BMW e36 coupe dla Michała . 325 vanos . powered by k64
: 2014-12-13, 19:46
Hej, nudno na forum to przedstawie co dlubalem z ojcem pare miesiecy temu (procz tego ze dlubalem inne dlubania)
BMW E36 coupe 2,5L VANOS
Jest to samochod Michala ktory kupil sobie e36 turbo. Siedzial tam holset hx35 ktory za bardzo neichcial wstawac, (od 4tys) . Samochod w ladnym stanie tecznicznym, ale lalo sie olejem, nie jechalo to wogole ,
troche kosztowal a ze instalacja byla zrobiona przez poprzedniego wlasciciela tak jak byla to nalezalo to poprawic. Od nowa dolot 3 calowy (stary 2" z groszami podobnie jak wydech to masakra jakas).
Przed modyfikacja bylo 300+ , po zmianach wyszlo ponad 400 hp. Doladowanie od nastroju - 1 bar + . Wystrojone przez lukasza finalnie (mi cos nie wychodzilo hehe) , vanos zregenerowany
przez karola z imielina (dziekuje) .
dziekuje za pomoc Ojcu jak zwykle.
Generalnie jest jeszce pare [na forum nie przeklinamy] do poprawy (pozostalosci po starym setupie) ale to sie zrobi na wiosne, np. przewod smarowania zakuc (na fotkach az gryzie w oczy) .
Samochod ma byc docelowo rowniez zakuty i pozadniej dmuchany ale to z czasem.
Maska wycieta i sklepany kielich to nie nasza robota ! a ze sie miescilo to tak zostalo
ok, nie nawijam . pozdrawiam k64
motorownia:
-blok m50b25 (żeliwny) VANOS po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka, zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK stopien zimniejsze (stare tracily iskre)
- pokrywa proszkowo pomalowana, nowe uszczelki tu i tam zeby nie kapalo
- vanos po regeneracji - dzieki karol.
Turbina:
Replika GT35 z k64.pl ar 63 - potencjał do 500 + ktora juz zdala egzamin w niejednym furaczu.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej / lub ver bez wody.
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63
wymiary wirników:
przód (ssanie 68/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm
dolot: na 63mm
moc: do 450HP. +
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE !
flansza T3 , wydechowa 5 bolt
Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off hks 4 replika .
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
- samco itd od mrowczana,
- dolot nierdzewka
Układ wydechowy : (w calosci powered by k64.pl - tata)
- kolektor wydechowy TOPmaunt zeliwny przerobiony przez poprzedniego wlasciciela (dospawna flansza).
- zawór Wastegate zew. pozostalosc po starym setupie - i to musi zostac zmienione (jakas mala pipka zawieszajaca sie i nie dajaca tego co chcemy)
- przelot : 3cala" bez niczego .
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
-lacznik elastyczny .
Układ wtryskowy:
- wtryski 430 bosh zielone. (ledwo co uciagly)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator.
- replika pompy bosh 044 .
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem, strojenie by lamik .
- czujniki EGT , BOOST, c. oleju, tmp. oleju. sonda afr podlączona do korekcji w det.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant by Lamik
Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
- aaa chlodnica oleju (ja bym sie tego pozbyl) - pozostalosc po wlascicielu.
ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT, jakies tam felgi , nisko szeroko, generalnie wizja wlasciciela co nas malo interesuje.
Wykres bedzie jak lukaszowi sie przypomni, auto generalnie lata jak wszystkie ktore macalem, klient zadowolony a o wykres musicie uwierzyc
urywa dupe na 3biegu , duzo pali hehe i jest dobrze. FIlmiki jakies jak podesle Michal.
POZDRO k64.pl
foteczki i media
BMW E36 coupe 2,5L VANOS
Jest to samochod Michala ktory kupil sobie e36 turbo. Siedzial tam holset hx35 ktory za bardzo neichcial wstawac, (od 4tys) . Samochod w ladnym stanie tecznicznym, ale lalo sie olejem, nie jechalo to wogole ,
troche kosztowal a ze instalacja byla zrobiona przez poprzedniego wlasciciela tak jak byla to nalezalo to poprawic. Od nowa dolot 3 calowy (stary 2" z groszami podobnie jak wydech to masakra jakas).
Przed modyfikacja bylo 300+ , po zmianach wyszlo ponad 400 hp. Doladowanie od nastroju - 1 bar + . Wystrojone przez lukasza finalnie (mi cos nie wychodzilo hehe) , vanos zregenerowany
przez karola z imielina (dziekuje) .
dziekuje za pomoc Ojcu jak zwykle.
Generalnie jest jeszce pare [na forum nie przeklinamy] do poprawy (pozostalosci po starym setupie) ale to sie zrobi na wiosne, np. przewod smarowania zakuc (na fotkach az gryzie w oczy) .
Samochod ma byc docelowo rowniez zakuty i pozadniej dmuchany ale to z czasem.
Maska wycieta i sklepany kielich to nie nasza robota ! a ze sie miescilo to tak zostalo
ok, nie nawijam . pozdrawiam k64
motorownia:
-blok m50b25 (żeliwny) VANOS po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka, zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK stopien zimniejsze (stare tracily iskre)
- pokrywa proszkowo pomalowana, nowe uszczelki tu i tam zeby nie kapalo
- vanos po regeneracji - dzieki karol.
Turbina:
Replika GT35 z k64.pl ar 63 - potencjał do 500 + ktora juz zdala egzamin w niejednym furaczu.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
chlodzenie : woda + olej / lub ver bez wody.
strona zimna: AR/70
strona goraca: AR/ 63
wymiary wirników:
przód (ssanie 68/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm
dolot: na 63mm
moc: do 450HP. +
waga: 10kg
dodatki: uszczelki, pokrywy, org karton.
stan: NOWE !
flansza T3 , wydechowa 5 bolt
Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off hks 4 replika .
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
- samco itd od mrowczana,
- dolot nierdzewka
Układ wydechowy : (w calosci powered by k64.pl - tata)
- kolektor wydechowy TOPmaunt zeliwny przerobiony przez poprzedniego wlasciciela (dospawna flansza).
- zawór Wastegate zew. pozostalosc po starym setupie - i to musi zostac zmienione (jakas mala pipka zawieszajaca sie i nie dajaca tego co chcemy)
- przelot : 3cala" bez niczego .
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.
-lacznik elastyczny .
Układ wtryskowy:
- wtryski 430 bosh zielone. (ledwo co uciagly)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator.
- replika pompy bosh 044 .
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem, strojenie by lamik .
- czujniki EGT , BOOST, c. oleju, tmp. oleju. sonda afr podlączona do korekcji w det.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant by Lamik
Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.
- aaa chlodnica oleju (ja bym sie tego pozbyl) - pozostalosc po wlascicielu.
ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT, jakies tam felgi , nisko szeroko, generalnie wizja wlasciciela co nas malo interesuje.
Wykres bedzie jak lukaszowi sie przypomni, auto generalnie lata jak wszystkie ktore macalem, klient zadowolony a o wykres musicie uwierzyc
urywa dupe na 3biegu , duzo pali hehe i jest dobrze. FIlmiki jakies jak podesle Michal.
POZDRO k64.pl
foteczki i media