Hamownia na zlocie w Rydułtawach
- marcinek84
- Małopiszący
- Posty: 66
- Rejestracja: 2008-08-03, 12:26
- Lokalizacja: kraków
- marcinek84
- Małopiszący
- Posty: 66
- Rejestracja: 2008-08-03, 12:26
- Lokalizacja: kraków
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 117
- Rejestracja: 2008-06-24, 06:57
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
U mnie wyszło 171 koni w e36 325 a miało być 192?? Sam nie wiem co o tym sądzić. Franc tak samo 170 koni, Krzyś 180 na chipie. Ja mam dosyć prawdopodobnie a nawet pewnie przebieg 200 tyś. Albo tyle koni uciekło albo zaniżała hamownia albo mam jeszcze jedną teorię. Mianowicie hamownia niby przelicza szerokość opon i opory toczenia. Ale czy do końca dobrze to przelicza?? Może niski miał seryjne gumy i felgi?? Albo po poprstu lata robią swoje...
Kolesie zhamowali coś około 45 autek także byli zadowoleni
Kolesie zhamowali coś około 45 autek także byli zadowoleni
tzn jak chcecie na upartego twierdzic ze zanizala to ok.
wtedy sie okaze ze moje 2.8 mialo ze 220 KM a nie 190
PS. Ja tylko proponuje zeby kazdy przy swoim pomiarze napisal czy ma cos w aucie zmienione. Bo to jednak ma znaczenie. Ot chociazby stozek, inny wydech, chip itd.
Ja mam 100% serii nawet filtr powietrza papierowy, jedyny mod to instalacja LPG ale sekwencja wiec na prace na PB nie ma wplywu
wtedy sie okaze ze moje 2.8 mialo ze 220 KM a nie 190
PS. Ja tylko proponuje zeby kazdy przy swoim pomiarze napisal czy ma cos w aucie zmienione. Bo to jednak ma znaczenie. Ot chociazby stozek, inny wydech, chip itd.
Ja mam 100% serii nawet filtr powietrza papierowy, jedyny mod to instalacja LPG ale sekwencja wiec na prace na PB nie ma wplywu
- marcinek84
- Małopiszący
- Posty: 66
- Rejestracja: 2008-08-03, 12:26
- Lokalizacja: kraków
Chłopaki, koledzy hamowali 2x E30 jedna z silnikiem 1,8is fabrycznie 136KM a pokazalo 129KM, natomiast druga z silnikiem 2,7 która ma miec 129KM wykazała 122KM, jeśli by hamownia zaniżała, to chłopacy by mieli ponad norme?? a silniki seryjne nie modyfikowane, co prawda zadbane ale od tego mocy nie przybywa...
Spotkałem się jeszcze z teorią, że moc fabryczna podawana jest na wale, a nie na osi, ale to by i tak sie nie zgadzało z tymi osobami co miały wyniki w miare zbliżone do podanych przez producenta.
Niewiem o co chodzi, może trzebaby się poradzić firme, która użyczyła hamowni, skąd takie rezultaty...
Spotkałem się jeszcze z teorią, że moc fabryczna podawana jest na wale, a nie na osi, ale to by i tak sie nie zgadzało z tymi osobami co miały wyniki w miare zbliżone do podanych przez producenta.
Niewiem o co chodzi, może trzebaby się poradzić firme, która użyczyła hamowni, skąd takie rezultaty...
powiem tak niewiem czy ktoś widział ale przy niektórych autach na komputerze jak szedł wykres to odcięcie kończyło sie przy 5800 i potem szedł w dół tak jakby juz był koniec a tak naprawde kierownik kręcil aż do odcinki czyli 6500 czy 7000 jak tak kto miał. Jak sie mu to powiediało o czymś takim to nie wina komputera tylko ze auto juz dalej nie ciagnię czy coś a to g*** prawda.....i sie mi wydaje ze troche zaniżało! ale moze nie wszystkim!