[E46] Wybór silnika
[E46] Wybór silnika
Mam problem z wyborem silnika w bmw e46 mianowicie waha się on pomiędzy silnikiem 2,3l a 2,5l lub 2,8l Mam okazje kupić bmw z silnikiem 2,3l i zastanawiam się czy nie będzie za słaby dla mnie. Myślałem o zakupie z silnikem 2,5 lub 2,8 bo podobno to niewielkie różnice.Dlatego zwracam się z pytaniem dla ludzi którzy są w temacie co mi radzą ?? Powiem że to bmw jest w stanie bdb i z pewnych rąk
Ostatnio zmieniony 2009-03-23, 08:30 przez Adamos, łącznie zmieniany 1 raz.
między 2,3 a 2,8 w e46 jest taka mała przepaść..... mocowa
2,3 idzie nieżle, mamy taką w rodzinie, spalanie trasa 8 litrów mieszane 11. Natomiast 2,8 spalanie trasa również koło 8 a mieszane (miasto) 13 l. Zależy do czego te auto potrzepujesz, 2,3 całkiem przyzwoicie jeżdzi i niewiele pali natomiast 2,5 2,8 to już rakiety... spalanie trochę większe.
Aha silnik 2,3 to też 2,5 (mają taką samą pojemność) przytłumiony do 170 km oprogramowaniem, kolektorem i chyba wałkami.
2,3 idzie nieżle, mamy taką w rodzinie, spalanie trasa 8 litrów mieszane 11. Natomiast 2,8 spalanie trasa również koło 8 a mieszane (miasto) 13 l. Zależy do czego te auto potrzepujesz, 2,3 całkiem przyzwoicie jeżdzi i niewiele pali natomiast 2,5 2,8 to już rakiety... spalanie trochę większe.
Aha silnik 2,3 to też 2,5 (mają taką samą pojemność) przytłumiony do 170 km oprogramowaniem, kolektorem i chyba wałkami.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
jak uz to oczywiscie 2,3
ale dziwie sie ze nie 330D oszczedniej i wcale nie powiem zeby slabiej jechalo niz 2,5 , no ale diesel to nie benzyna kto co woli
(2,3 tak jak napisal wyzej kolega , kolektory ale i przepustnica - taki zabieg robia w 2,8 (zmiana kolektorow z 2,5 i przepustnicy) .
ale dziwie sie ze nie 330D oszczedniej i wcale nie powiem zeby slabiej jechalo niz 2,5 , no ale diesel to nie benzyna kto co woli
(2,3 tak jak napisal wyzej kolega , kolektory ale i przepustnica - taki zabieg robia w 2,8 (zmiana kolektorow z 2,5 i przepustnicy) .
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
k64, nie oplaca sie diesla kupowac jak sie nie robi duzo kilometrow. Diesel ogolnie jest o wiele drozszy niz benzyna. A wiadomo ze trzeba dobrze trafic. No i serwis tez drozszy. Ja bym wzial 2,8 albo i 3,0. Spalanie min wieksze a zapas mocy zawsze sie przydaje. Od 2,5 za OC i tak sie placi tak samo.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
jesli male trasy robi to napewno benzyna jest lepsza ... ale pamietaj ze dzisiejsze diesle to juz inne samochody , naprawde powoli doganiaja benzyne ...
e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia / stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance
hmm ja po trasach to raczej mało jeżdżę bardziej jazda miejska w przyspieszonym tępie diesel odpada.Interesuje mnie tylko benzyna.Mówicie że zbyt wielkiej różnicy nie ma między 2.3 a 2.5 hmmm... Mam na oku dość przyzwoity egzemplarz e46 z silnikiem 2,3l 2000r i zastanawiam się czy nie lepiej poszukać bmw z silnikiem 2,5l tylko że ciężko kupić bete w bdb stanie albo ma nalatane kupe km albo ma każda część z innego auta
DAS IS DAS ...B M W