[E36] Zakup i wszystkie potrzebne informacje o BMW E36

Czyli wszystko o akcyzie, podatkach, ubezpieczeniach, prawie drogowym, porównania modeli, czy warto kupić BMW Exx, gadżety, ciekawostki, historia,nowości itp.
KOPARA
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2013-08-04, 19:37
Lokalizacja: Bytom

[E36] Zakup i wszystkie potrzebne informacje o BMW E36

Post autor: KOPARA »

Witka

Mam pare pytań do szanownych kolegów :)
Planuje zakup bmw e36 najlepiej coupe oglądam dużo ogłoszeń ale jestem zielony gdyż wcześniej śmigałem vectra .. Na co powinienem zwracać uwage ? Zauważyłem że silniki są 2.0 z Vanosen i bez o co kaman konkretniej ? Jak jest w przypadku szpery jedni nie maja inni pisza 25% inni 75% czy wg jest potrzebna szpera ? no i jaki silniczek najlepszy ( oprucz tego że największy :P ) 1.6 odpada napewno .. myślałem nad 2.0 150km tam jest jak sie nie myle, i jak te silniczki znoszą LPG ? Najbardziej słabe punkty blachy widziałen na tablicy to dużo ma progi zjedzone ale bd szukał czegoś zdrowego .. wszystkie cenne info sie przydadzą :)

Jeśli temat w złym dziale prosze o przeniesienie i z góry dziękuje za wyrozumiałość i pomoc :)

Pozdro
"Im wolniej jedziesz ... tym dłużej Cie widzą"
tyci99097
Małopiszący
Posty: 4
Rejestracja: 2013-10-31, 13:07
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: tyci99097 »

Posiadam 2.0 150km bez vanosa z 1991 roku i powiem Ci tak jeśli auto jest na bieżąco robione to nie ma do czego się czepiać podstawowe wady to maglownica chyba najczęstrzy przypadek, sprawdź czy działa poprawnie pompa woda i czy nie grzeje się (poziom płynu musi być).
Dobrze trzeba sprawdzić blachę progi,nadkola,podłoga jak ma gaz to i podłoga w bagażniku, według mnie dużo lepszym wyborem jest r6 bez vanosa może nie ma szału od zera ale od 3,5-4 tyś już to żwawo jeździ jednak lepszy wybór to 2,5 lub 2,8.
Co do gazu to jeśli ktoś dobrze założy na dobrych podzespołach to będzie ok.
Ja kupiłem za 5,5k zł i powiem że nie warto było teraz go remontuję, warto rozglądać się za autem którę zaczyna się od 9 tyś wzwyż.
ODPOWIEDZ