[E30] by Soki
: 2010-05-19, 21:52
Witam
Chciałbym wam przedstawić swój nabytek a mianowicie BMW E30 316i rocznik 1990. Przebieg autka to 252,345 tyś Km, silnik pracuję na oleju półsyntetycznym 10w/40 LIQUI MOLY. Komplet dwóch kluczyków oraz pełna dokumentacja, sprowadzona 3 lata temu z Niemczech.
Jest to drugie BMW obok E34 które mam okazje posiadać, i na pewno wielu z was widziało E34 na żywo lub na forum:
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=5855&highlight=e34
W zasadzie trafiłem na to autko przez przypadek szukałem czego innego Jestem z niego bardzo zadowolony 20-letnie autka a sprawia tyle przyjemności i frajdy z jazdy że postanowiłem w przyszłości zakupić E30 2,5 rewelacyjne autko które ma niepowtarzalny klimat. Do chwili kiedy nie miałem okazji być w posiadaniu E30 te autko nie robiło na mnie żadnego wrażenia a teraz ciężko będzie się z nim rozstać.
Co do samego autka byłem nim na zlocie BTŚ w Czeladzi więc na pewno była okazja je zobaczyć w realu
Jeżeli chodzi o wyposażenie to centralny zamek+ alarm z pilota, el.lusterka, board komputer. Taki standard jak na E30 316i oraz lekko zmodyfikowany wydech czyli nie ma katalizatora i środkowego tłumika. Autko jest dość żwawe znajomy w E34 Turing M50 B20 w gazie nie mógł dać mi rady W zasadzie to chyba tyle
Pozdrawiam
Chciałbym wam przedstawić swój nabytek a mianowicie BMW E30 316i rocznik 1990. Przebieg autka to 252,345 tyś Km, silnik pracuję na oleju półsyntetycznym 10w/40 LIQUI MOLY. Komplet dwóch kluczyków oraz pełna dokumentacja, sprowadzona 3 lata temu z Niemczech.
Jest to drugie BMW obok E34 które mam okazje posiadać, i na pewno wielu z was widziało E34 na żywo lub na forum:
http://bts-bmw.pl//viewtopic.php?t=5855&highlight=e34
W zasadzie trafiłem na to autko przez przypadek szukałem czego innego Jestem z niego bardzo zadowolony 20-letnie autka a sprawia tyle przyjemności i frajdy z jazdy że postanowiłem w przyszłości zakupić E30 2,5 rewelacyjne autko które ma niepowtarzalny klimat. Do chwili kiedy nie miałem okazji być w posiadaniu E30 te autko nie robiło na mnie żadnego wrażenia a teraz ciężko będzie się z nim rozstać.
Co do samego autka byłem nim na zlocie BTŚ w Czeladzi więc na pewno była okazja je zobaczyć w realu
Jeżeli chodzi o wyposażenie to centralny zamek+ alarm z pilota, el.lusterka, board komputer. Taki standard jak na E30 316i oraz lekko zmodyfikowany wydech czyli nie ma katalizatora i środkowego tłumika. Autko jest dość żwawe znajomy w E34 Turing M50 B20 w gazie nie mógł dać mi rady W zasadzie to chyba tyle
Pozdrawiam