Czyli wszystko o akcyzie, podatkach, ubezpieczeniach, prawie drogowym, porównania modeli, czy warto kupić BMW Exx, gadżety, ciekawostki, historia,nowości itp.
sikorka15 pisze:2. Mi wszystkie 3 nie trzymaja woda dostaje sie do srodka i sie progi utleniaja. Na jednym mi juz rdza wyszla i musialem zaprawke robic.
uszczelka to guma ktora sie starzeje, parcieje itd.
Co to za problem uszczelke wymienic ?
to jest wada dla ciebie bo dla mnie poprostu wplyw czasu na czesc ?
Konserwujesz uszczelki przed zima ? Czy tak jak wiekszosc polakow przypomnisz sobie o nich jak je wyrwiesz na mrozie przy otwieraniu drzwi...
sikorka15 pisze:2. Mi wszystkie 3 nie trzymaja woda dostaje sie do srodka i sie progi utleniaja. Na jednym mi juz rdza wyszla i musialem zaprawke robic.
uszczelka to guma ktora sie starzeje, parcieje itd.
Co to za problem uszczelke wymienic ?
to jest wada dla ciebie bo dla mnie poprostu wplyw czasu na czesc ?
Konserwujesz uszczelki przed zima ? Czy tak jak wiekszosc polakow przypomnisz sobie o nich jak je wyrwiesz na mrozie przy otwieraniu drzwi...
Wszystko mozna wymienic Primo nawet silnik tak jak ja mowiac ze sie zuzyl?
Kwestia tego co sie psuje czesciej niz powinno.
Mam golfa ktory ma 18 lat i w nim jakos nic nie przecieka(10 lat jezdzil w polsce). Chlopak sie pytal czy przecieka. Wiec mu poprostu napisalem ze przecieka bo tak sie dzieje u mnie. Masz racje mozliwe ze byl ten samochod zle exploatowany przez poprzedniego wlasciciela. Samochod jest z Belgi gdzie zimy sa lagodne wiec raczej odpada wersja ze w zime przymarzly i ktos je urwal
To auto ma masę problemów, które są irytujące. Ale wszystko jest na necie już opisane. Ja póki co mam więcej problemów z tym autem niż z francuzem którego miałem wcześniej.
Frost pisze:To auto ma masę problemów, które są irytujące. Ale wszystko jest na necie już opisane. Ja póki co mam więcej problemów z tym autem niż z francuzem którego miałem wcześniej.
podaj w takim razie co gnębi twój egzemplarz ? Skoro nawet francuza niby przebija ?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
E46 320d M47. Swoje dałem niestety. Auto się bardzo ładnie prezentuje, no ale niestety póki co jest poniżej moich oczekiwań (może za dużo wymagam od 15letniego auta). Auto przestało palić, paliwo cofa się do baku po postoju. Po założeniu zaworka zwrotnego zaczęło zapalać, jeździ ale po zagrzaniu się przy ok. 1,7k obrotów zaczyna żabki robić delikatne. Nonstop dręczą go jakieś pierdoły typu mata pasażera, jak nie mata to teraz kostka pod siedzeniem pasażera. O innych nie wspomnę. Coś wpada w wibracje przed 2k RPM i strasznie mnie to irytuje. Ogólnie auto ma 136km, czuć je tylko na dwóch pierwszych biegach, potem auto jakoś nie idzie, albo mam dziwne uczucie. Wcześniej miałem Clio 2 FL 1,5DCI, które niestety zniszczył mi grad. Miało tylko 65km ale sprawiało wrażenie bardziej zrywnego autka. No i nie miałem z nim w ogóle problemów. Tu niestety nie mogę tego samego powiedzieć. Auto lubię, podoba mi się, ale nikt mi nie wmówi, że niemieckie auta są niezawodne itp.
nikt tu nie polecił przed lifta w 2.0d , a ty zaczynasz temat o nim... generalnie masz problem z motorem ktorego nie umiesz rozwiazac i jedziesz po marce... 15 letni diesel, ile tam masz przebiegu i to co Mystic moze podaj cene... Podjedz na kompa, hamownie usun usterke i ciesz sie jazda... Mata pasazera renualt chyba do dzisiaj niewie co to jest... Smiesza mnie takie wypowiedzi nic konkretnego nie napisales masz problem z silnikiem, poszukaj dobrego mechanika i to zrób... Kupiles 15 letnie auto ciekawe z jakiego zrodla cos nie chodzi i juz auto do dupy i irytuje...
Polecam nastepne auto typu spark z salonu bez problemu bedzie...
Piszę o tym co mam, a nie o tym co ktoś poleca lub nie. Nie umiem rozwiązać bo to problem nietypowy (musi się zrobić ciepło, żeby zrzucić zawór) i póki co nikt nie postawił konkretnej diagnozy. Komputer mam, samemu potrafię sobie posprawdzać podstawowe rzeczy. Co ma Renault do maty pasażera? Samochód oceniam obiektywnie jako użytkownik a nie jako fanboy. Problem nie jest z samym silnikiem, tylko z cofającym się paliwem. Mechanika nie znam wartego polecenia, bo wszystko zawsze naprawiam samemu z ojcem. Ja nie piszę, że auto jest do dupy czy coś, tylko, że ma powtarzające się problemy, które mnie irytują. Nie wiem skąd wyciągasz takie wnioski.
Ostatnio zmieniony 2013-03-29, 23:13 przez Frost, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyjedz do Darexa z odpowiednia iloscia gotowki to problemy z silnikiem znikna.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Ziomqq pytal o diesele wiec wypowiedz frosta wydaje sie byc uzyteczna. Tez posiadam wlasnie ten nieszczesny silnik m47 i nikomu bym go nie polecil.
A co do mitow jeszcze o e46 to chyba z 5 osob z forum chce robic w te lato wymiane gum tuleji od mocowania dyfra bo stuka. A jak sie nie zrobi to robi dziure w podlodze co raczej nie powinno byc spotykane
sikorka15 pisze:Ziomqq pytal o diesele wiec wypowiedz frosta wydaje sie byc uzyteczna. Tez posiadam wlasnie ten nieszczesny silnik m47 i nikomu bym go nie polecil.
A co do mitow jeszcze o e46 to chyba z 5 osob z forum chce robic w te lato wymiane gum tuleji od mocowania dyfra bo stuka. A jak sie nie zrobi to robi dziure w podlodze co raczej nie powinno byc spotykane
tuleje metalowo gumowe ? i co w innych autach sie nie zuzywaja... Normalnie czesc ktora sie wymienia, moglbys tak pisac jakby ci co 20tys strzelala i byla do wymiany... a to ze podloge wyrywa ,dyfer szarpie bez zadnego tlumienia bo sie dlugo jezdzi pratycznie bez tuleji to niewiem co cie dziwi w takich zniszczeniach... Polecam poczytac troche o eksploatacji auto skoro wymiana tuleji to dla was jakas wada wynikajaca z bledu producenta...