E36 m3 / m50b25 Turgo gt35 replika / Driftkibel dla Tomka.,
: 2014-12-13, 19:50
konkrety: e36 turbo z budzie m3 która nieco już przeszła w Angli.
Projekt dla TOmka który lata troche bokami w angli dla "fanu" , chyba to był angielski bodykit w który niestety nie mogliśmy ingerować, jest specyficzny
Jak to pozniej ktos powiedzial, o boshe z angli , ale silnikiem sie zatroszczyli chyba w polsce co?
Seryjnie było tam S50 evo 3,2 ale niestety raz padło później znów no i na szybciora wpadło m50b25 , odpaliło , odprężyliśmy i dmuchneliśmy.
podziekowania dla Leszoka za pomoc zeby to szlo zdazyc z terminem :wink2: calosc zajela nam pare dni .
sprawcą zamieszania było kolejny raz gt3530 .63 ta bez surga , ta tansza ta z tym mniejszym wirnikiem na dupie, jest faktycznie idealne na 2,5L
zapraszam wszystkich po te turbo, naprawde robi robote.
3400 pełny boost, 400KM . doładowanie 0,9 bara / ma latać.
modyfikacje:
M50b25 w budzie m3 pokopana do szurania "hokiem" :śmiech: na vanosie.
sprzęgło:
kPL zakup przez wlasciciela do m3, swoje kosztowało, gotowiec z UK. SPiek cos tam cos tam. :wink2:
Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm ,
- 3 cale dolot waz do przepustnicy
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off replika hks 4
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy powered by k64. Turbo zmiesciło sie pod maską.
- zawór WG 60mm .
-wydech 40cm w maske z katalizatorami i wogole wygluszony :śmiech: / anglik a więc holernie ciezko było by i tak wyjsc z wydechem ! dobrze ze to taki specyficzny wóz.
Układ kierowniczy uniemożliwia wyjscie z wydechem, turbo na dole rowniez nie jest mozliwe do ustawienia.
Swiece stopien zimniejsze i ogólnie caly zestaw od nas
Układ wtryskowy:
- wtryski 440 bosh
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny.
- zmieniona pompa paliwa / chinczyk 040. polecam do 400 daje rady a seryjna z m3 evo jednak juz nie :heh:
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST, ciesnienie oleju.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika. brak przeplywki.
- fuel implant
- strojenie tam gdzie zwykle. Dzięki za 12h śmiechu Łukasz
Układ chłodzenia:
- zmodyfikowany nieco z m3, chlodnica m3 , itd.
media
samochód pewnego wieczora przyjechał
i cza było zacząc kabinowac jak to sciagnąc. :śmiech:
pozdrowienia dla chlopokow za odzwiedziny i miłe 12h śmiechu, no i łukaszowi za karniache golfem :śmiech:
wykres
filmy
http://youtu.be/x4sAbsHX3Us
[yt]x4sAbsHX3Us[/yt]
http://youtu.be/iTNVSy-GD4U
[yt]iTNVSy-GD4U[/yt]
pozdrawiam k64
dostalem telefon , a pozniej maila z angli z fotkami.
driftokibel robi robote , wczoraj spalil 38 opon , wczesniej zostal poprawiony bodykit oraz zmienil Tomek barwy na bardziej bojowe ?
niektorzy na torze zastanawiaja sie o co tu chodzi ze tak ziewa ogniem a za soba pozostawia smugi dymu , sluchy byly ze pod maska jakis jz czy cos
pozdrawiam k 64
Projekt dla TOmka który lata troche bokami w angli dla "fanu" , chyba to był angielski bodykit w który niestety nie mogliśmy ingerować, jest specyficzny
Jak to pozniej ktos powiedzial, o boshe z angli , ale silnikiem sie zatroszczyli chyba w polsce co?
Seryjnie było tam S50 evo 3,2 ale niestety raz padło później znów no i na szybciora wpadło m50b25 , odpaliło , odprężyliśmy i dmuchneliśmy.
podziekowania dla Leszoka za pomoc zeby to szlo zdazyc z terminem :wink2: calosc zajela nam pare dni .
sprawcą zamieszania było kolejny raz gt3530 .63 ta bez surga , ta tansza ta z tym mniejszym wirnikiem na dupie, jest faktycznie idealne na 2,5L
zapraszam wszystkich po te turbo, naprawde robi robote.
3400 pełny boost, 400KM . doładowanie 0,9 bara / ma latać.
modyfikacje:
M50b25 w budzie m3 pokopana do szurania "hokiem" :śmiech: na vanosie.
sprzęgło:
kPL zakup przez wlasciciela do m3, swoje kosztowało, gotowiec z UK. SPiek cos tam cos tam. :wink2:
Układ dolotowy:
- intercooler 450x300x76mm ,
- 3 cale dolot waz do przepustnicy
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off replika hks 4
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna
Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy powered by k64. Turbo zmiesciło sie pod maską.
- zawór WG 60mm .
-wydech 40cm w maske z katalizatorami i wogole wygluszony :śmiech: / anglik a więc holernie ciezko było by i tak wyjsc z wydechem ! dobrze ze to taki specyficzny wóz.
Układ kierowniczy uniemożliwia wyjscie z wydechem, turbo na dole rowniez nie jest mozliwe do ustawienia.
Swiece stopien zimniejsze i ogólnie caly zestaw od nas
Układ wtryskowy:
- wtryski 440 bosh
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny.
- zmieniona pompa paliwa / chinczyk 040. polecam do 400 daje rady a seryjna z m3 evo jednak juz nie :heh:
Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST, ciesnienie oleju.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika. brak przeplywki.
- fuel implant
- strojenie tam gdzie zwykle. Dzięki za 12h śmiechu Łukasz
Układ chłodzenia:
- zmodyfikowany nieco z m3, chlodnica m3 , itd.
media
samochód pewnego wieczora przyjechał
i cza było zacząc kabinowac jak to sciagnąc. :śmiech:
pozdrowienia dla chlopokow za odzwiedziny i miłe 12h śmiechu, no i łukaszowi za karniache golfem :śmiech:
wykres
filmy
http://youtu.be/x4sAbsHX3Us
[yt]x4sAbsHX3Us[/yt]
http://youtu.be/iTNVSy-GD4U
[yt]iTNVSy-GD4U[/yt]
pozdrawiam k64
dostalem telefon , a pozniej maila z angli z fotkami.
driftokibel robi robote , wczoraj spalil 38 opon , wczesniej zostal poprawiony bodykit oraz zmienil Tomek barwy na bardziej bojowe ?
niektorzy na torze zastanawiaja sie o co tu chodzi ze tak ziewa ogniem a za soba pozostawia smugi dymu , sluchy byly ze pod maska jakis jz czy cos
pozdrawiam k 64