Strona 1 z 1
E36 a felgi e39
: 2013-07-26, 13:12
autor: Matizo
Witam zakupiłem do mojej e36 felgi , ktore jezdzily niby w e39
po zalozeniu kol mam bicia na kierownicy i poczas hamowania , okazalo sie ze musze zakupic pierscienie centrujace, bylo by wszystko ok jezeli okazuje sie ze takich nie ma !
moja piasta ma 72.5/6 ( roznie to podaja ) a zeby felga weszla z e39 wystarczy 74,1 jednak na te felgi wchodzi rozmiar 76 , czy to mozliwe ? jak rozwiazac taki problem ?
: 2013-07-26, 14:34
autor: BeleX
ja mam felgi w E39 ktore maja otwor centrujacy 79.1 i zakupilem pierscienie na 74.1 bez problemow
trzeba poszukac na allegro - tam maja wszystkie rozmiary - nawet na zamowienei za grosze zrobia
spokojnie kupisz takie pierscienie...tylko trzeba dokladnie znac wymiar otworu...
co to za felgi ?
: 2013-07-26, 20:01
autor: GERMAN
: 2013-07-27, 06:39
autor: Matizo
rzeczywiscie sa przepraszam za zamieszanie i kłopot , po 1 szukałem w obrebie 10km ode mnie niby mial koles w mikołowie ale sie okazało ze nie ma , i ogolnie jeszcze sa za bielsko biała
bardzo przepraszam za kłopot i dzieki
German pierwszy link to 74,1 na 72,5 a ja potrzeboje z 76,1 na 72,5
ale i tak dzieki
: 2013-07-27, 16:37
autor: GERMAN
U tych sprzedawców na bank zakupisz to czego potrzebujesz niema to jak nowe pierścienie w razie jak nie maja w wystawionych telefonicznie można wszystko załatwić
: 2013-07-28, 22:14
autor: Matizo
juz mam dzieki za doradzenie i sorka za klopot
jezdzi sie o niebo lepiej ale dalej przy 80 -100 minimalnie dyga kierownica i przy hamowaniu mocniej ktos wie co to jeszcze moze byc ? mooze pierscienie maja luzy ?
: 2013-07-29, 07:51
autor: GERMAN
Matizo pisze: mooze pierscienie maja luzy ?
Jeżeli ciasno weszły na piaste i to samo w otworze w feldze raczej nie jest to wina pierścieni :
Bardziej wyważenie kół luzy w zawieszeniu krzywa tarcza lub bija ci opony
: 2013-07-29, 08:02
autor: Matizo
eh bede musial posprawdzac wszystko , no coz
dzieki wielkie za podpowiedzi
: 2013-07-29, 19:22
autor: Glodek
Ja miałem to samo kupiłem felgi co maja wiekszą dziurę centrująca (felgi widziałes )
tez miałem ten problem luz na piaście i strasznie mi biło kierownicą od 80km do 120km
dzieki
Pablowowi mam pierścionki co mu zostały po e36 i teraz jest tak jak powinno byc
: 2013-07-29, 20:35
autor: Matizo
jeszcze luzy na pierscieniach
? kurde to co , mam teraz jechac jeszcze raz do tego typa i poprosic takie same ? zakupic aluminiowe ? ( bo mam plastiki ) czy moze troche waty / papieru upchac
? na piaste weszlo bez problemu a na felge z lekkim oporem trza bylo troszke docisnac i ladnie wskoczylo , jak sie zalozylo fele na piaste fajnie siedzialo i jak chcialem poruszyc to sie nie dalo ,
jutro jade kupic 2 opony bo jedna mi bije delikatnie to ta co bije zaloze na tyl a nowki na przod moze to cos pomoze
EDIT : tz bije , nie bije tylko nie ejst rowna jak na wywarzaniu wyszlo lekko faluje
: 2013-07-30, 06:59
autor: BeleX
po pierwsze to kola trzeba dokrecic na amen przy pierscieniach/dystansach - tak seryjnie mur-beton
druga sprawa to dokladny pomiar jaki jest ten otwor u Ciebie - ma byc ciasno...jak w du---ie
bijace opony...to tez moze byc powod
: 2013-07-30, 09:00
autor: Matizo
Belax , pierscienie tylko te chcialy wejsc inne nie wchodzily , 76,1 na 72,6
dzisiaj jade kupic dwie nowe opony ( tyl zdarty ) i nowki zaloze na przod a te z przodu co bija zaloze na tyl juz bede mial jakis podglad sprawy
dzieki za porady , dzisiaj dam znac co i jak po zmianie
: 2013-07-30, 09:05
autor: BeleX
Matizo pisze:Belax , pierscienie tylko te chcialy wejsc inne nie wchodzily , 76,1 na 72,6
zadne pierscienie ktore mialem nie wchodzily rekami...nawet ori pierscienie OZ'ta ktore mam do felg trzeba nabijac mlotkiem w felge bo inaczej nie wchodza w otwor centrujacy felgi