Czyli wszystko o akcyzie, podatkach, ubezpieczeniach, prawie drogowym, porównania modeli, czy warto kupić BMW Exx, gadżety, ciekawostki, historia,nowości itp.
Witam. Po dłuższej nieobecności na forum wracam i przymierzam się do zakupu BMW serii 5 e60. Patrzyłem na mniejsze serii 3 ale wyposażenie niestety mnie nie zadowala, ponieważ deska jest pusta. Więc wybór padł na 5 serie e60. Z tym mam również kilka pytań. Skrzynia jaka wchodzi w grę to tylko automat. Co do silnika nie wiem jaki będzie lepszy czy benzyna czy diesel, głównie jeżdżę po mieście a w dieslu jest ten DPF filtr a mam z nim złe wspomnienia w maździe 6. Moja pytania to głównie o skrzynie jak ten automat daje rade, czy jest awaryjny jak w przypadku audi b7 gdzie jest to dsg, jaka pojemność silnika, żeby oczywiście w miarę był ekonomiczny. Co do rdzy mam nadzieje, że tak nie łapie jak mercedesy clk i najważniejsze czy za 40tyś kupię ten model w dobrym stanie, bezwypadkowy, i nie tzw, skarbonka bez dna. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
Tez sie przymierzam do zakupu tego samochodu. Ja proponowalbym 530d chyba ze interesuje cie wieksza moc to 535d. Ogladalem ostatnio w mikolowie za 31 tys wyhaczylem taka ladna sztuke. Prawie full opcja i silnik podobno igla calkiem wporzadku byl ten interes 210tys przebieg. Duzo zalezy od roku. 2003-2004 chodza po 30-35 tys. za 40+ powinienes kupic jakis 2006. Bo te po lifcie w full opcjach to juza jest 60 +. Chyba ze interesuje cie kombi. To kombi kupisz za smieszne pieniadze . ostatnio ogladalem biale kombi w full opcji bananowa skora za 27 tys z 2006 roku. No ale sedan to sedan jednak bo mi kombi sie osobicie wogole nie podoba Plus jak pytasz o skrzynie to 80% e60 wychodzilo w automacie. Ja chcialem znalesc manual i bardzo ciezko cos dobergo znalesc. A w automacie to prawie wszystkie.
Co do skrzyni moge ci powiedziec tylko tyle ze znajomy moj ma i poki co jeszcze mu sie w niej nic nie psulo 530d
Jednak ja jak bym kupowal to chcialbym sobie sam sprowadzic cos pewnego. Jest taki handlarz co sprowadza i powiedzial mi ze za okolo 40tys sprowadzi mi od 1 wlasciciela serwisowana. Tylko raczej taka starsza niz 2006.
sikorka o śmiesznych cenach pisze... ale o aucie powypadkowym piszesz?
Jeśli ktoś chce kolega ma ładną e60 do sprzedania z Jastrzębia, ale na pewno nie za 35000zł
podesle mu sms-a zeby napisał mi rok i więcej informacji, jest to 530d, przebieg sprawdzałem mu z kluczyka ok 240 tys km
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Pierwsze 3 samochody wziete z allegro. Bez szukania jakiejs dobrej okazji. Nie chce sie znikim tu klocic ani nic. Grzecznie zapytam. Pazura ile trzeba dac za e60 z 2003 roku z wmiare dobrym wyposazeniem?:)
Pierwsze 3 samochody wziete z allegro. Bez szukania jakiejs dobrej okazji. Nie chce sie znikim tu klocic ani nic. Grzecznie zapytam. Pazura ile trzeba dac za e60 z 2003 roku z wmiare dobrym wyposazeniem?:)
Napewno za te pieniążki te samochody maja te niecałe 200tys przebiegu
sprowadzone i po 10 latach ma 181tys ? 18tys km na rok ? diesel w Niemczech ?
Pierwsze 3 samochody wziete z allegro. Bez szukania jakiejs dobrej okazji. Nie chce sie znikim tu klocic ani nic. Grzecznie zapytam. Pazura ile trzeba dac za e60 z 2003 roku z wmiare dobrym wyposazeniem?:)
Lepiej przepłacić raz przy zakupie niż dokładać co miesiąc i nie jeździć autem bo ciągle stoi na warsztacie
Ale każdy robi jak uważa... Ja bym jednak i tak pozostał przy opcji e91 bo koszty utrzymania w e60 niszczą wszystko To jeszcze nie jest samochód na naszą kieszeń
Przeciez przebieg mozesz sprawdzic czy oryginalny jest. Ponadto nie twierdze ze maja taki przebieg wrzucilem przykladowe aukcje. Bo na 90 % takich nie maja. Ale wiekszosc e60 nie ma oryginalnego przebiegu.
Nie wiem moze tylko mi sie wydaje ze e 60 poszly tak strasznie w dol. Jak ja kupowalem moje e46 to e60 staly 70tys i w gore a teraz za 35 mozna kupic.
Wiesz Tomek tu masz racje lepiej kupic cos porzadnego. Ale nigdy nie masz pewnosci ze jak przeplacisz i dasz te 10 tys wiecej to kupisz cos porzadnego. Czesto ceny nie sa adekwatne do stanu technicznego autka. Mozesz przeplacic i miec skarbonke bez dna. A mozesz kupic tanio i nic nie dokladac ani zlotowki
popatrz na porzadne e46 w coupe z dobra felga i 3.0d trzeba dać 35-40tys.
a e60 to seria wyzej,piatka to juz klasa premium i z tym samym motorem wypasem ma kosztowac tyle samo co e46 ?
Czemu nie kupiles e46 za 7 tys skoro chodza po tyle...
Bo ja jak kupowalem moje e46 to najtansze byly po 18-19 tys.
Primo zas nie przesadzaj ze za 7 tys kupisz 320d? Nawet w najgorszym mozliwym wyposazeniu. Jesli taka masz oczywiscie nie rozbita albo znasz kogos kto ma na sprzedaz chetnie kupie .
Ja tylko sledze po ile stoja te auta. Jeszcze w zeszle wakacje na allegro nie bylo ani jednej sztuki z poczatku seri czyli 2003r. ponizej 42 tys. Teraz odpalisz sobie allegro. Wpiszesz 530d e60 do 40 tys zl. I masz juz calkiem przyjemne samochody
Primo nie ma co ukrywac ze e 60 z 2003 roku ma juz 10 lat. Czyli nie jest pierwszej czy 2 mlodosci. I ma przebiegu 250 tys + . Wiec chyba juz dosyc sporo stracily te samochody na wartosci w szczegolnosci ze wiekszosc uzytkownikow e60 przezuca sie pewnie na f10 czy f11.
Mysle ze dalsze drazenie tego tematu jest bezsensowne. Kazdy kto bedzie mial ochote odpali sobie allegro i sam oceni ile warte sa te samochody na dzien dzisiejszy.
Hmm do 40 tysięcy kupisz E60 ,ale raczej nie licz na to, że będzie to igła
Niestety czasem do lepszej sztuki trzeba dołożyć, chociaż nie zawsze idzie to w parze ze stanem samochodu.
A co do przedmówców to racja ... drogie w utrzymaniu jest E60 - chociaż nie powiem samej bardzo mi się podoba i chciałabym kiedyś kupić, ale E90 jest również niczego sobie mimo, że to klasa niżej ... a można fajną sztukę wyhaczyć