zlot BTS 2010

Relacje, fotki i inne sprawy dotyczące imprez nie tylko klubowych
MIRAS
Maniak forumowy
Posty: 1413
Rejestracja: 2008-01-22, 17:11
Lokalizacja: RYBNIK

zlot BTS 2010

Post autor: MIRAS »

jako ze trudno o miejsce na zlot myslę że będziemy musieli postarać się o zorganizowaniu imprezy w tym samym miejscu co zwykle chyba że sa inne propozycje
Ostatnio zmieniony 2014-06-30, 08:17 przez MIRAS, łącznie zmieniany 1 raz.
DAREX

Re: zlot BTS 2010

Post autor: DAREX »

MIRAS pisze:jako ze trudno o miejsce na zlot myslę że będziemy musieli postarać się o zorganizowaniu imprezy w tym samym miejscu co zwykle chyba że sa inne propozycje
Wg. mnie tam gdzie zawsze jest bardzo dobrze :)
Ludzie już się przyzwyczaili do tej miejscówy :)
Czorny
Zaawansowany forumowicz
Posty: 321
Rejestracja: 2008-08-31, 12:56
Lokalizacja: Pszów
Kontakt:

Post autor: Czorny »

też tak myśle,żeby zrobić w Rydułtowach,tylko musimy konkretnie podejść do organizacji i będzie git :wink:
Awatar użytkownika
DREE
Zaawansowany forumowicz
Posty: 558
Rejestracja: 2009-03-17, 11:31
Lokalizacja: Pszów

Post autor: DREE »

znajomi i nie tylko pytają sie wlasnie gdzie bedzie w tym roku zorganizowany zlot...wszyscy wspominali o Rydułtowach bo sie przyzwyczaili (tak jak Darex) napisal....jest jeszcze troche czasu lecz nie mozemy przyspac tylko zakasac rekawy i zorganizowac by wszystko bylo git. Jestem do dyspozycji...
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

w tym roku KA¯DY klubowicz musi sie zająć organizacją. No i priorytet to barierki wokol placu albo 5 razy wiecej opon niz mielismy.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Marcin
Site Admin
Posty: 4165
Rejestracja: 2007-09-30, 11:55
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Marcin »

Krzys pisze:w tym roku KA¯DY klubowicz musi sie zająć organizacją
I funkcje powinny być przydzielone jak najszybciej bo ostatnio to każdy tylko chciał mierzyć glebę, decybele i stać na bramce, a jak przyszło co do czego to rozpiździel był wszędzie.
Czyli:
funkcja, alternatywna osoba na zastępstwo w razie czego i kilku odpowiadających i podejmujących decyzję za wszystko :!!!
Aby był porządek na każdym dziale.
Obrazek

A to wszystko wina admina ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

i w tym roku nie bedzie tyle konkurencji co w zeszlym bo sie nie wyrabiamy. I nagroda tylko za 1 miejsce a nie za 3.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Pablo

Post autor: Pablo »

Krzys pisze:5 razy wiecej opon niz mielismy.
To sie da zalatwic tylko trzeba miec jakis transprt a nie ze wieczorem jedziemy z mala przyczepka na szybko
Krzys pisze:I nagroda tylko za 1 miejsce a nie za 3.
¯eby to smiesznie nie wygladalo to proponuje za 2 miejsce kubek a za 3 smycz czy cos w tym stylu zeby nie bylo pozniej ze jestesmy skapi i zalujemy na nagrody a pare tych kubkow czy smyczy to nei jest duzy wydatek
Awatar użytkownika
Przygoda
Maniak forumowy
Posty: 3297
Rejestracja: 2007-07-01, 21:58
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Przygoda »

co do nagrod to tak jak Pablo napisał za 2 i 3 miejsce jakis upominek w postaci smyczy i kubka mozna dac w koncu to niebedzie az taki duzy koszt

co do opon i barierek ... lepsze zdecydowanie beda barierki jesli bedzie mozliwosc zalatwienia kilkanascie sztuk... opony sie niesprawdza nawet jak ich bedzie 200 sztuk

jesli chodzi o podzial kto czym ma sie zajac to dobrze to zrobic wczesniej ... ja moge sie zajac bezpieczenstwem ale na troche iinych zasadach niz w zeszlym roku bo to calkowicie niewypalilo ... ale o tym najpierw porozmawiam z Mirasem jak ja bym to widział
Obrazek

było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i :)
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

proponuje zrobic jakies zebranie na czacie ktory mamy na forum. Sprawnie to tam wszystko dziala i szybko wiadomo o co chodzi. I najwazniejsze rzeczy spisac.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
DREE
Zaawansowany forumowicz
Posty: 558
Rejestracja: 2009-03-17, 11:31
Lokalizacja: Pszów

Post autor: DREE »

Krzys piszesz ze nie wyrabiamy sie...jesli by zaangazowaly sie w organizacje i obsade zlotu wszyscy klubowicze to nie byloby z tym problemu-ale to jest moje zdanie,nie kazdy musi sie z nim zgadzac :mrgreen:
Awatar użytkownika
djmario
Site Admin
Posty: 1829
Rejestracja: 2009-06-23, 07:33
Lokalizacja: Dolce & Gabbana
Kontakt:

Post autor: djmario »

dokładnie, zebranie i omowic najwazniejsze kwestie, ja oczywiscie jestem w stanie pomoc w miare moich mozliwosci, czekam na liste funcji do obsadzenia.

Jezeli chodzi o konkursy to zrobic 3, 4 ale naprawde konkretne zeby nie bawic sie w naciaganie.
Nagrody, kazdy przyjezdza po to zeby zajac miejsce na pudle, wiec moim zdaniem nawet drobna rzecz ucieszy zdobywce 2 czy 3 miejsca, i dyplom tez by sie przydal dla kazdego, zeby mogl czasami zerknac i pokazac innym ze byl na super zlocie i zajal tam punktowane miejsce.

Bezpieczenstwo przedewszystkim, nie moze byc tak jak w tamtym roku, bylem , widzialem :evil: :evil: , nie bylem jeszcze wtedy klubowiczem a jednak nie bardzo mi sie to podobalo, ze masa ludzi wlazila prawie pod kola, i chodzi mi tez o kierowcow co po niektorych.
Piwko czy wodeczke mozna chlapnac ale koniecznie o 8 rano :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Obrazek
Obrazek
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany :P
DAREX

Post autor: DAREX »

Dawid pisze:Krzys piszesz ze nie wyrabiamy sie...jesli by zaangazowaly sie w organizacje i obsade zlotu wszyscy klubowicze to nie byloby z tym problemu-ale to jest moje zdanie,nie kazdy musi sie z nim zgadzac :mrgreen:
Z tym się zgodzę w 100%!
Sytuacja znając życie będzie taka jak w zeszłym roku na początku 10000chętnych, a wszystko wyjdzie jak zwykle na zlocie że nie które osoby są w jury 2-3 konkurencjach na raz pfff :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Admin
Site Admin
Posty: 1275
Rejestracja: 2007-02-20, 18:51

Post autor: Admin »

jeżeli by sie dało załatwić barierki to było by super, mniej problemów i lepiej to wygląda, jak będą załatwione to i ich transport bez problemu się znajdzie,

ja bym chciał aby w tym roku się znalazło coś takiego jak plakietki organizator ale nie takie wielkosci wizytówki tylko takia wielkości połowy kartki A5 z grafiką taką jak na plakacie, na smyczy BTS :) dla każdego, kto zajmie się organizacją. W taki sam sposób dyplomy :)

dodatkowo trzeba by było osobę lub osoby które by zajeły się sprawdzaniem/ dostarczaniem rzeczy na poszczególne punkty takie jak bramka, ochrona, ustawianie itp.

trza tez maszt na naszą flagę aby widać ją było z daleka :)

myślę ze ze 2-3 prepaidy by sie przydały zamiast tych walkie-talkie :)

Jeżeli zostały jakieś kalendarze to tez fajnie by bylo wrzucic do puli nagród.

:mrgreen: BTS zgubił mi w zeszłym roku miarke :mrgreen: do dzisiaj nie odtymałem rekompensaty za stratę :573:
Awatar użytkownika
djmario
Site Admin
Posty: 1829
Rejestracja: 2009-06-23, 07:33
Lokalizacja: Dolce & Gabbana
Kontakt:

Post autor: djmario »

a gdyby tak nasz zlot zrobic na płycie lotniska na Muchowcu co wy na to nie wiem jakie sa tam stawki i jakby to wygladalo ale zawze mozna sie dowiedziec, terenu sporo i lokalizacja tez wporzadku, tylko pasowałoby juz teraz tam podskoczyc lub wystosowac jakies pismo do nich o mozliwosc zorganizowania tego typu imprezy, sponsorzy tez pewnie by sie znalezli jezeli by sie dowiedzieli o miejscu organizacji, centrum Ślaska to i ludzi by było znacznie wiecej , a sponsorom przecież o to chodzi, czyż nie mam racji????
Latać bokiem to jo lubia wtedy w nosie sobie dłubia
Obrazek
Obrazek
Chroń mnie Boże przed mym samym bo pod maską mam barany :P
ODPOWIEDZ