Hamownia Gorilla electronics
Moderator: marzok
Hamownia Gorilla electronics
Masa hamowni to 800kg, dla porównania inercja Vtecha ma ok 400kg. Dzięki tak dużej masie, urządzenia pomiarowe posiada bardzo duża bezwładność, co pozwala na długi czas pomiaru i osiągnięcie dokładnych wyników. Specjlanie dla Gorilla electronics zostało wykonane dociążenie koła zamachowego, dzięki temu będzie możliwy realny pomiar mocnych diesli.
DynoRoom po wylewce.
Stan na 9.03.2016. Czekamy, na wyschnięcie wylewki. W międzyczasie są prowadzone prace wykończeniowe. Realny termin rozpoczęcia pomiarów początek kwietnia.
LPS w akcji, w zaprzyjaźnionym warsztacie.
https://www.youtube.com/watch?v=sfXOAvZjm2o
Hamownia będzie zesprzęgnięta z oprogramowaniem firmy Vtech. Firma Vtech dokona równierz kalibracji urządzenia. Przykładowy wykres:
DynoRoom po wylewce.
Stan na 9.03.2016. Czekamy, na wyschnięcie wylewki. W międzyczasie są prowadzone prace wykończeniowe. Realny termin rozpoczęcia pomiarów początek kwietnia.
LPS w akcji, w zaprzyjaźnionym warsztacie.
https://www.youtube.com/watch?v=sfXOAvZjm2o
Hamownia będzie zesprzęgnięta z oprogramowaniem firmy Vtech. Firma Vtech dokona równierz kalibracji urządzenia. Przykładowy wykres:
Dzieki xD Liczby calkiem fajne, zglosze sie do Ciebie jak cosmarzok pisze:Custom 220KM/500Nm - w tej cenie. W zupełności wystarcza do bezpiecznego wyprzedzania, całkowicie bezpieczne dla silnika itd.Dzidek pisze: Jakich wartosci moglbym sie spodziewac? Km/Nm
Performance 230-240KM/550Nm - dopłata 200zł. Ulti jeździ na performacne to może się wypowiedzieć, czy warto.
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach