Zawieszenie gwintowane a montaż kół nietypowy problem
Zawieszenie gwintowane a montaż kół nietypowy problem
Jak wiadomo do zawieszenia gwintowanego potrzebne są najczęściej pierścienie dystansowe żeby koło nie ocierało w zeszłym roku założyłem gwint kupiłem dystanse 7mm i było ok jeździłem na AC schnitrez 8J*17 ET 35 otwór centrujący łapał piastę jakieś 3mm dało się wycentrować koło i bezstresowo jeździć ale sprzedałem te koła i kupiłem ASA Revolution o dokładnie takich samych parametrach i error okazało się że inżynierowie projektujący tą felgę nie wzięli pod uwagę że ktoś bedzie chciał zakładać ją na dystans otwór centrujący ma o 3 mm większe podtoczenie co powoduje że nie łapie piasty kiedy są dystanse i nie da się wycentrować koła a większy dystans z pierścieniem centrującym odpada bo felga się w nadkolu nie zmieści według mnie sytuacja jest beznadziejna i nic się z tym nie da zrobić oprócz wywalenia gwintu i obniżenia na stałe bo gleba musi być ale może ktoś ma jakiś magiczny sposób jak się z tym uporać choć czarno to widzę ale zapytać nie zaszkodzi prawda.
Prędzej wywale ten gwint i wrzuce zestaw ze stalym obniżeniem niż sprzedam te felgi które idealnie pasują pod warunkiem że nie ma pod nimi tych durnych dystansów a ten gwint to prawda jest taka że jak go raz ustawiłem to od tej pory go nie kręcilem do góry nawet zimę tak przejeździłem ciekaw jestem tylko czy innym urzytkownikom gwinków tak wszystko pasuje ok czy po prostu zakładają dystanse a na nie felgi trzymające sie na samych srubach i tak śmigają
Przy feldze 7,5 cala jest ok ale przy 8 calowej już nie jest tak fajnie i felga dociska do lagi. A temat dystansów przerobiłem najcieńszy dystans z pierścieniem centrującym do e36 jest dostępny dopiero od 15mm taki właśnie mam do zimówek i przymierzałem go do nowych felg ale przy ET35 i dystansie 15mm robi się ET20 i felga z przodu wystaje poza obrys a z tyłu będzie obcierała o nadkola jeśli się ich nie wyciągnie a to nie wchodzi w rachubę. Więc bede musiał zglebić betkę na stałe dobrze że nie sprzedałem wcześniejszego zawiasu Tylki dwie sprężyny muszę dokupić bo mam MTS y -60 ale one wcale tyle nie obniżyły bo są niedokładne więc albo -80 albo 60 ale FK mniej przekłamują co do wartości obniżenia mile przyjmę porady i sugestie
wg obliczen powinien wystarczyc dystans 5mm z normalnym pierscieniem centrujacym.
Najmniejsze dystanse z centrowaniem maja 13mm. Przy ET20 i 8J nic nie bedzie wstawalo poza obys bo sam mam takie same felgi z przodu w cabrio i nic nie wystaje!! No chyba ze masz tam jakas kosmiczna opone np 235/40. Na 215/45 nic nie powinno sie zlego dziac.
Najmniejsze dystanse z centrowaniem maja 13mm. Przy ET20 i 8J nic nie bedzie wstawalo poza obys bo sam mam takie same felgi z przodu w cabrio i nic nie wystaje!! No chyba ze masz tam jakas kosmiczna opone np 235/40. Na 215/45 nic nie powinno sie zlego dziac.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
- PORA�AJ�CE