Dystanse
Dystanse
Witajcie, wiem, że tematów o dystansach jest sporo, ale mam konkretne pytanie.
BMW E46 po lift, sedan.
Parametry kół :
4x 8J ET47
225/40/18
Mam pytanie jakie dystanse mogę założyć, że wypełnić nadkola bez klepania rantów z tyłu ?
Oraz jakie założyć dystanse z przodu, żeby przy skręcaniu, opona nie haczyła o nadkole (te plastikowe) ?
Samochód będzie obniżony, myśle, że to też jest ważne.
Myślałem o dystansach : Tył 15mm, przód 13mm, ale chyba nie wykorzystam całego miejsca ?
Prosiłbym o odpowiedzi tych osób, które na prawde sie znają lub mieli koła o takich parametrach, a nie (wydaje mi sie, że....) bo to nic mi nie daje. Za odpowiedź która mi pomoże, oczywiście klikam pomógł.
Pozdrawiam!
BMW E46 po lift, sedan.
Parametry kół :
4x 8J ET47
225/40/18
Mam pytanie jakie dystanse mogę założyć, że wypełnić nadkola bez klepania rantów z tyłu ?
Oraz jakie założyć dystanse z przodu, żeby przy skręcaniu, opona nie haczyła o nadkole (te plastikowe) ?
Samochód będzie obniżony, myśle, że to też jest ważne.
Myślałem o dystansach : Tył 15mm, przód 13mm, ale chyba nie wykorzystam całego miejsca ?
Prosiłbym o odpowiedzi tych osób, które na prawde sie znają lub mieli koła o takich parametrach, a nie (wydaje mi sie, że....) bo to nic mi nie daje. Za odpowiedź która mi pomoże, oczywiście klikam pomógł.
Pozdrawiam!
jak założysz takie opony to te dystanse wystarcza bedziesz mial wtedy przód et 34, tył et 32 i z takim balonem bedziesz miał jeszcze zapas tych 2mm, ja mam przód 18x8j et 35 i nic nie trze, generalnie z taka opona max et to 30 przy 8j szerokosci
załozylem 18x 8j et 20 z opona 225/40 i brakowało tych 10mm szczegolnie z tyłu, tarło niemilosiernie takze bedzie dobrze
załozylem 18x 8j et 20 z opona 225/40 i brakowało tych 10mm szczegolnie z tyłu, tarło niemilosiernie takze bedzie dobrze
NO SPEED NO FUN
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 99
- Rejestracja: 2010-09-20, 20:08
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
te felgi wchodzą normalnie do zawiasu ori M a jezeli chcesz poszerzyć auto to polecam dystanse eibacha (sa dobrze wyważone) przód 15mm a tył 20mm oczywiście przykręcane ... takie rozmiary ci sie również przydadzą jak założysz kiedyś gwint do tego felunku.. i napewno bedziesz zadowolony
piotrew
"Każdy wie, że zbiegają się laski, gdy widzą śmigło na rancie maski."
"Każdy wie, że zbiegają się laski, gdy widzą śmigło na rancie maski."
Witam. Podepnę się pod temat jak poprzednicy.
Chcę wrzucić dystans na przód (na tyle mam 20mm) i myślę o 15mm. Pacjent to E-46 320Cd, felga 8J 18" , Et bodajże 40, opony 225/40/18. Pytanie jakie się nasuwa, to czy przy obniżonym zawieszeniu (w tym przypadku sprężyny H&R -55/-30) przy szybko pokonywanym łuku przykładowo i wjechaniu kołem w uskok nie pognie mi błotnika ? Obecnie mam między oponą a błotnikiem róznicę nie większą niż 10mm, co wydaje mi się małą wartością w przypadku jakiegokolwiek dobicia zawieszenia.
Z góry dziękuję za pomoc.
Chcę wrzucić dystans na przód (na tyle mam 20mm) i myślę o 15mm. Pacjent to E-46 320Cd, felga 8J 18" , Et bodajże 40, opony 225/40/18. Pytanie jakie się nasuwa, to czy przy obniżonym zawieszeniu (w tym przypadku sprężyny H&R -55/-30) przy szybko pokonywanym łuku przykładowo i wjechaniu kołem w uskok nie pognie mi błotnika ? Obecnie mam między oponą a błotnikiem róznicę nie większą niż 10mm, co wydaje mi się małą wartością w przypadku jakiegokolwiek dobicia zawieszenia.
Z góry dziękuję za pomoc.