Strona 1 z 1

[E60-E61] 525D /530D a może e90 325i / 320D ??? HELP

: 2016-06-01, 17:00
autor: Cupi
Siemanko
Rozmyślam na d e60 525d który jest na sprzedaż niedaleko mnie.
Nigdy nie miałem diesla....
co sądzicie o tym silniku?
Na coś zwrócić uwagę w szczególności?
Co tu najbardziej awaryjne ?
Orientuje się ktoś jak wychodzi spalanie w takim silniku ? Zbankrutuję? :mrgreen:

m57 bodajże :P

Rocznik 2005
177KM
Przebieg 240tys
Podobno stan perfekt, przebieg ori :D
Sprowadzony tydzień temu.
Więcej info będę wiedział jak podjadę bo przez telefon to też taka rozmowa jak....
Po dobrej cenie więc mowie może akurat :)

Ktoś się wypowie? Bo już bez samochodu miesiąc drugi jestem i nie wytrzymuje :D
A na jakiś spot czy zlot bym się wybrał :P

Bez zbędnego klikania, liczę na Waszą pomoc.

: 2016-06-01, 19:25
autor: PRIMO
skorzystaj z ich pomocy przy zakupie szczególnie diesela w E60 >>
https://www.facebook.com/BMW-CHECK-1601 ... 3/?fref=ts

http://www.bmw-check.com/


po twoim opisie nic nie wywróżymy , na pewno przebieg to bajka, a reszta...
Ja już korzystałem z usług BMW CHECK i polecam !
Po za tym E60 po dobrej cenie to zazwyczaj skarbonka dla nowego właściciela :twisted:

: 2016-06-01, 19:42
autor: CHUDY
Cześć, miałem BMW E60 530D 250koni w Bi Turbie z 2008roku.
Silniki M57 są już na łańcuchu i są bezawaryjne nie to co N47.
Łańcuch ma wytrzymać wedle ASO do 500 tysięcy spokojnie.
Jeździłem tym autkiem rok i bez żadnego wkładu (nie mówię o olejach i podstawowych wymianach), fakt że auto było po Austriackiej pościgówce i kupiłem je z przebiegiem 330tysięcy.
Zrobiłem nim 15tysięcy bez żadnych problemów.
Spalanie zimą na 225/40/R17 9-10litrów zależnie od jazdy.
Zaś latem na 255/40/R19 i 275/35/R19 spalanie wahało się w 9-11litrach zależnie od jazdy.
Jak będziesz cisnął auto to około 10-12.5litra nie więcej.

Kolega ma ten silnik o którym piszesz i przed liftową wersje od roku i też jest zadowolony z autka.

: 2016-06-03, 16:47
autor: Cupi
Lakier o dziwo ori lecz wiadomo jakieś tam ślady ekspoatacji miał jak to samochód z takim rocznikiem.
Przebieg niby udokumentowany, pieczątki aso różnego odbarwienia z datą w pieczątce do 2015r na przebieg bodajże 206tys... ale wiadomo jak to bywa....
Martwiło mnie jedynie to że silnik od tyłu był nieco mokry...
Tak, zrezygnowałem :P
Dlaczego ? Ktoś mi powiedział żeby w 525d się nie pakować. Że lepiej 530d - mniej awaryjne itd....
Ktoś coś doradzi?
Bo nie ukrywam że zastanawiam się nad e90 (325i- cholernie ciężko upolować, lub 320D) lub poprostu 530D - e60.
Głowa już boli od czytania opinii osób, które pewnie nie miały nawet do czynienia z tymi silnikami na innych forach czy portalach...

Może ktoś tu na forum się wypowie/doradzi, przedstawi za i przeciw jeśli chodzi o awaryjność, koszta itd w/w modeli. Ktoś może :zdziwko:
W końcu muszę jechać czymś we wrześniu z Wami na SCP :m: :bmw: :kolebka:

: 2016-06-03, 21:35
autor: CHUDY
Przeczytaj sobie gdzieś na temat silników N47 czyli 2 litrowy diesel w seriach 1 3 5 i były one awaryjne.
Bierz E60 530D i bedziesz zadowolony.

: 2016-06-03, 22:36
autor: Łysy
Cupi w e60 530d z lat w okolicy 2004 nie wierz w przebiegi rzedu 200tys. Te auta maja conajmniej dwa razy tyle. Biorac pod uwage gabaryty auta nie mysl o niczym ponizej 3.0d 218km.
Mialem okazje taka troche jezdzic i naprawde odpycha sie przyzwoicie. Choc osobiscie polecam 535d
Zapraszam do Bedzina :)

: 2016-06-05, 12:53
autor: Maver
Miałem 530D i auto E60 jak i silnik to skarbonka bez dna, chyba że nie przejmujesz się że coś stuka coś puka i jeździsz aż się rozpadnie.

Pojeździj po okolicznych serwisach BMW i zobacz czego stoi najwięcej - bezawaryjnych E60 530D.......

Ja w moją włożyłem równowartość dobrego samochodu a nadal nie była to igła, miała udokumentowany i potwierdzony w kilku ASO przebieg i co z tego ?

Nigdy więcej nie wrócę do E60, to auto to porażka.