Trochę jest to dziwne że większość b25 pokazała w granicy 160 koni.Co prawda galerii nie mam ale moje auto jest dobrze znane i jego osiągi również.Jeśli chodzi o e60 3.0 diesel 218koni ścigałem się parę razy i szału na mnie nie robią.Jeśli bym miał faktycznie 160 koni to raczej bym szans nie miał do tych 218 koni
korass ma rację,trochę nas tam było...Podajcie wyniki jakie wam wyszły.
ksawer moje auto to samo ma mocno zaniżony wynik no chyba że kilka e46 330ci mają braki po 100koni ....... tak samo jak niektóre 3,0d w e39
nie twierdzę że mam silnik w idealnej kondycji i uwierzyłbym że ma 180 - 170 koni bo zaczyna pod pijać sobie olej ale ***** niemożliwe że wyszła u mnie idealna seria dla 2,0 czyli 154,9km przy 6026rpm i 192,4Nm przy 5046rpm.
Silnik miałem mierzony 2 lata temu na zlocie (pseudo hamownia) ale pokazują one mniej więcej i było wtedy 216km i 280Nm
P.S auto mam po swapie i na klapie jest dalej oznaczenie silnika ..........
P.S 2 jakie mają przełożenie diesle na 4 biegu ???? bo jakoś tego nie umiem znaleźć
Na ktorym biegu hamowali poszczegolne auta? Byl nadmuch na przod samochodu? Mierzyl ktos temp otoczenia i cisnienie?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
nadmuch był hamowali na 4 biegu a temp i ciśnienie na wykresie jest podane.
Ja miałem zresztą 3 pomiary zrobione, dwa obciążeniowe i jeden inercyjny.
Jeden obciążeniowy miałem robiony z rozwalonym Tpsem i błędem sondy, drugi robili po wymianie tpsu, wykasowaniu błędów i zmienieniu gumy przepływki bo była pęknięta ..... Po ogarnięciu tych niedociągnięć jeszcze raz zmierzyłem obciążeniowo na którym wyskoczył jakiś błąd po którym zaproponowali mi inercyjny pomiar.
Pokazcie ktos ten wykres. Z tego co widzialem jak tam bylem to hamownia wyglada na profi i goscie tez kumaci.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
No to ja miałem jeden pomiar z nadmuchem i na IV biegu.Nic więcej.jedynie co powiedział to tylko to że wszystkie benzyny w beemkach źle wypadły o jakieś 30 koni Aaaa u mnie jedyny plus że do samego końca moment rośnie no cóż urósł do 200
To jest hamownia 4x4 może te tylne rolki sobie nie radzą
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
A ja nie narzekam moje autko trzyma serie(benzyna 2.0 t 175KM i 265Nm) a nawet miałem 3 KM więcej tak sie zastanawiam czy nie ma znaczenia wielkosc kól czy jest orginalna czy np jak jest mniejsze koło to nie bedzie przekłamywac?
pierre27, skoro u Ciebie w stosunkowo mlodym samochodzie pomiar w normie, to hamownia nie miala przeklaman. A z tego co wyzej chlopaki pisali to wszystko odbywalo sie prawidlowo.
Hamownia obciazeniowa podaje moc na kolach.
A z bojkotem to
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Jak gadałem z tym kolesiem co robił pomiary to twierdził ze w piątek była ekipa z Wawy i kalibrowali hamownie (nie wiem ile w tym prawdy), co do pomiaru to może mój trop być dobry trzeba porównać średnicę standardowego koła w e36 z tym co chłopaki mieli założone na aucie