KOLTER DRIFT OPEN
KOLTER DRIFT OPEN
Motorsport Promotion, Butch Customs oraz Rear Wheels Drive Klub serdecznie zapraszają wszystkich maniaków jazdy bokiem na kolejną organizowaną przez nas imprezę, tym razem pod nazwą:
KOLTER DRIFT OPEN 2009
Odbędzie się ona w dniach 22-23 sierpień 2009 roku na torze w Wyrazowie koło Częstochowy.
- turniej przeznaczony jest zarówno dla adeptów driftu, jak i profesjonalnych
zawodników;
- wymagamy jedynie podstawowego wyposażenia bezpieczeństwa (kaski i zapięte
pasy) oraz podstawowych umiejętności tak, aby uczestnik turnieju nie
stanowił zagrożenia dla siebie i innych;
- turniej daje amatorom możliwość porównania swoich umiejętności z
umiejętnościami utytułowanych zawodników, a wspólne treningi i udział w
zawodach pozwalają uczyć się techniki jazdy od najlepszych;
- uznany na świecie, klasyczny tryb przeprowadzania turnieju oraz bogata
oprawa i obecność mediów pozwalają zaistnieć w polskim motorsporcie i poczuć
jego prawdziwy smak;
- NOWOŚć!!! Kwalifikacje do TOP 16 będą przeprowadzane w parach!!! Dzięki temu zawodnicy , którym ciężko dostać się do TOP 16 będą również mogli spróbować swoich sił w jeździe parami;
- jednocześnie luźna, przyjacielska atmosfera sprzyja nawiązywaniu kontaktów
i eliminuje elementy niezdrowej rywalizacji, które są często obecne w
przypadku walki o punkty w systemie ligowym;
- profesjonalni zawodnicy mają szansę doszlifować swoje umiejętności na
ciekawej, technicznej trasie i skorzystać z wielogodzinnego treningu;
- atrakcyjne nagrody rzeczowe i wyróżnienia są dodatkowym elementem
zachęcającym do wzięcia udziału w turnieju.
Harmonogram zawodów:
22 Sierpień /Sobota/ - dzień bez publiczności
8.00 – 15.00 – Rejestracja zawodników biorących udział w treningu/zawodach.
10.00 – 15.00 – Trening
15.00 – 15.30 – Briefing przed kwalifikacjami do Top 32
15.30 – 18.30 – Kwalifikacje do Top 32
20.00 – ??.?? – Spotkanie integracyjne
23 Sierpień /Niedziela/ - turniej
8.00 – 8.30 – Brefing
8.30– 11.00 – Trening (tylko TOP 32)
11.00 – 11.30 – Briefing / Otwarcie zawodów
11.30 – 12.30 – Kwalifikacje do TOP 16 (przejazdy w parach)
12.30 – 12.45 – Prezentacja zawodników TOP 16
12.45 – 14.30 – Drift Taxi / Pit walk
14.30 – 15.00 – Briefing dla TOP 16
15.00 – 16.30 – Pojedynki w parach
16.30 – 16.45 – Dekoracja zawodników, wręczenie nagród,
16.45 – 18.00 – Drift Taxi, zakończenie.
Koszt uczestnictwa w imprezie dla zawodników:
Wpisowe dla zawodnika (obejmuje również sobotni trening i gorący posiłek w dniu turnieju):200 zł
Możliwość wzięcia udziału w treningu dla wszystkich (także nie biorących udziału w zawodach) w piątek, 21.08.2009 w godzinach 10.00 – 17.00! Koszt uczestnictwa w treningu- 100 zł.
Będzie możliwość przenocowania na terenie toru.
Podczas treningu i turnieju na terenie toru będzie działała wulkanizacja.
Podczas niedzielnego turnieju na terenie toru będzie się znajdowało stoisko gastronomiczne.
Koszt uczestnictwa w imprezie dla kibiców:
Bilet wstępu: 10 zł
Drift Taxi: 50 zł ( 2 okrążenia po sekwencji zakrętów )
Kontakt w razie pytań:
Piotrek:
tel. 600 956 669
gg. 4056360
Michał:
tel. 507 199 660
gg. 1840478
Dominik:
tel. 602 105 953
gg. 747761
Regulamin zawodów.
1. W zawodach mogą wziąć udział zawodowcy oraz amatorzy dysponujący na zawodach autem tylnonapędowym dowolnej marki.
2. Zawody składają się z dnia treningowego (sobota) połączonego z kwalifikacjami do TOP 32 oraz z turnieju, który obędzie się w niedzielę i weźmie w nim udział 32 zawodników zakwalifikowanych w wyniku sobotnich eliminacji.
3. Ilość kierowców biorących udział w treningu jest nieograniczona. Uczestnictwo w treningu uwarunkowane jest wypełnieniem formularza zgłoszeniowego i uiszczeniem wpisowego do zawodów.
4. Wpisowe dla zawodnika (obejmuje również sobotni trening i gorący posiłek w dniu turnieju) wynosi 200 zł i jest bezzwrotne.
5. Na teren toru (parku maszyn) może wjechać jedno auto zawodnika oraz jedno auto serwisowe (z lawetą). Każdy zawodnik może mieć trzech mechaników.
6. Dopuszcza się start maksymalnie 2 kierowców jednym samochodem.
7. Auta muszą być zarejestrowane z ważnym przeglądem oraz ubezpieczeniem OC.
Powyższy wymóg nie dotyczy aut profesjonalnie przygotowanych do motorsportu, czyli aut posiadających klatkę bezpieczeństwa, fotele kubełkowe, pasy szelkowe, wyłącznik prądu.
8. Jazda po torze MUSI odbywać się w kaskach, z zapiętymi pasami zarówno u kierowcy jak i ewentualnego pasażera (wyłącznie w czasie treningu i dryft taxi). W miarę możliwości w sportowym kombinezonie w przypadku kierowcy.
9. Jazda po torze bez kasku i zapiętych pasów spowoduje wykluczenie zawodnika wyproszenie z terenu zawodów.
10. Pojazdy w wersji cabrio podczas jazdy po torze MUSZ¡ mieć zamknięty dach.
11. W Drift Taxi mogą brać udział zawodnicy zakwalifikowani do TOP 32 zawodów
a. Drift Taxi czyli przejazd osób z publiczności w fotelu pasażera ma dystans 2 okrążenia po sekwencji zakrętów.
b. Kwota z drift taxi będzie podzielona równo po połowie między zawodnikiem (za okazaniem biletu) oraz organizatorem.
c. Cena biletu na Drift Taxi dla widza wynosi 50 zł (za 2 okrążenia)
12. Zabronione jest rozgrzewanie opon w miejscu na parkingu, jak i na torze. Dozwolone jest rozgrzewanie opon na powierzchni asfaltowej toru przy jednoczesnym przemieszczaniu się.
13. Przejazdy kwalifikacyjne i TOP 16 będzie oceniał zespół sędziowski.
14. Podczas sobotnich kwalifikacji zostanie wyłonionych 32 zawodników z najwyższą punktacją osiągniętą podczas przejazdów kwalifikacyjnych. Każdy z zawodników będzie miał przejazd próbny i 3 przejazdy punktowane. Punktacja z najlepszego przejazdu punktowanego danego zawodnika będzie użyta w celu określenia składu TOP 32.
15. W dniu zawodów 32 zakwalifikowanych zawodników weźmie udział w kwalifikacjach do TOP 16.
a. Przejazdy TOP 32, TOP 16, ćwierćfinały, półfinały oraz finał odbywają się parami (Tsuiso).
b. doboru par dokonuje się w następujący sposób: I miejsce – XVI miejsce, II – XV, III – XIV, IV – XIII, V – XII, VI – XI, VII – X, VIII – IX.zwycięzca każdej pary przechodzi do dalszych rozgrywek.
c. każda para zawodników, na każdym etapie rozgrywek wykonuje dwa przejazdy punktowane i jeden treningowy. W dwóch (punktowanych) przejazdach każdy kierowca raz „goni”, a raz „ucieka”.
d. O kolejności ustawienia do przejazdów decyduje miejsce w eliminacjach – pierwszy jedzie zawodnik wyżej rozstawiony.
e. O zwycięstwie w Tsuiso decyduje Zespół Sędziów.
f. W przypadku remisu przejazd jest powtarzany. Liczba powtórzeń jest nieograniczona.
16. Zawodnicy startują w zawodach na własną odpowiedzialność z pełną świadomością istnienia ryzyka utraty zdrowia lub życia. Organizator, władze i kierownictwo zawodów nie odpowiadają za szkody spowodowane przez zawodników wobec osób trzecich, jak również nie biorą na siebie odpowiedzialności za konsekwencje wypadków dla samych zawodników lub ich mienia.
17. Zgłoszenie zawodnika do zawodów i podpisanie oświadczenia o odpowiedzialności oznacza akceptację powyższego regulaminu.
Poniżej zamieszczam listę zawodników zgłoszonych do turnieju.
(...)
W celu dopisania na listę wysyłajcie zgłoszenia na priv do użytkownika butch według widocznego poniżej wzoru.
W związku z problemami technicznymi z wysyłaniem priv na forum można też zgłoszenie podesłać na maila: speed.club@vp.pl
Formularz zgłoszeniowy (pola wytłuszczone są obowiązkowe- formularz bez wypełnionych tych pól nie zostanie przyjęty)
Imię i nazwisko:
Pseudonim:
Wiek:
Adres:
Nr telefonu:
Adres e-mail:
Przynależność klubowa:
Twoje auto
Marka i model:
Pojemność silnika:
Moc:
Modyfikacje auta:
Twoi sponsorzy:
Sukcesy w sportach samochodowych:
Cele sportowe: