Mity o e60
: 2013-09-27, 22:39
Witam! Chciałbym się dowiedzieć co nie co o e60. Interesuje mnie sedan w manualu no i diesel.
Jaki silnik warto wybrać?? 2.0, 2.5 czy 3.0l??
Niby nowsze auta, a dużo złego o nich wyczytałem.. Co się w nich głównie psuje, jakie usterki są najczęstszymi??
Doczytałem że wadami są psujące się turbo, jakaś wada kolektora ssącego, koło pasowe, pękający kolektor wydechowy, problem z tylną klapą (przetarte przewody), konwerter (ale to w automatach), dpf(???), sterownik świec itd... Nie wiem ile w tym prawdy, licze że Wy mi powiecie.
Wygląda na to, że e60 to taka skarbonka bez dna, czy się myle?? Czy w takim razie warto kupować ten model??
Jeszcze jedna sprawa, bo przymierzam się kupić to auto w Niemczech ale jak tam patrze to te auta mają po 200-300tyś km przebiegu... Rozumiem, że te w PL mają kręcone liczniki, ale czy kupując auto z takim przebiegiem to nie strach, że po pierwszym domowym serwisie oczy nam wyskoczą ile musimy kupić..???
Jaki silnik warto wybrać?? 2.0, 2.5 czy 3.0l??
Niby nowsze auta, a dużo złego o nich wyczytałem.. Co się w nich głównie psuje, jakie usterki są najczęstszymi??
Doczytałem że wadami są psujące się turbo, jakaś wada kolektora ssącego, koło pasowe, pękający kolektor wydechowy, problem z tylną klapą (przetarte przewody), konwerter (ale to w automatach), dpf(???), sterownik świec itd... Nie wiem ile w tym prawdy, licze że Wy mi powiecie.
Wygląda na to, że e60 to taka skarbonka bez dna, czy się myle?? Czy w takim razie warto kupować ten model??
Jeszcze jedna sprawa, bo przymierzam się kupić to auto w Niemczech ale jak tam patrze to te auta mają po 200-300tyś km przebiegu... Rozumiem, że te w PL mają kręcone liczniki, ale czy kupując auto z takim przebiegiem to nie strach, że po pierwszym domowym serwisie oczy nam wyskoczą ile musimy kupić..???