[E36] bmw 325tds.
Silnika diesla z racji zasady swojego działania wykonywane są z materiałów wyższej jakości niż silniki benzynowe, są też silnikami niżejobrotowymi i często mniej wysilonymi więc nie widzę problemu z kupnem diesla w tym wieku.adamwsb pisze:zgadzam sie poniewaz sa to juz troche dojechane silniki i dosyc awaryjne jak chodzi o TDSzawias pisze:no zrobisz jak uwazasz , ja napewno bym nie Kupil 10-12letniego auta w Turbo dieslu
Wiem co pisze bo sam jeżdżę od 3 lat dieslem z 89 roku i ani razu mnie nie zawiódł. Nakręciłem nim 40kkm, a poprzednicy - tego nikt nie wie. W każdym bądź razie na liczniku jest 200kkm i uważam, że to dopiero połowa
Czy możesz napisać coś więcej na temat awaryjności TDSa?
Jestem ciekaw bo sam szykuje się do takiego zakupu.
no ja mam akurat najsłabszą wersje Tds-a 1.8 ale daje rady czy w trasie czy w mieście nie narzekam wiadomo do ścigania sie nie nadaje i nie jest do tego celu zrobiony ale to kwestia przyzwyczajenia
co do awaryjności to na razie nie miałem większej usterki jedynie świece padły przy kupnie trzeba zwrócić uwage na pąpe wtryskową czy gdzieś nie cieknie bo koszt naprawy spory
co do awaryjności to na razie nie miałem większej usterki jedynie świece padły przy kupnie trzeba zwrócić uwage na pąpe wtryskową czy gdzieś nie cieknie bo koszt naprawy spory
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
znam przynajmniej 4 osoby co mialy 2,5 tdsa , chodza/chodzili jak ta lala, no moze 318 w dieslu sie wyplula ale koles nie szanowal . Nawet u nas w klubie jest jedna 2,5 tds chyba z 94 roku i juz dlugo jezdzi, co roku daje mu w piec i ladnie silniczek klekoce wkoncu 6garow , a m50 2.0 ma znim problem ...
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
jeżeli chodzi o BMW TDS to polecam te strone ja tam jestem i pare ciekawych żeczy można sie dowiedzieć w tym na co zwracać uwage przy kupnie TDS-a polecam
http://www.bmw-tds.pl//index.php
http://www.bmw-tds.pl//index.php
Jezeli auto ma nakrecone ok 400 tyś a tyle u nas tds-y maja to trzeba się liczyć z :
1) naprawa pompy wtryskowej ( nastawnik pompy odpowiada za falowanie obr)
2)wymiana rozrządu bo pewnie jest juz rozciągnięty
3) Unikałbym egzemplarzy z nivo bo to kosztowne ( sam to przerabiałem )
4) dość często psuje się pompa w zbiorniku paliwa koszt ok 400 zł
5) trzeba też popatrzeć na turbinę ale ja akurat tego problemu sie miałem
1) naprawa pompy wtryskowej ( nastawnik pompy odpowiada za falowanie obr)
2)wymiana rozrządu bo pewnie jest juz rozciągnięty
3) Unikałbym egzemplarzy z nivo bo to kosztowne ( sam to przerabiałem )
4) dość często psuje się pompa w zbiorniku paliwa koszt ok 400 zł
5) trzeba też popatrzeć na turbinę ale ja akurat tego problemu sie miałem