Moje autko za nie dlugo czeka wyjazd na Chorwację,minimum 2500tys kilometrów łacznie.
Wiadomo jakie tam panują temperatury i stad pytanie.Jeżeli uklad chłodzenie by nie domagał czy wspomaga go w takim przypadku wentylator klimy?Gdzies mi to migneło przed oczami ale wole sie upewnic
Pompe wody mam po wymienie,tak samo jest z termostatem i wiskiem,wiec problemów niepowinno byc ale lepiej dmuchac na zimne
[E39] Uklad chłodzenia
[E39] Uklad chłodzenia
[you] uważaj na przejeździe bo Mroziu jedzie
wisco wspomaga chlodnice ( mozna powiedziec ze ono trzyma temp silnika w "pionie" ) - nigdy nie odpalil mi sie wiatrak od klimy - bez wlaczonej klimy...chociaz moze jest takie cos i nawet nie wiedzialem...szukalem opisu na WDS ale zaden na www nie dziala wiec sie nie upewnie
skoro masz wszystko zrobione - to warto zerknac na dol chlodnicy ( sciagnac oslony przednie i zerknac na spod ) przy tak dlugich trasach jedyne ryzyko teraz to napuchnieta chlodnica
2500 km to warto to sprawdzic - wywalic liscie ktore tam zalegaja itd - plus polecam jazde na tescie numer 7....mnie juz kiedys uratowal silnik
[EDIT]
dobra zlanazlem
pojedynczy vanos - brak wspomagania elektrycznym...a przynajmniej nie znalazlem zadnej wzmianki o tym...
przy podwojnym vanosie jest opis odnosnie czujnika na wyjsciu chlodnicy ktory niby uruchamia ten elektryczny wiatrak
Coolant Temperature Sensor at Radiator Outlet
This temperature sensor is fitted in the outlet hose of the radiator and registers the coolant temperature after it flows out of the radiator.
The coolant temperature at the radiator outlet serves the purpose of driving the electric fan.
skoro masz wszystko zrobione - to warto zerknac na dol chlodnicy ( sciagnac oslony przednie i zerknac na spod ) przy tak dlugich trasach jedyne ryzyko teraz to napuchnieta chlodnica
2500 km to warto to sprawdzic - wywalic liscie ktore tam zalegaja itd - plus polecam jazde na tescie numer 7....mnie juz kiedys uratowal silnik
[EDIT]
dobra zlanazlem
pojedynczy vanos - brak wspomagania elektrycznym...a przynajmniej nie znalazlem zadnej wzmianki o tym...
przy podwojnym vanosie jest opis odnosnie czujnika na wyjsciu chlodnicy ktory niby uruchamia ten elektryczny wiatrak
Coolant Temperature Sensor at Radiator Outlet
This temperature sensor is fitted in the outlet hose of the radiator and registers the coolant temperature after it flows out of the radiator.
The coolant temperature at the radiator outlet serves the purpose of driving the electric fan.
...tak znowu sie czepiam...