych butach chodzi.

Koło ACS kupione bo była okazja ale jakoś nie robi mi szczególnie:P i chętnie sprzedam:p

planów jest dużo ale nie chce też topić w to dużo kasy bo po zakupie musiałem niezły worek pieniedzy włożyć więc czekam na okazje. teraz mamy z Mero urlop od prac garażowych więc będzie troche czasu zeby ogarnąc u mnie skrzynie 6b wraz ze sprzegłem, dwumasem i wałem. Później pomyśle nad jakimś softem i lepszymi spowalniaczami.

: 2015-07-26, 16:50
autor: Ciapek540
Heble z 330d/i robią robotę. Osobiście w moim Compocie wylądowały na przodzie Textary 325mm + klocki textar, na tyle siedzą nowe seryjne heble tarcze Meyle + klocki Textar.

: 2015-07-26, 16:55
autor: blackfly
myslalem o jakims brembo bo widziałem ze z jakiegos mercedesa sie da latwo dorobić adapter... a jak 330 to raczej przod i tyl bo później rozkład sily hamowania jest do bani

: 2015-07-26, 22:37
autor: Ciapek540
Też czytałem że lepiej przełożyć tył i przód, lecz u mnie wpadł tylko przód i jest idealnie. Heble sprawdzają się w 100tu %tach. Jak coś droższego to tylko heble z m3 csl (pływające tarcze). Oczywiście z całymi zwrotnicami itp itd.

: 2015-07-27, 07:05
autor: blackfly
ale m3 csl ma 1tlok, poza tym zrobic przod na 345 a zostawić tył to dla mnie porazka.

Wszystko zalezy jak jezdzisz. jezli zalezy Ci tylko na tym zeby sie sprawnie zatrzymac to 330 da rade ale dohamuj sobie w zakrecie majac z przodu taki mocny hebel a z tylu nic:) od razu odciazysz tylna os i dalej chyba nie musze mowic co się stanie. przerabiałęm to w innym aucie i już więcej nie chce:)

: 2015-07-27, 14:29
autor: M E R O
marcin94 pisze:Też czytałem że lepiej przełożyć tył i przód, lecz u mnie wpadł tylko przód i jest idealnie. Heble sprawdzają się w 100tu %tach. Jak coś droższego to tylko heble z m3 csl (pływające tarcze). Oczywiście z całymi zwrotnicami itp itd.
W cenie plywajacych tarcz CSL masz tarcze 345 mono i adaptery pod jakies brembo bez cudowania ze zwrotnicami ;)

: 2015-07-27, 15:54
autor: Ciapek540
blackfly, nigdzie nie pisałem że tył miał by zostać :)


No nie wiem czy 296mm z tyłu czy tam 294mm to takie nic. Osobiście mi to wystarcza bo nie ścigam się amatorsko, ani zawodowo. A do szybszej jazdy od czasu do czasu takie hebla jak mam w zupełności wystarczą. Nie jestem fanatykiem przerostu treści nad formą, nie róbmy z 320d jakieś 335i :)
Ale jak kto woli ;) Można i 6tłoczkowe brembo montować :)