Strona 1 z 2

[E46] E46 318 99r

: 2012-05-24, 16:04
autor: Armanl
Witam mam okazje kupna 3er e46 99r sedan 318 i interesuje mnie wasza opinia na temat silnika 105 KM (77 kW) bezyna i jak sie bedzie sprawowala na nowym LPG w sekwencji.

: 2012-05-24, 18:35
autor: PRIMO
jak masz zamiar gazowac auto to daruj sobie taki silnik... Kup cos 6 cylindrowego bo E46 z tym silnikiem sie meczy i duzo pali... poszukaj 2.5 170km albo ta 192km ;) pozdrawiam

: 2012-05-24, 18:48
autor: KoNiK
lepiej tą 170KM mniej wyżyłowana to mniej jej gaz zaszkodzi

: 2012-05-24, 22:18
autor: Armanl
z tym ze do 170km R6 sekwencja 3000zl+ :> a potrzebne mi jest auto na dluzsze trasy :) do pokonywania 40km dziennie max :) obecna e36 qp za 6tys chce sprzedac i wlasnie e46 wchodzi w gre.

Re: E46 318 99r

: 2012-05-25, 13:55
autor: luki e 46
Armanl pisze:Witam mam okazje kupna 3er e46 99r sedan 318 i interesuje mnie wasza opinia na temat silnika 105 KM (77 kW) bezyna i jak sie bedzie sprawowala na nowym LPG w sekwencji.
Mam taką.Jesli chodzi o instalkę LPG to motor dobrze znosi pracę na gazie.Co do spalania,koledzy mają rację autko pali 10l/100km co do tych 105KM to taka zdechlinka :mrgreen: .Jest tego jeden PLUS,wolniej zużywają się podzespoły napędowe(dyfer itp).Jeśli nie chcesz szalec autko na trasie zbiera się elegancko.Po mieście mniej zrywne.Jeśli chcesz zobaczyć na LIVE to zapraszam do jastrzębia :wink:

: 2012-06-28, 22:23
autor: RAVEN
Ja mam wersję 87 kW z sekwencyjnym gazem ;] żadnych problemów Auto się ładnie zbiera
i spalanie całkiem ok ;]

: 2012-06-28, 22:27
autor: Moloch
1,8 to silnik do kosiarki a nie do auta ważącego prawie 1,5 tony... podaruj sobie taki silnik w takim aucie

: 2012-06-28, 22:31
autor: Krisstoff
Rev3n pisze:Ja mam wersję 87 kW z sekwencyjnym gazem ;] żadnych problemów Auto się ładnie zbiera
Ładnie zbiera? Dobry żart... Miałem e46 z takim silnikiem. Teraz mam diesla ale jak by była okazja to od razu zmieniam na R6 benzynę

: 2012-06-28, 23:35
autor: Ząbiak
Moloch pisze:1,8 to silnik do kosiarki a nie do auta ważącego prawie 1,5 tony... podaruj sobie taki silnik w takim aucie
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Moja ma silnik 1.8 (115 KM). Oczywiście ze startu spod świateł z 2.2 i wzwyż nie ma szans. No ale jeśli ktoś tylko pragnie być mistrzem prostej to oczywiście masz rację... nie ten silnik.
Nie chcę się chwalić, bo nie chce :roll: ale już nie jednemu mocniejszemu lub lżejszemu autku nie udało się mi odejść lub mnie wyprzedzić na krętych drogach. Ja uważam że kierowca
się liczy a nie samochód. Z resztą nie ważne. Skoro producent taki silnik montował no to chyba jakoś się sprawdza. Oczywiście w kwestiach gazu się nie wypowiadam bo:
1. nie mam żadnego doświadczenia i styczności
2. znieważenie... silnika, BMW, itp. gazem... no to dla mnie jakaś porażka !!! ( jak za dużo pali to kup ropniaka i już....)
Oczywiście to tylko moja opinia :wink:

Pozdrawiam Wszystkich.

: 2012-06-29, 08:37
autor: PRIMO
Ząbiak pisze:
Moloch pisze:1,8 to silnik do kosiarki a nie do auta ważącego prawie 1,5 tony... podaruj sobie taki silnik w takim aucie
Pozwolę się z Tobą nie zgodzić. Moja ma silnik 1.8 (115 KM). Oczywiście ze startu spod świateł z 2.2 i wzwyż nie ma szans. No ale jeśli ktoś tylko pragnie być mistrzem prostej to oczywiście masz rację... nie ten silnik.
Nie chcę się chwalić, bo nie chce :roll: ale już nie jednemu mocniejszemu lub lżejszemu autku nie udało się mi odejść lub mnie wyprzedzić na krętych drogach. Ja uważam że kierowca
się liczy a nie samochód. Z resztą nie ważne. Skoro producent taki silnik montował no to chyba jakoś się sprawdza. Oczywiście w kwestiach gazu się nie wypowiadam bo:
1. nie mam żadnego doświadczenia i styczności
2. znieważenie... silnika, BMW, itp. gazem... no to dla mnie jakaś porażka !!! ( jak za dużo pali to kup ropniaka i już....)
Oczywiście to tylko moja opinia :wink:

Pozdrawiam Wszystkich.
Jedziles kiedys R6 z BMW ? niewazne czy diesel czy benzyna ? obstawiam ze nie, bo jesli by bylo inaczej to bys tak nie pisal z fascynacja nad 1.9 r4

: 2012-06-29, 12:26
autor: Ząbiak
:roll: Drobna rada z mojej strony... Nie chodź do kasyna, widać obstawianie nie jest Twoją mocną stroną :twisted:

Jeździłem chyba każdym silnikiem wliczając w to E36 i E46 M3. Dla mnie ważne czy diesel czy benzyna. Ludzie wybierają ropniaki nie czarujmy się ze względów finansowych i tyle.
Poza tym przeczytaj jeszcze raz co napisałem (może ze zrozumieniem).

Czy z fascynacją??? tego nie wiem. Jestem zadowolony z tego silnika.

P.S

jak już to 1.8 R4


OK. Ja już skończyłem bo uważam że trochę odbiegliśmy od tematu. Na forach wnerwia mnie to że użytkownicy sprzeczają się o rzeczy kompletnie nie związane z tematem.

: 2012-06-29, 13:43
autor: Krisstoff
Ząbiak pisze:P.S

jak już to 1.8 R4
1895 czyli 1,9

: 2012-06-29, 20:28
autor: Ząbiak
Armanl pytał o E46 99r. 318 więc masz rację to 1895ccm czyli 1,9

A ja pisałem o mojej E46 05r. 316 a w niej jest silnik 1796ccm czyli 1.8

: 2012-06-29, 20:40
autor: dave
Tutaj się liczy dużo koni przynajmniej 10 cali z tyłu i negatyw he he a ty te wszystkie autka zrobisz swoją 316 czy tam 1.9 :bmw:

: 2012-06-29, 21:16
autor: Moloch
ile 115 koni? i kogo objeżdżasz? Chyba fiesty na gaz, bo przypadkowy rodzinny zamochód wystarczy że będzie to jakieś 1,9 tdi i zrobi cię jak będzie chciało. Ale nie mówimy to o mistrzach prostej czy czymkolwiek takim, chodzi o to że jadąć w trasę pełnym autem powiedzmy 4 ludzi + bagażnik do pełna jestem przekonany że jestem w stanie spalić mniej moim 323 niż ty tym 318, bo jak wiadomo będziesz go musiał trzymać raz że na wyższych obrotach to z dużo większym gazem... Nie mam racji? ja już się przekonałem co do tego... Bo 323 spalam na trasie mniej niż ISą a ona miała 140 koni