Strona 1 z 2
[E36]Zawiecha
: 2008-05-30, 16:43
autor: bociek
Mam takie pytanko. Chcialm przod obnizyc o jakies 6 cm i mysallem na kupnem jakis "sportowych" sprezyn. Czy jak kupie sprezyny przod i tyl jakies twartsze musial bym tez amortyzatory wymieniac ???
Bardzo bym prosil o rade ewentualniejakies linki z allego albo jakies oferty sprezyn moze byc narazie na sam przod
http://moto.allegro.pl/item374318797_bm ... niej_.html
mysalelm nad czyms takim oplaca sie
Prosze doradzcie cos
ps dodam ze teraz mam seryjne zaiwesenie i jest miekkie jak sam skurczybyk
: 2008-05-30, 17:11
autor: kisol
jak tak duzo chcesz obnizyc to seryjne amorki moga dobijac do konca a jezeli chodzi o sprezyny to zwroc uwage czy jest to do 4 cylindrowych czy do 6 bo jest roznica w srednicy i nie zamontujesz sprezyny na przod np. do 2.5 z 1.8 .Tyl jest bez roznicy .Co do tej qpy ala M3 to dal bym se spokuj
Acha amorki na przod tez sie roznia w zaleznosci od roku produkcji auta (mocowaniem stabilizatora)
: 2008-05-30, 20:12
autor: Krzys
ja mam na seryjnych amorka i jak narazie nie jezdiz sie tragicznie
z tych sprezyn nie wywnioskujesz jakie maja obnizenie niestety. jak wsadzisz -60 na przod pod seryjne amorki to bedzie auto troche podskakiwalo na dziurach.
: 2008-05-31, 18:07
autor: bociek
a jak bym jeszcze w sprezyny gumy wrzucil to amorki tezby dobijaly ??? i raczej na sam przod kupie sprezyny bo tyl na wysokosc mam ok
: 2008-06-01, 12:23
autor: kisol
nie jestem za takim rozwiazaniem ale jak chcesz .Amortyzator to podstawa a na seryjnych to rzeczywiscie moze skakac bo sa "miekke"wiem jak mialem wywalone w 325 latala jak tzw szmata po 7 centow w gore i w dol na niebieskich sprezynkach a jak wszdzilem b8 to juz sie nie zgina -dzien a noc
: 2008-06-01, 22:26
autor: Krzys
gumy sobie podaruj.
: 2008-06-01, 22:59
autor: kisol
Krzys pisze:gumy sobie podaruj.
dokladnie
"wole bez"
: 2008-06-03, 14:12
autor: bociek
hehe
dzieki za info
: 2008-06-03, 15:22
autor: dave
Największą głupotą jest dać na przednią oś sprężyny progresywne a na tylnej zostawić serię bo wtedy będzie zupełnie inna charakterystyka pracy przedniej osi i tyłu co może spowodować przy ekstremalnej jeździe nieprzyjemne niespodzianki ("Jeśli na sprężynę linearną podziałamy siłą 100 kg ugnie się ona o 1 cm. Dołożenie kolejnych 100 kg spowoduje ugięcie o kolejny centymetr, kolejne 100 kg kolejny centymetr itd. W sprężynie progresywnej proporcje są inne. Początkowe ugięcie 1 cm spowoduje 50 kg, ale skrócenie jej o kolejny centymetr wymaga już nacisku 200 kg. ") Jak się decydujesz że obniżasz autko i chcesz aby było to -60/40 na przykład powinny być wymienione amory i oczywiście sprężynki .Jeżeli co odradzam bo efekt lipny interesuje cię gleba -40 to wystarczy kupić zestaw takowych sprężynek i seryjny amor da radę.
: 2008-06-05, 14:59
autor: bociek
: 2008-06-05, 19:43
autor: dave
ciekawe co to jest
: 2008-06-05, 19:54
autor: bociek
gwint dla ubogich
: 2008-06-05, 21:34
autor: przemek
co myślicie o tych sprężynach? opłaca sie kupić czy nie?
chodzi o te sprężyny co bociek dał
: 2008-06-06, 06:19
autor: bociek
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98-BM ... enameZWD2V
slyszalem od znajomego oponie ze ponoc jak sie je zabardzo skreci to niby sa jakies problemy a drugi tweirdzi ze wszytsko ok no i to jest teraz loeria
jak widac na eybayu te springi kosztuja niecale 20$
: 2008-06-06, 06:26
autor: przemek
z kosztem przesyłki wyjdzie Ci na to samo