Konwersja na 5 śrub

Modernizacje mechaniczne jak i stylistyczne. (Nie AGRO!!!)
Davo
Małopiszący
Posty: 14
Rejestracja: 2011-11-27, 18:16
Lokalizacja: Czestochowa

Konwersja na 5 śrub

Post autor: Davo »

Witam, używałem szukajki, ale nie znalazłem odpowiedzi na pytanie, które mnie dręczy, mianowicie jak powinna wyglądać taka przekładka zawieszenia? jakie konkretnie elementy kupić, u kogo giąć wahacze, czy półosie też trzeba zmienić ze względu na rozstaw kół itd itp. Czy może mi to ktoś wytłumaczyć w sposób łopatologiczny? :D
BMW - Bo Możemy Wszystko

www.bkc-forum.pl
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

Jeżeli chodzi o tył to wózek z e36 ale tylko i wyłącznie z compakta pasuje bez problemu
:)
Davo
Małopiszący
Posty: 14
Rejestracja: 2011-11-27, 18:16
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Davo »

a rozstaw kol nie jest potem wiekszy? chodzi mi czy polosie i ew. dyfer tez trzeba zmienic?
BMW - Bo Możemy Wszystko

www.bkc-forum.pl
Awatar użytkownika
Pablo
Maniak forumowy
Posty: 815
Rejestracja: 2010-08-06, 10:43
Lokalizacja: Innerbraz / SWD

Post autor: Pablo »

przekładasz całosc z compakta razem z dyfrem polosiami wachaczami itd cały komplet
:)
Davo
Małopiszący
Posty: 14
Rejestracja: 2011-11-27, 18:16
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Davo »

aa dzieki dzeiki :] a jak sie rzecz ma z przodem? podobno tez wahacz od e36 M3 3.2 podejdzie no i najlepiej zeby byl gwint bo auto bedzie stalo wysoko no i kolo moze obcierac o sprezyne
BMW - Bo Możemy Wszystko

www.bkc-forum.pl
ODPOWIEDZ